Peu306 Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 Zdravím chlapi, prosím Vás,potřeboval bych podle VIN zjistit,zda volím správný volnoběžný regulační ventil. VIN : VF37AKFXE32115035 Ventil : https://autodily.automedik.cz/code/MAGNETI[spc]MARELLI|801001301601|0|264|1-88-264-2480-100002|100383|100818-18037323 Děkuji předem za Vaši ochotu,děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 (edited) 1920 1F https://autodily.automedik.cz/code/1-1/1/0/1920[spc]1F Edited January 22, 2017 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peu306 Posted January 22, 2017 Author Share Posted January 22, 2017 (edited) Děkuji,jelikož se v tom moc nevyznám,tak doufám,že to chápu dobře,to číslo jsem zadal na jejich stránku a vyběhli mi 4 volnoběžné ventily a s těchto tedy můžu vybírat? Edited January 22, 2017 by Peu306 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 nz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 ano ale over si to takze kliknes na niektory ventil a tam klikni na OEM cisla ak medzi nimi bude tvoje cislo je to ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peu306 Posted January 22, 2017 Author Share Posted January 22, 2017 Takže u něj musí být to ''1920 1F '' ? Pokud ano,tak už to chápu Ještě jednou Ti děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peu306 Posted January 22, 2017 Author Share Posted January 22, 2017 (edited) Ještě se zeptám,když už jsem to založil Kupoval jsem právě lacinej volnoběžný ventil,a když se na něj v servise podívaly,po cca půl roku ježdění,tak říkaly,že vypadá ,jako kdyby tam byl 20 let,prej byl obroušenej apod. Tak se ptám,jestli tento ventil může mít vliv na rychlejší padání otáček a za studena za jízdy nedržení volnoběhu? Pokud ano,tak ho ihned objednávám. Edited January 22, 2017 by Peu306 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 ano moze ,ale to moze robit aj dalsich 100 veci pokial je vyhlodany tak ho vymen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peu306 Posted January 22, 2017 Author Share Posted January 22, 2017 Dobře, takže zvolím tento : https://autodily.automedik.cz/code/MAGNETI[spc]MARELLI|230016079167|0|-1|1920[spc]1F-4976243 Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peu306 Posted January 22, 2017 Author Share Posted January 22, 2017 A normálně se za nastávající díl vymění? Nebo je v tom nějaký fígl? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 vymenis a hotovo ziade figel len urob reset ecu (odpoj baterku) ked nastartujes nachvilu sa ti mozu zdvihnut otacky do nepricetna ,pockaj cca minutu a malo by to padnut na volnobeh ,( rj motora si ho nastavi ) Hafity 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peu306 Posted January 22, 2017 Author Share Posted January 22, 2017 Paráda,děkuji mara9751 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peu306 Posted February 17, 2017 Author Share Posted February 17, 2017 Tak regulační ventil vyměněn,volnoběh vypadá že to drží,otáčky se bohužel nezpomalily a na volnoběh je mám 1050ot/min a kolísají. Co s tím dělat dál? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peu306 Posted February 17, 2017 Author Share Posted February 17, 2017 A když drobet přidám,tak otáčky spadnou na 900ot/min ,chvilku tak jsou a pak zase vyskočí na 1050ot/min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peu306 Posted February 17, 2017 Author Share Posted February 17, 2017 (edited) Po odpojení podtlakové hadičky ze sání do regulátoru paliva ,si motor přidal otáčky,ale otáčky šli jak měli. Krásně pomaloučku. Po zapojení hadičky zpět si to otáčky ubralo a padali stále pomaličku. Hadička má ztvrdlí konec a snadno ji ze sání odpojím ,páč skoro nedrží. Když jsem to jel vyzkoušet,tak to chvilku bylo jak mělo,cca 3km,pak začali jít zase rychle apod. Když jsem ji zkusil znova odpojit,tak si to otáčky akorát přidalo, ale šli furt rychle. Nějaké rady na toto? Edited February 17, 2017 by Peu306 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peu306 Posted February 18, 2017 Author Share Posted February 18, 2017 (edited) Odpojil jsem na hoďku baterku,po hodině jsem to nechal 10min běžet,po přidání otáčky šli eventuelně jak měli, cca na 1100ot/min se zastavily a pak spadli na cca 900ot/min. Po ujetí cca 2km jdou zase rychle a padají moc,až pohasínají světla. Nevěděl by teda někdo,po čem jít? Edited February 18, 2017 by Peu306 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peu306 Posted June 1, 2017 Author Share Posted June 1, 2017 (edited) Tak pánové. Mám tady otázku za zlatého bludišťáka Snímač rychlosti na převodovce jsem měl špatný,ne rozbitý,ale špatně zvolený,tudíž taky neukazoval rychlost. Tak jsem tam vrátil ten nefunkční origo a ejhle, otáčky jdou jak mají. Pomalu. Může mi to prosím někdo vysvětlit? Edited June 1, 2017 by Peu306 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skaman85 Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 Zdar, tak s těma otáčkama to mám obdobné. Chystám auto na technickou a vyměním svíčky a kabely. Protože k první svíčce byl urvanej a držel tam asi silou vůle. Do té doby vše v pořádku. Svíčky byly krásně červený takže spalovaly všechny válce dobře. Po výměně mi začaly otáčky taky haprovat a k tomu se přidal problém se spalováním. Když brzdím motorem na 3. stupeň občas to střelí do výfuku a pozoruji občasné záškuby motoru. Jako by to teď špatně spalovalo. Dneska sem to měl hodit známému co je mechanik ale nemá čas tak až budu hotov poreferuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peu306 Posted August 21, 2017 Author Share Posted August 21, 2017 U mě občas haprujou otáčky z toho důvodu, že mám někde přerušený kablík ke snímači na převodovce. Proto také snímač ani po výměně nereaguje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.