Přejít na obsah
Stenli1980

Škubaní auta POMOC

Recommended Posts

Mám problem s PEUGEOT 309 14i.Když jedu tak my občas škubne motor děláto večinou když ubírám plyn nebo rychlejš přidám vždycky to škubne už si nevím rady neví někdo čím to muže být Dík.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mozu to byt sviecky, zapalovacie kable, rozdelovac, pripadne opotrebovany potenciometer skrtiacej klapky (plynu). Je toho dost...:myslim Najskor by som zacal svieckami. Mne auto obcas skubalo v zabere okolo 2000-2500ot pri pridani plynu, ked som mal zahriaty motor. Po vymene sviecok je to OK. (Sviecky som mal NGK, mali najazdene cca 24000km.)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Stanislav1980

a kde ten potenciometr najdu.

Otvor kapotu motora, pozri sa na system sania/vstrekovania spredu. Po lavej strane systemu je plynove lanko a ovladac skrtiacej klapky (zle nazyvany \"krokovy motor\") a presne na opacnej strane, kde sa taha lankom, je potenciometer. Je to taka cierna krabicka priskrutkovana o system sania z pravej strany.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Stenli1980

Tak jsem vyměnil ten POTENCIOMETR a je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO nevím jestli to muže bejt že je špatně seřízenej ten potenciometr.

Tlumočník!!!

Mohl bych požádat o překlad této části věty \"je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO\" ?:nevim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: Stenli1980

Tak jsem vyměnil ten POTENCIOMETR a je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO nevím jestli to muže bejt že je špatně seřízenej ten potenciometr.

Tlumočník!!!

Mohl bych požádat o překlad této části věty \"je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO\" ?:nevim

Stenli1980[/i]

Co na tom nechápeš auto už neškube ale má zvedlé otáčky pří volnoběhu tak se ptám jestli někdo neví.

:bojim

No nejspíš to tvé \" a je to KO\" :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

s tím potenciometrem jde maličko pootáčet - otvory pro upevňovací šroubky jsou oválné.Zkus s ním pohnout a uvidíš co to udělá.Holt je to metoda POKUS - OMYL.Ale nechají se s tím volnoběž.otáčky upravit.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Otazka znie, ci je tam ten spravny potenciometer (dobre hodnoty odporu), ale asi hej. Volnovezne otacky sa na striekackach nesteluju (maximalne tak tou dorazovou skrutkou volnobehu), su jednoducho pevne dane podla prevadzkoveho rezimu motora. Ak su zvysene (aj po zahriati), tak je nieco zle. Moze byt zle napr. netesniace hadice podtlaku, vadny nastavovac skrtiacej klapky, ale moze to byt aj tym potenciometrom. Hlavne, ked boli pred vymenou v poriadku. Ked je zle zostelovany potenciometer s ECU, tak si ECU moze mysliet, ze je stale pridany plyn... To len taka uvaha. Bolo by asi vhodne najprv resetnut ECU odpojenim baterky, ak si tak uz neurobil. Mozno to pomoze.

Mimochodom, kde si zohnal ten potenciometer a kolo stal?:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak ECU jsem resetoval a otáčky jsou pořád zvedlé i za studena i za tepla furt stejné.Ten potenciometr nevím kolik stojí já jsem je našel vyhození celí ti stříkací jednotky takže i krokače atd. našel jsem garážníci vyhodi všechno a zrovna to bodlo.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já měl taky jednou zvedlé otáčky a bylo to špatným zasazením lanka od plynu u karbece (mám 205 1.4 ), lanko vypadá jako zastrčený, ale po zahejbání si teprve pořádně sedne....Ale to by byla asi moc jednoduchá chyba co:D:D:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,jsem zde novej a potřeboval bych od vás radu.Mam Peugeot 806 2.0 benzín,r.v. 1996.Mam problemy se škubánim a dokonce i chcípáním auta za jízdy.Pokaždé,když se mi tohle stane,prostřiknu klapku sprejem na čištění klapek a na nějakou dobu je to dobré,myslíte si,že je to na výměnu škrtící klapky?Děkuji

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: maple

Zdravím všechny,jsem zde novej a potřeboval bych od vás radu.Mam Peugeot 806 2.0 benzín,r.v. 1996.Mam problemy se škubánim a dokonce i chcípáním auta za jízdy.Pokaždé,když se mi tohle stane,prostřiknu klapku sprejem na čištění klapek a na nějakou dobu je to dobré,myslíte si,že je to na výměnu škrtící klapky?Děkuji

Napis do noveho tematu, takhle to zapadne :super

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×