Jump to content

Kde je umístěn palivový filtr 206 1.4 16V 2005?


Recommended Posts

Prosím marně pátrám po umístění palivového filtru u 206 1.4 16V 2005. U nádrže není určitě, na podvozku vedou také jen dvě hadice, v motoru jsem jej nenašel. Musí (dle vyhledávačů prodejců autodílů) to být ten klasický válcový jaký asi klasicky používá celý koncern P-C. Děkuji.

Link to post
Share on other sites

Ahoj , s největší pravděpodobností tam žádnej není (resp. je , ale v nádrži jako součást celku plovák - čerpadlo) . U některých verzí se filtry paliva montovaly , ale ty byly umístěný právě u nádrže a těch aut bylo hrozně málo (v Evropě) ;)

Link to post
Share on other sites

Jde totiž o to, že motor má značně nekultivovaný chod po nastartování první 2 minuty, jak u studeného, tak teplého motoru reaguje na pokus o přidání plynu strmým pádem otáček až k téměř zdechnutí, silné vibrace a "fibrilace". Celkově je motor dle mého názoru mldlého výkonu zejména do otáček 3000. Dříve na rozjezd dokázal zatlačit do sedadla. Proto hledám mj. i ten paliv. filtr, našel jsem jen odbočku hadice do pravého podběhu blatníku, kde je "něco" zřejmě ukryto pod plastem podběhu blatníku ??

Motor 1.4 16V je prý výrobcem BMW ???

Servis se zmohl jen na napojení na diagnostiku, kde vše ukazuje OK... :@)))  To že kolabuje motor po nastartování a přidání pylnu je asi tedy normální.

Edited by Redhaven
Link to post
Share on other sites

Nejdříve padaly otáčky po přidání plynu jen u studeného motoru právě těch 1-2 minuty. Ted to dělá i u  teplého motoru a to snad ještě více než studeného, při přidání plynu do těch 1-2 minut motor zatřepe jak těsně před zdechnutím nebo na tři válce. Všichni servisáci  jedou podle diagnostiky nebo formou výměnařů dílů, nic komplikovaného dnes neopraví.

Link to post
Share on other sites

Nabízejí, ale filtr paliva u tohoto benzínu nehledej, v evropě. Filtr paliva měly akorad zeme se spatnou kvalitou paliva vyvazene mimi eu. Jestli mas motor KFU 1.4 65kw, tak vyměň olej a filtr oleje za kvalitní (olej total a filtr valeo/purflux/mann) a vycisti sítko na solenoidu k vanosu (je to takovej valecek s 2 dratama na hlave u rozvodu zvrchu). Tohle je jeden z poslednich motoru z řady TU, ale plus s natáčením sací vačky (byť se značil ET). Tohle neni bmw motor.  A to co je v podběhu je odvětrání nádrže, resp. nádobka aktivního uhlí a ta nic vliv nemá.

Link to post
Share on other sites

Ještě mě hodně štve, že plyn pedál má asi cca!! až 4cm od shora (cca od shora 0cm-4cm) zcela mrtvý chod, nereaguje vůbec v tomto počátku zvýšením otáček, nejsem na toto vůbec zvyklý z předchozího auta. Vin:VF32AKFUF4467716.

Auto mám po důchodcích, SKUTEČNĚ velmi málo najeto, je jako nové.

Edited by Redhaven
Link to post
Share on other sites

Tak ten ventil vanos jsem měl vydělaný, přesně dle foto v jiném vlákně tohoto fora u stejné motorizace. A ventil, sítko bylo naprosto čisté, vypral jsem jej ale stejně v tech. benzínu. Je tam tedy zpátky a otáčky stejně pořád padají po nastartování 1 minutu. Budu měnit svíčky za Denso iridium a podívám se na stav škrtící klapky.

Dneska mě automechanik říkal, že velmi často přehrávali na podobných 16V motorizacích koncernu P/C komplet celý SW řídící jednotky, tedy nahrávali znovu, už mě to tvrdil druhý mechanik za sebou. První povídal, že závadu na diagnostice nenašel, jen celkově že kolabuje SW  jednotky. Prej celou jednotku posílá za 1500Kč do německa na přehrání (nahrání nového) SW.

Edited by Redhaven
Link to post
Share on other sites

Jeste jsem zapomel uvest velmi dulezitou skutecnost, ze ten automechanik co se dival na diagnostiku, zrejme provedl nejaky reset a asi 10dnu otacky po nastartovani byly OK a nepadaly vubec. Pak zacaly padat po 10ti dnech napred u tepleho motoru a pak komplet i studeneho. Tvrdil ze kolabuje Sw ridici jednotky. 

Link to post
Share on other sites

Dobře, a jak je možné že po tom co ten automechanik provedl diagnostiku a zřejmě vyresetoval ŘJ, motor cca 10 dní nekolísal v otáčkách po startu ? Ten garážový automechanik věděl co dělá, zřejmě provedl reset, a motor skutečně cca 10 dní nekolísal po startu.

Link to post
Share on other sites

Kolem motoru je xy věcí, co tohle může dělat. Já typuju na nějakou netěsnost v sání, špinavou klapku, díru na výfuku v okolí lambda sond (nebo i sonda samotná) nebo jak radí kolega. Auto z nás nikdo neviděl, tak jsou to jenom odhady z praxe.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...