Jump to content
papadzorzo

807 nestartuje - anti theft faulty

Recommended Posts

Zdravím, dnes ráno jsem otočil klíčkem a ani ťuk. Zniceho nic prostě ani neškrtne. Baterka by měla být dobrá protože vše svítí a funguje. Po pár pokusech se ukázalo hlášení viz foto. Alternátor jsem měnil loni a baterií zkusil odpojit a pořád nic. Ví někdo co s tím může být? Děkuji Olomouc 

IMG_20190114_175835.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako Anti-Theft se označují technologie proti krádeži. Nemáš tam nějakou fičuru podobného ražení? Oni jsou schopný takhle označit i immo ...

Zrovna tak to může být x-krát nenačtený čip klíče ... když to naskočilo po pár pokusech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky se občas stává , že se prošoupou a shnijou kabely v husím krku , který napájí poč. motoru (jdou z BSM z černý 16 pin patice) , pak to taky píše chybu imobilizeru , nejde to nastartovat a diagnostika píše chybu komunikace s jednotkou motoru . Nejlepší je ten krk rozbalit a zkontrolovat jeden drát po druhým , místo , kde se to nejčastěji stává jsem ti označil na obrázku .

807.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak zatím nic nového :(

Baterie nabitá, baterie v klíči výměnná, elektrika mi spadla do economy módu a kabely z obrázku jsem prohlédl kam až to šlo, ale nic podivného sem nenašel. Známý má prý vlastní diagnostiku i kabel, tak to bude asi poslední pokus ještě.  Jinak to budu muset nechat asi odtáhnout postupně přes celé město do servisu ať si s tím lámou hlavu zase oni. 

 

Ještě jsem si vzpomněl že tak týden před tím než se to stalo sem si říkal že se mi nějak nezdají světla. Přišlo mi to jako bych pořád jel jen na parkovačky. Svítily jen pár metrů před auto. Ve městě to nešlo moc poznat, ale když sem vjel někam kde lampy nebyly tak sem měl docela bobky. Nevím jestli to může mít nějakou souvislost asi ne, ale i tak to bylo divné.

A taky se mi dvakrát stalo že po otočení klíčem trvalo než naskočilo. Takové to heknutí. To nedělávalo, ale je zima a nejezdím úplně každý den tak sem tomu nevěnoval pozornost. 

☹️

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co zkusit změřit baterku zátěžákem?Nebo alespoň voltmetrem když začneš startovat?Stalo se mě u jinýho auta že při startu kleslo napětí a imobilizer to nepobral.Při měření voltmetrem to ukazovalo cca 12,5V,takže se jevila dobrá,jak začlo žhavit+starter,tak to padlo hluboko pod 10V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak auto už je ze servisu doma. Nakonec nezbylo než ho postupně nechat odtáhnout do servisu.

Tam zjistili že za vše může startér. Roky na něj kapal olej až už to nevydržel a doslova chcípl. Dali mi tam nový a vše je ok. Ty hlášky byly jen důsledek a baterie byla taky v pořádku. Diagnostika byla ok a za ty světla si můžu sám když se dával nové žárovky tak sem je pootočil zobáčkem trochu jinak a proto svítili moc dolů jen pár metrů před auto. 

No celá sranda mě přišla na 7tis a ujištění že i když olej bude kapat pořád, tak dalších pár desítek tisíc km startér vydrží. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...