jindra73 Posted November 14, 2006 Share Posted November 14, 2006 Zdravím 106D pomalu dochází (koupě 307 se blíží) ... a tak se ptám zdali při ceně nafty(u nás 27,70) a benzínu (26,30) se mi vyplatí vůbec koupit 307 s dvoulitrem( ojetý ) , který prý nemá zrovna malou spotřebu? Najedu cca. 20 000km ročně! 106D žere kolem 4,5l , to je v pohodě ale ty 307 /79kw jezdí s tím někdo vůbec pod 6l ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel505 Posted November 14, 2006 Share Posted November 14, 2006 A co se kouknout po 307 s 1.6 HDI? Budeš mít levnější pojištění... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosta1 Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Pod sest litru jen dlouhy streky s lehkou nohou, aktualne ve meste 7,3 ! Jsou tady ovsem experti, kteri s tim udajne jezdi i za 5l. Ale takovy mijim v provozu a nadavam, protoze zrychlujou na padesatku kilometr . Mesto bych pocital, kdyz to moc nehonis tak 6,5, dalnice stejne, mimo mesto tak 5,5 az 6l. Myslim, ze hodne zalezi na stylu. Mozna ta 79 kW zere min, ja mam 66kW a aby to jelo, musim tomu topit.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cj Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Ahoj, na dlhsej trase mavam 5.2 - 5.4 priemerne (podla palubneho poc.). Rekord mam 5.0 (Kosice->Bratislava; asi 400km, ale to som siel predpisovo, lebo bola policajna akcia).Mimo mesta idem okolo 100, dialnica 130. Je pravda, ze vyssie stupne radim pomerne skoro, ale rozhodne nie na ukor sviznej premavky. V meste mavam okolo 7. [upravil dne 15/11/06 cj] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
js307 Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Já mám 1.6 hdi a aktuálně mám po praze spotřebu 6.2, jinak kolem 5.5 a rekord praha-biograd(chorvatsko)-praha 5.0 i s cca 6 hodinami v zácpách. vše podle palubního počítače honza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toro Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Taky jsem to řešil v podobné situaci jako ty. Pokud jsi naftovej, tak si vezmi HDI v 79 kW, zajezdíš si. V režimu, ve kterým jezdíš za 4,5 l se 106, tak budeš s HDI jezdit za 5,2l a budeš mít rezervu ve výkonu, prostoru a bezpečnosti.Ostatní tady bylo popsáno.Při spotřebě 6l můžeš s autem skoro lítat, tím nemyslím na extrémy jako je provoz stále ve městě a na krátké vzdálenosti, v mraze a sněhu apod., to benzíňáky berou 10-12l. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamancha Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 mám to co chceš ty - spotřeba dlouhodobá 6.1, přes sedm jsem se nedostal, pod 6 asi třikrát a pořád se z toho nemůžu vzpamatovat:super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferin007 Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 lamancha: Hele, kam s tím jezdíš v Brně do servisu a kde na to kupuješ věcičky? Nevíš, kde by mně tam dobře a levně namontovali zamykání řadící páky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
menge Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 chlapi tak nad vasi spotrebou jen kroutim hlavou, tak to ta moje ojetina 307 SW 2 HDI si bere mesto 8 a po danici 5,5 az 6,5 l Konkrétně při rychlosti 100 km /h mám 5,5 ale jak to drzim ma 130 km/h tak je spotreba 6 l .jezdim na orig. 15 kolech 195/65. A su pekně nasranej přemyšlim jestli to mam nechat prečipovat na ten vyšší výkon, spotreba by mela jit o 0,5 L dolu , mate s tím někdo skušenost?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferin007 Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Co já vím, tak spotřeba klesne a táhne to líp, na druhé straně prý trpí spojka, FAP a kdesicosi. Já bych to asi neriskoval a hlavně ne, dokud je auto v záruce. PS: Jenom by mě zajímalo, jak se toho poklesu spotřeby dosáhne?? Většinou vyšší výkon = vyšší spotřeba. Jinak ta tvá spotřeba není fakt normální, spíš než na čipování, bych šel na seřízení. [upravil dne 15.11.06 Ferin007] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
