Devr Odesláno 28. srpen 2018 Sdílet Odesláno 28. srpen 2018 Poradí mi někdo proč mi při zapnuté klimě, když klima sepne potažmo kompresor, tak například rozjíždím se, tak škubnec s autem , že si dám skoro o sklo hlavou, při volnoběhu škubanec a čsto úplně zdechne moto při sepnutí kompresorur. Je mi jasné, že má klima při sepnutí patřičný odběr, ale aby to tak škubalo s autem? Pokud letím po dálnici, tak to nepoznám, ale po městě bych musel pořád na křižovatkách startovat, protože by mi při každém sepnutí zdech motor. V čem je problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 28. srpen 2018 Sdílet Odesláno 28. srpen 2018 Podobně se mi hlásil zadřený kompresor - za jízdy v poho, na volnoběh to škubalo a otáčky padaly na cca 500 byl slyšet "kovový" zvuk. Předpokládám nefunkční tlakový spínač (u starého modelu - můj případ - je za levým světlem, u nového modelu - a coupé- si nejsem jistý) Jinak jsem ještě spravoval nefunkční saharu, kde byla uhnilá kostra na levém podběhu a teď po výměně kompresoru, opravě sahary a naplnění si užívám super lednici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devr Odesláno 28. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 28. srpen 2018 No podle popisu by to i odpovídalo tomu přidřenému kmpresoru i když kovový zvuk není slyšet. Jak zjistím , že je opravdu přidřený? A co tím má polečného ten tlakový spínč, k čemu přesně slouží? Sahara mi ve vedrech normálně funěla, tak snad je OK. Jinak klimu mám čertvě naplněnou a chldí super, jen to škubání mě sere . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 29. srpen 2018 Sdílet Odesláno 29. srpen 2018 No klimu jsem vypnul, resp přepnul do ECO(mám automatickou) a motor se zklidnil a zvuk ustal navíc stejně už málo chladila, takže jsem měl jistotu. Tlakový spínač by měl klimu vypnout při nízkém nebo moc vysokém tlaku (buď málo chladiva nebo se přehřívá - nejdou sahary) stává se, že spínač nevypne a klima jede i s minimem chladiva. Ale podle toho co píšeš se tě nic z toho netýká. Ještě mě napadá, jestli Ti tam při plnění dali i olej nebo jenom chladivo, ale takový mamlasové snad v žádným servisu nejsou Ještě bychom se mohli někdy potkat a přemýšlet, ale záleží kde bydlíš, jezdím často na Olomoucko k rodičům Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devr Odesláno 1. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2018 (upraveno) No ten olej ta mašina napouští automaticky i s tou chladící látkou a tekutinou, která ukazuje případnou netěsnost při posvícení UV lampou. Upraveno 11. září 2018 uživatelem Devr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 13. říjen 2018 Sdílet Odesláno 13. říjen 2018 (upraveno) teraz som som opravoval klimu na berlingo na benzinak rocnik 2000 a je to riesene tak ze je tam rele v poistkovke v motore ktore spina rj motora cize ked nastartujes rj motora zopne to rele a prerusi drat do klimaspojky ty stlacis tlacitko Ac a rj dostane info ze zapinas klimu ta nasledne na volnobehu prida stavu motoru (pocut to na zvuku) a az potom odopne to rele ktoreho kontakt zopne klimaspojku kukni ci tam nemas take rele a ci funguje funguje to tak ze zapnes klimu 2-3 sekundy nic a az potom klimu zopne pocas tych 2-3 sekundy musis pocut zmenu zvuku motora keby mam schemu poviem ti hned ale nemam tak len zo skusenosti ti pisem musis sam pozret je to tam koli tomu aby sa motor nezakuckal alebo nechcipol lebo benzinak ma na volnobeh malo sily ale ty uz budes mat asi Bsi jednotku takze to rele mat nebudes zrejme Upraveno 13. říjen 2018 uživatelem krtek 2 P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.