Jump to content
Merlin_cze

Connect Nav - Tomtom 3D

Recommended Posts

Zjistil jsem po koupi nového auta (508) jednu dost zajímavou věc. Pokud je v autě navigace označovaná jako conect nav 3D nebo Tomtom 3D, a to je u většiny dnes prodávaných modelů, tak jsou v ní pro Českou republiku zablokovány veškeré online služby - Tomtom traffic, a další. Dokonce do ní nelze ani nahrát databáze radarů a nebezpečných zón, protože ta se stahuje také online ze serveru tomtom.  Pokud si auto s touto navigací koupíte v okolních státech, tak tato služba na území ČR v těchto vozech normálně funguje. Pokud je vozidlo označené jako prodané v ČR, není možné tyto funkce zprovoznit a to ani za poplatek u zastoupení Peugeot v zahraničí, kde jsou jinak nabízeny ( zkoušel jsem Německo, Francii a Holandsko). Auto se jeví pro servis jako že tyto funkce nepodporuje a zastoupení Peugeotu v těchto státech jenom kroutilo hlavou proč to nejde ani doplatit ( stojí to na 3 roky cca 199€), když pro auta, která prodávají oni je to na 3 roky zadarmo. Netušíte někdo proč se v ČR prodávají auta Peugeot patrně s označením pro Afriku ? 

Edited by Merlin_cze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den, toto jsem dostal jako oficiální odpověď od zastoupení Peugeot. Při snaze se dostat k placenému obsahu přes francouzské stránky jsem se dostal až k možnosti objednání, ale na více jsem zatím neměl odvahu.

Dobrý den,
 
Děkujeme, že vlastníte vozidlo značky Peugeot.
 
Služba TomTom Traffic není, bohužel, pro vozidla prodávaná na českém trhu aktivní a není možné ji dodatečně jakkoliv zpřístupnit, a to ani zakoupením této služby přímo přes společnost TomTom.
 
Lituji, že pro Vás nemám příznivější informace
 
S pozdravem a přáním hezkého dne
 
Škubal Jiří
Zákaznický servis
Peugeot Citroën DS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý večer všem. Mám postup v aktivaci TomTom Traffic a myslím, že v podstatě všech služeb, které Peugeot nabízí. Nenechal jsem se odbýt odpovědí českého zastoupení viz. můj příspěvek výše a ptal se přímo na ústředí Peugeot Custom Care na www.peugeot.uk.com s touto odpovědí:

Dear Mr Zeman
Thanks for your patience whilst this has been looked into. Just to let you know that the Services may be subscribed to in a Peugeot approved dealer, or on-line via the sales portal, accessible from MyPeugeot. The prices of the Services are those stated on the on-line sales website, accessible from MyPeugeot, at the following address: https://mypeugeot-uk.peugeot.com/my-peugeot/log-in/. These prices are valid as long as they are online. Prices include all taxes and are payable online. To activate the Services, you should connect your smart phone to the Peugeot Connected Navigation system on their Vehicle, in Bluetooth, USB and Wi-Fi mode.
 Each time you use the Services, you must ensure, before you set off, that your smart phone is activated and connected to the Vehicle, via Bluetooth and Wi-Fi, in mobile Internet data sharing mode.
 If you purchase the service on our website and it doesn`t work for your vehicle or if you're not delighted with your purchase, we guarantee to refund your money in full within the fourteen days.
 Thanks again for contacting Peugeot customer care and please feel free to get back in touch if there’s anything else we can do.
 
Vyzbrojen touto informací jsem si udělal další registraci mypeugeot na uk stránkách, vložil své vin a hledal, kde objednat. Nenašel jsem odkaz nebo proklik do eshopu, kde bych si mohl objednat požadovanou službu a tak jsem hledal francouzskou jazykovou mutaci na mypeugeot. Na tomto odkazu: https://mypeugeot-fr.peugeot.com/my-peugeot/ se nenechte zmást vyskakovacím oknem, které se vás snaží směřovat do app/play store, zavřete jej a dostanete se k možnosti vytvořit si další (v mém případě třetí) registraci na webovém rozhraní mypeugeot. Opět jsem zadal své vin a tady se dostal k možnosti objednat TomTom Traffic. Platba proběhla kartou bez problémů a v autě se mi po chvilce aktualizování zobrazilo:
 
Stav služeb: Aktivováno
Dostupnost on-line služeb: K dispozici.
 
Takže výsledek je, že mám aktivní TomTom Traffic za francouzských EUR 60,00 na 12 měsíců i na autě koupeném v ČR.
 
Užívejte :)
 
 

 

 

IMG_20180802_222402.jpg

IMG_20180802_222421.jpg

Edited by PetrZe
Korekce obrázků

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aplikace jsem dále nezkoumal. Pro postup musíš vybrat zemi a podle toho se dostupné liší. Mělo by se jednat o ceny PHM, ubytování a takové nabídky. Vždy to ale skončí infooknem,že mi vyexpirovalo předplatné a že mám zaplatit....