menge Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 seřízení čeho? .. taky jsem o tom premýšlel, A co vaha vzduchu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferin007 Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Jo, tak to já nevím, v čem všem by to mohlo být. Na to musí přijít v servisu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drtikoll Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Ahoj!Mám 2.0 HDi 66 kW a jezdil jsem za 5,7 a po tzv. \"C\" v 60 tis. najednou jezdím za 6,5. Divný, co? Nafta pořád od jedný pumpy, stejná trasa, stejný styl. Že by za to mohlo ochlazení? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martinsk Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Možno aj ochladenie ale skôr si myslím, že to je \"kavalitne\" spravená \"C\" prehliadka. Aj mne sa to už stalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamancha Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Původně zaslal: Ferin007 lamancha: Hele, kam s tím jezdíš v Brně do servisu a kde na to kupuješ věcičky? Nevíš, kde by mně tam dobře a levně namontovali zamykání řadící páky? Já jsem v Brně v servisu ještě nebyl, pár věcí - tažné, nosič, čudlíky jsem si vždy koupil na dovče v Hodoňovicích (FM), ale jestli máš nějaký tip tak ho uvítám, přece jen je ten FM krapet z ruky:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamancha Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Původně zaslal: Ferin007 Co já vím, tak spotřeba klesne a táhne to líp, na druhé straně prý trpí spojka, FAP a kdesicosi. Já bych to asi neriskoval a hlavně ne, dokud je auto v záruce. PS: Jenom by mě zajímalo, jak se toho poklesu spotřeby dosáhne?? Většinou vyšší výkon = vyšší spotřeba. Jinak ta tvá spotřeba není fakt normální, spíš než na čipování, bych šel na seřízení. [upravil dne 15.11.06 Ferin007] to už se tady řešilo tisíckrát - já se na to pak ze strachu vykašlal, nejde mi o výkon, ale o úsporu a když si spočítám za jak dlouho se mi ta 0.5l úspora vrátí (pokud vůbec je) při ceně 7-15t za chip a při mém štěstí mi něco odejde a budu se tlouct do hlavy že je to chipem atd. každopádně jsou lidi co to chipnuté mají a pochvalují si to;) tohle je z jiného vlákna a třeba je to reklama a třeba ... http://www.cimbu.cz/index_cz.php?page=8&item=3&rozhovor=501 http://www.cimbu.cz/index_cz.php?page=8&item=3&rozhovor=503 [upravil dne 17/11/06 lamancha] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LubošK Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 ... a to Ti radím jako spokojený majitel 1.6HDi. Jenže já s tím najedu ročně nějakých 50 000 Km a kupoval jsem to nové (a stejně jako naši dosluhující OI po faceliftu) a navíc jsem se po oné OI stal zarytým příznivcem \"turbokachlů\" (jak to zovou naši zdejší slovenští přátelé). Takže pokud hledáš něco lehce jetého a najedeš ročně něco kolem 20 tKm, doporučuji se (coby bývalý majitel takto přestavěné Škody Felicie) porozhlídnout po nějakém tom levňoučkém \"benzinovém\" Pažoutkovi přestavěném na LPG.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajdamek Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 LPG je úplná pitomost, při to nájezdu se to nevrátí a hlavně to je prasárna. Jestli chceš fakt jezdit jak starej dědek, tak si kup 1.4 HDi a budeš jezdit za pět litrů. Na takovýhle courání je 2.0Hdi 79kw škoda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bactrian Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Ja mam dlouhodoby prumer v Praze 7,4 l - bez vetsi opatrnosti mimo mesta to klesa po 6 litru. Jde o P307 - 2.0 HDi - 79 kW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.