Přejít na obsah

Recommended Posts

občas se mi u studeného motoru spustí ventilátor chlazení, někdy na pomalou rychlost, někdy na rychlou, při tomto se začne blikat cen. kontrolka STOP, při přehřátem motoru,( pojíždění ve městě za horka) je vše v pořádku, sahary spínájí jak mají, bez blikání STOPKY, nemá s tím někdo ňákou skušenost??? Třeba týden to takto zlobí a potom je i půl roku klid, ještě jeden dotaz, rozsvítí se po zapnutí klíčku do druhé polohy kontrolka STOP?? díky za rady....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď, přesně tohle jsem myslel, mě se ta STOP kontrolka při zapnutí zapalování nerozsvěcuje, jinak jsem dnes prošel vedení, snad jsem na to přišel, silně zaokxidované kontakty na řídící jednotce klima+chlazení, po vyčištění a krátké zkuš. jízdě je zatím vše v pořádku, tak uvidím. Jinak zapojení STOP kontrolky marně hledám v elektr. schematu, mám knihu JAK NA TO, bohužel na 306ku s klima jsou jen odkazy na servis, popis žádný. Ještě jednou děkuji, S.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

mal som podobnu skusenost. pocas jazdy sa mi rozsvietila STOPka. tak som zastavil, zhasol motor, znovu nastartoval a prestalo to. zaujimave ze takto sa mi to stavalo len cca mesiac a pol. kym som sa odhodlal k tomu ze s tym nieco spravim prestalo to same. uz je rok pokoj. hmmm.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek pánové,mě se zase u naší P206 stalo,že z ničeho nic se mi po otočení klíčku do polohy kdy naběhnou kontrolky rozjede sahara a běží pořád.... :grr měl někdo podobný problém,nebo nevíte čím to může být?!

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

to mě ventylátor spouští při 105-110°C a provozní teplotu mám mezi 70-80°C je to normální takovej strašnej výkyv teploty??

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

koukam sama abnormalita u jednotlivých kusů,elektronika je prevít,dokáže nás hodně potrapit,čím je ji míň tím lépe,ja jsem měl u každého auta co jsem vlastnil,předělané ovladaní ventylátorů na manuální ovládaní a tak jsem si to udělál i teď a mám klid,taky jsem měl problém že mi blblo čidlo snímaní teploty a teplota mi vyskčila na 100-vku,když jsem někde délé postával v koloně.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Medion:

Je to různé. Teď jsme nechali proměřit 406, 1,8, r.v. 95, protože se mi zdálo, že teplota je moc vysoká. Dopadlo to takto: termostat otevírá kolem 90 st., spínač spíná první stupeň při 96 a vypíná při 89, druhý stupeň spíná při 103 a vypíná při 95. Takže při normální jízdě teploměr drží na 90, při stání v koloně vyběhne na 100. Nicméně voda nevaří a auto má nízkou spotřebu (teď jsme u jiné 406 2,0 vyzkoušeli, že vyšší teplota má dobrý vliv na spotřebu i živost motoru).

Teplotu bys měl měřit nějakým měřidlem, teploměr na palubce může mírně kecat. Na měření je bezva bezdotyková infrapistole.

Tak si z toho něco vyber.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

taky zajedu ke známímu do servisu aby se mi na to mrknul a proměřil taploty.jenže mě termostat otvírá při 83°C a ventilátory spouštěj při 105°C a ten rozdíl teplot se mě moc nelíbí

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×