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 2. 8. 2018 at 22:57, PetrZe napsal:

Dobrý večer všem. Mám postup v aktivaci TomTom Traffic a myslím, že v podstatě všech služeb, které Peugeot nabízí. Nenechal jsem se odbýt odpovědí českého zastoupení viz. můj příspěvek výše a ptal se přímo na ústředí Peugeot Custom Care na www.peugeot.uk.com s touto odpovědí:

Dear Mr Zeman
Thanks for your patience whilst this has been looked into. Just to let you know that the Services may be subscribed to in a Peugeot approved dealer, or on-line via the sales portal, accessible from MyPeugeot. The prices of the Services are those stated on the on-line sales website, accessible from MyPeugeot, at the following address: https://mypeugeot-uk.peugeot.com/my-peugeot/log-in/. These prices are valid as long as they are online. Prices include all taxes and are payable online. To activate the Services, you should connect your smart phone to the Peugeot Connected Navigation system on their Vehicle, in Bluetooth, USB and Wi-Fi mode.
 Each time you use the Services, you must ensure, before you set off, that your smart phone is activated and connected to the Vehicle, via Bluetooth and Wi-Fi, in mobile Internet data sharing mode.
 If you purchase the service on our website and it doesn`t work for your vehicle or if you're not delighted with your purchase, we guarantee to refund your money in full within the fourteen days.
 Thanks again for contacting Peugeot customer care and please feel free to get back in touch if there’s anything else we can do.
 
Vyzbrojen touto informací jsem si udělal další registraci mypeugeot na uk stránkách, vložil své vin a hledal, kde objednat. Nenašel jsem odkaz nebo proklik do eshopu, kde bych si mohl objednat požadovanou službu a tak jsem hledal francouzskou jazykovou mutaci na mypeugeot. Na tomto odkazu: https://mypeugeot-fr.peugeot.com/my-peugeot/ se nenechte zmást vyskakovacím oknem, které se vás snaží směřovat do app/play store, zavřete jej a dostanete se k možnosti vytvořit si další (v mém případě třetí) registraci na webovém rozhraní mypeugeot. Opět jsem zadal své vin a tady se dostal k možnosti objednat TomTom Traffic. Platba proběhla kartou bez problémů a v autě se mi po chvilce aktualizování zobrazilo:
 
Stav služeb: Aktivováno
Dostupnost on-line služeb: K dispozici.
 
Takže výsledek je, že mám aktivní TomTom Traffic za francouzských EUR 60,00 na 12 měsíců i na autě koupeném v ČR.
 
Užívejte :)

 

 

V 3. 9. 2018 at 21:07, czcharlie napsal:

Také potvrzují úspěšný nákup na peugeot.fr TomTom Live + Rizikové zony na 12měs = 138€ . Peugeot 508GT SW rv 2017

 

Ahoj pánové. O půl roku později a řeším stejný problém. U frantíků jsem se zaregistroval, přihlásil a jsem tu: 

https://mypeugeot-fr.peugeot.com/my-peugeot/Monespaceperso/

Konkrétně kde najdu eshop s možností objednat TomTom Live? 

Jediné, kam jsem se proklikal, je stránka: https://accessoires.peugeot.fr a tam to nemohu nikde nalézt.

Díky za pomoc.

Edited by Péťa
Odstraněny obrázky z citace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, trošku jsem musel taky znovu zapátrat, už je to nějaký čas. První věc, která je důležitá, je vypnout si automatický překlad, potom ta stránka zlobí a neukazuje všechno. Po přihlášení jsou tyto nabídky:

 

2019-01-29_141452.png

2019-01-29_141521.png

2019-01-29_141558.png

Edited by PetrZe

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 53 minutami, PetrZe napsal:

Ahoj, trošku jsem musel taky znovu zapátrat, už je to nějaký čas. První věc, která je důležitá, je vypnout si automatický překlad, potom ta stránka zlobí a neukazuje všechno. Po přihlášení jsou tyto nabídky:

Ahoj moc díky za obrázky. Orientuji se, bohužel u mě to vypadá jinak (bez překladu)... asi Rifter bude holt "jiný oddíl", budu pátrat dál, postup je mi jasný. Díky moc!

 

 

Výstřižek.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jj, mám. Pro jistotu jsem auto odebral a znovu přidal. Stejný výběr (tzn. chybí sousta položek, jako u tebe). Asi to už mají nějak lépe ošéfované...

Povzdech mimo: musím říct, že tomuhle fakt nerozumím, ani té logice - budiž, že to v ČR z nějakého důvodu nejde, ale že si to nemohu koupit a zaplatit, fakt nechápu. :( Co když auto prodám do ciziny, někomu? Ten člověk taky bude mít smůlu?

