foma2805 Odesláno 17. listopad 2020 Sdílet Odesláno 17. listopad 2020 prosím, Plha se hlásí, chtěl bych vědět, jestli pravé spodní uložení motoru (hydroložisko) může časem nachytat podobné vůle jako gum. silentbloky nebo je to "držák" a mění se jen když se motor při bouračce urve? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 18. listopad 2020 Sdílet Odesláno 18. listopad 2020 ,,na, tady máš pětikorunu a obkresli si ji'' ten silentblok je dost často urvaný, nebo vytečený--abys něco poznal, musíš ho demontovat a ideálně zkusit (na zkoušku) namontovat nový silentblok, ,,držák'' to určitě není ,,držák'' je jen silentblok převodovky, ale ten je taky dobré po cca deseti letech vyměnit, bo ta guma za tu dobu ztvrdne na železo..., a silentblok pod motorem (akcelerační) taky moc nevydrží Hafity a OK406 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 18. listopad 2020 Sdílet Odesláno 18. listopad 2020 dost casto ma i tendenci povolit se v kastli a pak to cvaka pri rozjezdech. U starsich aut byva hodne casto utrzenej, takze motor drzi v kastli jen vlastni vahou a uz ne silou gumy OK406, Hafity a ozzy56 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foma2805 Odesláno 18. listopad 2020 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2020 doufám, že důvěru ve mě vloženou nezklamete... motor už je takovej trochu kráčející při rozjezdu a deceleraci. Ale na 250000 je ještě ve slušný kondici, uložení vypadá vše na původní takže je teda zjara vyměním. Na motorovejch sil. se doufám nic nelisuje, stačí trochu vyvěsit motor? Event. heverem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 18. listopad 2020 Sdílet Odesláno 18. listopad 2020 jo přizvedneš a vyměníš, hůře se mění ten spodní, ale je tu někde o tom link i s fotkama atd. foma2805 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foma2805 Odesláno 15. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 15. březen 2021 Dnes jsem ten hlavní silentblok motoru (hrušku) vyměnil, na parkovišti za asi 2 hodiny. Přístupné zvrchu, pouze klíč č.16, 10, imbus č.8, velký siky, pilka (plátek) na železo, šroubovák a KLADIVO. Je potřeba heverem přizvednout motor, odšroubovat držák motoru s ojničkou od podběhu, od motoru a od tý hrušky, vyndat ven, plátkem udělat do boku hrušky zářez, zabodnout tam šroubovák a kladivem povolit. Je zašroubována přímo do podběhu, namontovat nová se musí dostatečně velkýma sikovkama (hasákem) a na krev dotáhnout... Dále opačný postup demontáže. Původní hydroložisko (>300000km) na pohled nevypadá nijak zle, ale uvnitř je asi na hadry- změna je tak výrazná až mě to překvapilo, jak už nic neškube, při řazení 1-2 a 2-3 nebo při sundání nohy z plynu už spolucestující sebou nekývají jako by jeli v tramvaji. Hydroložisko zakoupeno v APM s 30%slevou za 360Kč, druhoška, páč na 25 let starý auto nemá smysl kupovat origo. Jen hluk motoru zůstal přibližně stejný OK406 a Hafity ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.