Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Zdravím, mám problém s P406 1.8 16V 81kw r.v.1997.

předem upozorňuji že jsem amatér a v autech se moc nevyznám.

Auto vše v pohodě a zničeho nic nechce nastartovat, ani nemá snahu, pouze se točí startér a nic. Zkoušel jsem jinou cívku a nepomohlo. Odhaduji že by mohlo jít o něco zkrz palivové čerpadlo. Když jsem na to koukal tak jsem podle rady zkoušel jestli tam jde proud a to tímto způsobem: "Vzal jsem 12V žárovku, a na každý kontakt jsem dal jeden drát, jeden přivedl na kostru a druhý jsem postupně zkoušel na každý drát co vede do čerpadla, a potom různě mezi sebou"

jestli jsem to udělal dobře a nejde tam proud tak jak tuto závadu vyřešit?

pokud jsem to udělal špatně a proud tam jde tak jak zjistím jestli je špatné čerpadlo, nebo pouze ucpaný filtr nebo něco takového? 

A kdybych se pletl úplně a s čerpadlem by to nemělo vůbec nic společného, co by to mohlo být? 

Opakuji že jsem naprostý amatér tak doufám že mě tu neukamenujete. 

Předem mockrát všem děkuji za rady.

Odesláno

Co imobilizer, zadavaš kod, nebo je to odstavený??  Další možnost je snimač otaček klikovky.

Kdyby jsi si správně vyplnil profil, měl by jsi i možnost že se ti někdo z okolí na to podívá, ale do Kambodži asi nikoho nepřemluvíš!

Odesláno (upraveno)

pozri sa na iskru  rampu vyber nastrc sviecky do rampy ,vsetky ich ukostri o ventiove viko a pozeraj ci mas iskru pri startovani

Upraveno uživatelem krtek 2
Odesláno

Při prvním startu to mělo snahu chytnou, a při dálším už nic, myslím si že tam byl zbytek benzínu. Viděl bych to tak že se od známého půjčím palivové čerpadlo zkusím ho tam dát, pokud nic tak tak vyměním palivový filtr (nevím kdy byl měněn) a když ani to nepomůže tak to dám do. servisu na diagnostiku. Snad se mnou budete souhlasit.

Odesláno (upraveno)

je tam este tzv narazovy spinac a ten vyhadzuje cerpadlo ,preventivne ho zatlac