Lehce si ještě pamatuji, že jsem v navigaci a palubním počítači zadával možná i bydliště, nebo nějakou lokalitu. Nemůže to být i tím? Asi ale divná úvaha.

Edited by Péťa
Necituj předchozí příspěvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochu možno dotaz mimo, ale za čo by som mal platiť 100€ ročne??? V čom je tá navi lepšia ako waze cez zrkadlenie mobilu na obrazovke? Myslím že lepšiu databázu ako waze nemá nikto a je to free... Používam aj v zahraničí a nemožem na waze povedať jediné zlé slovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako dávat 100 EUR za Danger Zone mi přijde taky přehnané.

Ale mít "aktuální" Traffic info za 60 EUR a nemuset drásat baterku telefonu tím, že je pořád na nabíječce a "vysílá", mít na usb připojeno něco jiného (flash), když už mám jen jedno, mít zobrazenou navigaci mezi budíkama, neplácat datový limit taháním nejen dopravních info, ale i map...

Edited by PetrZe

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je síce všetko fajn ale dát mam v mobile 12GB mesačne, minúť je to problém. Na hudbu mám spotify a pokiaľ si zrátam, že za samotnú navi by som musel doplácať 800€ a ešte platiť nejaký ročný poplatok, tak to mi jednoducho nejde dokopy, pri tej cene navi mali byť tieto služby online zdarma, lebo toto je okrádanie zákazníka.

Navyše jedna dosť podstatná vec: pri zrkadlení telefónu mám istotu, že si výrobca po 3r nepovie, že navi je po životnosti a a viac k nej nevydá nové mapy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

requo, zkusil bych ještě francouzskou podporu. Když jsi přihlášený v mypeugeot, tak vpravo nahoře pod uživatelským jménem  je možné poslat Trouble ticket. Proč, když máš verzi s navigací, nevidíš možnost si služby koupit.

Petr

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PetrZe: Úplně nezávisle jsem zkusil jim v pátek napsat, bohužel anglicky (to je děs, ani na ofiko franzouském webu nemají nikde angličtinu), odpověď mi žádná nedorazila, zatím, ale od soboty od rána z ničeho nic (a nic jsem v autě ani v mobilu nemenil) mi po bezdrátovém propojení s mobilem TMC naskakuje, což se rozhodně nedělo a mám možnost jí zvolit. V mypeugeot na webu mám pořád tu osekanou nabídku.

Na ticket mi nikdo zatím nereagoval, tak uvidíme, jako náhoda mi to přijde divné... ale nic jsem ani nikde neplatil, tak netuším, co to je. Pro mě dobrý, ale je to takové nepředvídatelné. Až mi odpoví, nebo když zjistím, co a jak, dám vědět.

@loque: já s tebou souhlasím, že waze je zadarmo a že to je prima a že by při té ceně měla být doprava zdarma i vestavěná. Proč je pro mě navigace TOMTOM lepší? Protože toho na dispelji vidím víc, než u waze, které tam pro mě zbytečně cpe velké okno. Zároveň se z volantu mnohem lépe ovládá vestavěná navigace, než navigace waze (iphone). Hlasové ovládání nepoužívám (asi budu muset začít). A taky mi vadí to zapojování kabelu, prostě to nedělám rád - tohle popravdě řečeno nechápu, umí se propojit BT, WIFI ale furt to potřebuje kabel na něco, bych brečel. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj vsem,

Nejdriv bych se chtel omluvit za cestinu (jsem z Francie) a nepouzivani diakritiky (trvalo by me to dlouho a stejne bych to mel blbe :) ).

Snazim se najit informace o problematice TomTom connect cekajici na sveho Riftra. Lustil jsem i francouzke forumy. Auto koupeny ve FR ma sluzby zdarma na 3 roky (pak se to musi dokoupit). Francouzy maji taky ten problem  kdyz si koupeji nove auto ze zahranici (coz se dela casto protoze se da dost usetrit ). Vypada ze reseni je aktivace sluzeb v Peugeotackym systemu. I kdyz jsou tam prodejci dost neochotny to udelat (protoze si zakaznik koupil auto ze zahranici), pro par lidy to udelali  uz jim stacilo si za sluzby zaplatit. Vypada ze je u toho potreba podepsat nejakou smluvu.

Myslim si ze tam bude ten problem proc se pro rifter neobjevuje v menu "navigation connectee".

Pro par lidy, puvodni prodejce (ze zeme odkuk auto bylo koupeni) sluzby aktivoval po prodeji. To by znamenalo ze by to bylo mozne udelat i v CR.

Kazdopadne budu patrat dal a dam vedet kdybych neco nasel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@requo:

Vypada ze je venku update softwaru a map u Riftra...

Na MyPeugeot se uz daji dokoupit sluzby i na Riftra 😎

Auto jeste nemam takze nemohu zkusit ale podle me uz to bude fungovat!

Edited by Mazitch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...