Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vysoky tlak turba po vymene spojky a rozvodov


sakul20

Recommended Posts

Nazdar páni,

mám problém s mojou C8... dal som pred vianocami vymeniť rozvody a spojku aj so zotrvačníkom a odvtedy mam stále pri prudkom zrýchlení chybu ANTIPOLUTION FAULT A ASR/ESP NOT FUNCTION...

Pri napojeni sa diagnostikou LEXIA (čína) je chyba vysoký tlak turba.... taktiež občas vyskočí chyba turbo skrat na kostru...(ale nie vždy)... na ESP píše chybu dočasnej straty komunikácie čo by som dával za vinu chybe predchádzajúcej...

keď to hodí do núdzového režimu tak auto ide ani nie 90 km/h

dnes som vymenil aj swirl lebo som si myslel že je zlý ale žiaden posun....

nejaké rady? Čo sa mohlo pokaziť keď sa menila spojka a rozvody? Predtým všetko fungovalo...

môže to byť nejakým snímačom alebo kde je chyba?

za každú radu budem povďačný...

 

zabudol som: 2.2 HDi 94 kW 2002 4HW

Upraveno uživatelem sakul20
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to mi robil kamarát automechanik...

nakoľko to bolo na rýchlo pred Vianocami, tak to rýchlo poskladali a teraz nevedia nájsť chybu, už to pozeral ale... a ja si momentálne nemôžem dovoliť mu nechať auto na týždeň aby bádal...

Tak som preto poprosil tých najskúsenejších o radu...

@jarokare - cez víkend skúsim znova pozrieť....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je to co nemám rád. Kamarádovo auto a ještě je na opravu spěch takový že včera bylo pozdě. To se při rychlé práci snadno něco přehlídne nebo nechtíc poškodí. Ale i tak bych mu to dal zpátky aby to prošel i za cenu že budeš týden chodit po svých protože pokud jsi to neviděl rozebraný tak se ti bude chyba těžko hledat mechanik to rozebraný měl tak spíš tu chybu najde. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebral bych to šmahem, ono ty stodvacítky by je asi už neuživily :myslim, a ostatní auta jsou stejně složitá, jako ta naše, navíc dělají převážně starší auta, která se ze známých důvodů obvykle neopravují v autorizácích..., samozřejmě ti garážníci nemohou mít vybavení jako v autorizáku, ale zase, co si budeme povídat--většina těch prací je výměna opotřebovaných dílů--, jako brzdy, tlumiče, výfuk, prostě podvozek atd., kde zpravidla žádnou origo diagnostiku nepotřebují (píšu zpravidla), a že vymění např. tlumič výfuku za třetinovou cenu a jěště v osm hodin večer, aby se dalo jet zítra do práce taky není k zahození :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravím.... po dlhej dobe som konecne našiel mechanika ochotného nájsť chybu....

nasli sme chybu, je to pod blatníkom taký plastový rozdeľovač podtlaku (akumulátor podtlaku) avšak nevieme ho zohnať...

 

nevedeli by ste odporučiť nejakú náhradu alebo čím to nahradiť?

 

ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...