Jump to content
Ladiss

1.6 16v nestartuje

Recommended Posts

Zdarec, mám problém se 307 NFU r.v 2004. Auto zničeho nic nechce chytit. dle Diag řj motoru je zablokovaná, čeká na odpověď od BSI, jenže v BSI v měřených hodnotách jsou položky klíč 1 a klíč 2, u klíče 1 je jedno nesynchonizováno, podruhé synchonizováno ale auto stějně nechytí. Když s otevřenýma dveřma vypnu zapalování, nepípá mě přítomnost klíče, takže musí být někde chyba v přenosu. Bsi nevypadá zatečená, PP2000 si automaticky načte vin, funguje centrál i dálka, takže by smazaná být neměla. Pomůže znovu nahrát klíč přes 4 místný kod do BSI? ten bych musel první někde sehnat..

Má někdo skušenosti jak se dopátrat kde je problém?

Share this post


Link to post
Share on other sites

čerpadlo tlačí, po tom jsem šel jako první. Pokud nepomůže spárování klíče, dá se nějak zjistit kde je problém? cívku imobilizéru mám na zkoušku druhou, ale jestli není problém v Comu nebo Bsi už nevím, jak ověřit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spárování dálky nemá s immobilizérem nic společný (klíč- immo bude funkční i bez dálky). Výpis chyb z jednotek a jak se závada vyskytla? (auto jeden den nešlo nastartovat/ někdo vrtal do elektroniky a od té doby to nestartuje atp.)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

přesně tak, ze dne na den auto nešlo nastartovat, nikdo se v ele. nevrtal. Spárováním jsem myslel načtení klíčku, ne dálky ta funguje. Jinak paměť závad krom motoru bez chyby, v motoru jsou závady ohledně klapky a vynechávání zapalování, které momentálně nejdou ani smazat. Zítra jak budu u auta tak to vyfotím. Kod ke spárování klíčku mě krom Peugeotu zjistí i někdo tady? než tam pojedu :)

Edited by Ladiss

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud ti nejdou mazat chyby z jednotky motoru, tak máš pravděpodobně bloklej imo ;)  hoď sem ten printscreen z BSI - čtení parametru - Imobilizer ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže byl bloklý immo, bylo problém s klíčem. Teď už všechno šlape jak má. 

Díky všem za odpovědi, nakonec to bylo jednodušší, než sem myslel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím pánové, po výměně motoru v 307 1.6 16V motor NFU nejsem schopen nastartovat, auto má snahu i chytnout ale k samotnému rozběhnutí nedojde. Na diag. to psalo závadu s klapkou což je ale divné protože tam byla klapka s funkčního motoru. I tak jsme sehnali klapku jinou výsledek pořád stejný, auto točí ale nechytne. Jediné co mne v zoufalství napadá je imo. v klíči a nebo jednotky. Dnes když jsme ještě něco zkoušeli tak přibyli chyby první a druhý vstřik něco s el. Chyby nejdou smazat. Jediné co jsme dokázali složit ze dvou v uvozovkách funkčních aut jedno nefunkční. Možná mne tady přivedete ještě na nějaký nápad. Popřípadě kdyby se našel někdo z okolí Plzně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rs8 jakou máš diag? jaké přesné chyby to píše se vstřikama? jaké další chyby tam jsou? jak v BSI, tak jednotce motoru.

Co se vše měnilo na motoru? měnila se i jednotka motoru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor se měnil jako celek ze sáním a vstrikama z původního se tam dalo jenom čidlo klepání, klapka a muselo se přehodit připojení vstriků protože neseděl konektor od svazku. Bsm a řídící jednotka se neměnil. Diag jsem použil kopii wow. Chyby zítra doplním. 

Share this post


Link to post
Share on other sites


A jsi si jistej, že jste nepřehodili zapojení vstřiků? Jinak se podívej na čidlo otáček, tam se může stát, že praskne držák a čidlo pak není dobře ustavený u setrváku a pak to tohle dělá. Že má snahu chytiti, ale nechytne. A zkontrolovat rozvody. Jinak, kdyz menis klapku, tak musite nacist znovu adaptace, ale bez toho to nějak jede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, tak tady jsou chyby P3014 Potenciometr škrtící klapky-zkrat na plus pól baterie/kostru

                                                   P0121 Obvod snímače A polohy škrtící klapky/pedálu- rozsah provozních hodnot

                                                    P122  Obvod snímače A polohy škrtící klapky/pedálu-nízký vstupní signál

                                                   P1157 Klapka ovládána motorem zkrat na kostru

                                                   P0202 Obvod vstřikovače- chybná funkce- válec 2

                                                   P0201 Obvod vstřikovače- chybná funkce- válec 1

@inoxing  U vstřiků u tohoto motoru není moc reálné je špatně připojit prohozením,jedině že by v hlavním konektoru byli přehozené dráty což by bylo ale divné ale určitě to ještě pr jistotu zkontrolujeme ten snímač na setrváku jsme kontrolovali a jelikož máme dva tak zkoušeli oba. Rozvody by měli být ok, protože motor před vyjmutím běžel v poho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle ti nastartovat nemůže ;) pravděpodobně vůbec nemáš napájenou klapku z BSM... pošli mi do zprávy VIN.. něco ti pošlu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...