christophervlk Odesláno 6. březen 2017 Odesláno 6. březen 2017 Zdravím, mám problém s P406 1.8 16V 81kw r.v.1997. předem upozorňuji že jsem amatér a v autech se moc nevyznám. Auto vše v pohodě a zničeho nic nechce nastartovat, ani nemá snahu, pouze se točí startér a nic. Zkoušel jsem jinou cívku a nepomohlo. Odhaduji že by mohlo jít o něco zkrz palivové čerpadlo. Když jsem na to koukal tak jsem podle rady zkoušel jestli tam jde proud a to tímto způsobem: "Vzal jsem 12V žárovku, a na každý kontakt jsem dal jeden drát, jeden přivedl na kostru a druhý jsem postupně zkoušel na každý drát co vede do čerpadla, a potom různě mezi sebou" jestli jsem to udělal dobře a nejde tam proud tak jak tuto závadu vyřešit? pokud jsem to udělal špatně a proud tam jde tak jak zjistím jestli je špatné čerpadlo, nebo pouze ucpaný filtr nebo něco takového? A kdybych se pletl úplně a s čerpadlem by to nemělo vůbec nic společného, co by to mohlo být? Opakuji že jsem naprostý amatér tak doufám že mě tu neukamenujete. Předem mockrát všem děkuji za rady. Citovat
Radek Hurvajz Odesláno 6. březen 2017 Odesláno 6. březen 2017 Co imobilizer, zadavaš kod, nebo je to odstavený?? Další možnost je snimač otaček klikovky. Kdyby jsi si správně vyplnil profil, měl by jsi i možnost že se ti někdo z okolí na to podívá, ale do Kambodži asi nikoho nepřemluvíš! Citovat
christophervlk Odesláno 6. březen 2017 Autor Odesláno 6. březen 2017 Imobilizér je odstavený. Dobře hned vyplním profil. Citovat
Radek Hurvajz Odesláno 6. březen 2017 Odesláno 6. březen 2017 Tak zkusit diagnostiku, ten snimač by to mělo detekovat pokud je vadný, jinak muže vypsat i další jiné chyby od kterých se lze odrazit Citovat
krtek 2 Odesláno 6. březen 2017 Odesláno 6. březen 2017 (upraveno) pozri sa na iskru rampu vyber nastrc sviecky do rampy ,vsetky ich ukostri o ventiove viko a pozeraj ci mas iskru pri startovani Upraveno 6. březen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat