Jump to content

hdi 2.0 16V 80kw rv.01


jpfreestyle
 Share

Recommended Posts

Zdravim, už jsem se ptal na Dieselpower a nikdo neodpověděl, tak snad tady bude víc HDI znalců. Při stoupající teplotě (zhruba od 80st.C) a hlavně v nižších otáčkách začíná motor při rozjezdu nepříjemně klepat a hůř táhnout až do sepnutí turba (kolem 2600 otmin), ale ani potom to není ono. Výjímečně se při největším zatížení (dlouhé stoupání apod) rozsvítí žlutá kontrolka a po 5ti nastrartování zase zhasne. Konečně jsem se dohrabal na diagn. a našli 7 uložených chyb: 0243 a 0246 Měnič tlaku reg.tlaku přeplňování (odchylka); 1112 Kontrola tlaku rozvodu paliva; 0401 Regulace odvodu recirkulace výf plynů (odchylka) a 0403 Reg.odvodu recirkulace výf.plynů (volnob.); 1402 Servo škrtící klapky (volnob); 0100 Váha vzduchu malý signál. Máte někdo představu co by to mohlo být? Děkuji za odpověd

Link to comment
Share on other sites

tak HDi 2.0 16V v roku 2001 neexistoval.

ja to vidim na elektro ventili ovladania egr a turba/vymena/ a dalej unik tlaku nafty a to uz bud z cerpadla alebo vstrekov. treba ist na diagnostiku poriadnu a tam spravit skusobnu jhazdu s meranim parametrov. pozriet mnozstvo nafty odchadzajucej z prapadu vstrekovacou a tak...

Link to comment
Share on other sites

ak mas hdi 2.0 rv 01 cize motor DW10ATED (RHZ) tak turbo sa urcite neroztaca pri 2600 :-).... max krutak ma ten motor okolo 1800-1900rpm +/- volaco takze uz tam musis mat max plniaci tlak ak sa nemylim... cize hladaj chybu niekde v riadeni turba.. ako tu bolo spomenute ten solenoid, pripadne westgate ako taky, vyveva a podobne... (najskor asi solenoid) ako tak pozeram tak ti to hlasi aj chybu na egr (to je ta recyklacia vyf. plynov) takze skus v prvom rade skontrolovat vyvevu, potom tie solenoidy....

ps: podla vypisu tych chyb ale nahodou neumyval si motor? alebo niekto pred tebou? vsak ti to hlasi samu elektriku vadnu :-)... skus ked tak este pre zaciatok precistit vsetky kontakty na spominanych zariadeniach... (vaha, solenoidy, servomotorcek a pod...)

[upravil dne 12.2.06 Parc]

Link to comment
Share on other sites

To Parc: DW10ATED není 16ti ventil... Než bych se do něčeho pustil, tak bych v první řadě vymazal seznam chyb v registru ECU, jel to projet a využíval všechny jízdní režimy a následně chyby znovu načet. Bude jich tam mín a na ty bych se zaměřil. Je jasný, že pokud dává váha vzduchy slabej signál, tak to bude mít vliv na výkon. rovněž nesprávně fungující regulace plnícího tlaku, ale tu nastavit v domácích podmínkách není prakticky nožný už z důvodu celý ředy veličin, která ji ovlivnuje.

Link to comment
Share on other sites

Tak jenom pro upřesnění, jedná se o FIAT Scudo 2.0 JTD 16V, ale zatím všichni technici mi řekli, že motor je HDI a i v techničáku je jako výrobce motoru Automobiles Peugeot. Zkusil jsem odpojit egr a prozatím žádná změna, ale nezkoušel jsem to ve větší zátěži. Byl jsem na diagnostice na technický, kde tomu sice nerozumí, ale vypsali a vymazali mi pamě? ŘJ. Asi si budu muset ještě připlatit za nějakou s výkladem :-). Zkoušel jsem táhlo od wastegate a zaseklé není. Nemohl by to klepání dělat některý vstřik? Nedávno se na to taky někdo ptal a ještě nevyřešil, tak čekám jak to dopadne. Jo a najeto 120tis.km. David

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...