Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ADBlue Peugeot 5008


pavelsima

Recommended Posts

Prosím o radu. Čeká mě teď doplnění aditiva. Díval jsem se na net a našel jsem několik druhů - GreenChem, EnviChem, Hoyer ADBlue, Air 1 AdBlue...cenově je to vše kolem 200-300,- za 10l

Je mezi nimi nějaký (kvalitativní) rozdíl? Nebo je to úplně jedno, jaké aditivum vyberu?

 

Co byste doporučili?

 

díky moc

Pavel

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to ve služebním embéčku řeším tak, že jsem párkrát koupil 5 l v kanystříku s čepovacím nástavcem (YETI to má hodně nešťastně v kufru dole u rezervy) za 250 Kč (takže litr za 50 kč) a nyní jezdím kanystříky doplňovat k pumpě točeným AdBlůčkem z pistole za 7 - 10 Kč/litr. U Yetiho vychází 5 litrů při mém stylu jízdy a používání na 5000 km. Čepovat přímo z pistole by šlo, pokud bych nebyl líný rozebrat u pumpy půl kufru (kde se standardně vozí různý bordel), takto to tam naleju v klidu v práci v garáži.

Originál kanystry byly kupované u OMW, čepované beru u Tank Ono a rozdíl žádný nepociťuji. Smrdí (čpí) to stejně, fleky to dělá stejné a auto je stejně líné (mám tam slabší 2.0TDi - 81 kW a porovnávám to se svým 2.0HDi 100kW bez AdBlue) 🙂 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

člověk uvažuje, proč na začátku bylo plnění AdBlue v kufru (prostě složité) a teď je vedle plnění nádrže na palivo--že to nikoho v konstrukci nenapadlo hned 😯:myslim

a možná by ta klapka na blatníku mohla mít rozměr třeba 50x30 cm, protože Brusel určitě vymyslí další ekosajrajty, tak ať pak  konstruktéři mají kam všechna ta hrdla dát... 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to nemusí být jen klapce na blatníku. Zároveň to může znamenat úpravu dalších karosářských dílů včetně dalšího vedení k nádržce. Zpočátku nebylo zcela jasné, zda se skutečně diesely bez AdBlue neobejdou. A s tímto sajrajtem stále vyjíždí jen část produkce. Také první argumenty zcela jistě byly, že vzhledem k dojezdu kolem 8 tisíc na nádrž, se bude jezdit doplňovat do servisu.

Auta jsou velkovýroba a tam se sakra přemýšlí nad každou kravinou, která prodraží výrobu byť jen v haléřích.

Až čas ukázal, že s novou normou je spotřeba větší, s novými většími facelifty, kdy se mění i karosářské díly, lze tedy provést zásadnější změny a pumpy díky nákladním vozidlům, kde se to lije po desítkách litrů, otevřely stojany s čepovaným AdBlue namísto kanystrového.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...