niemand Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Zdravím vás, udeřily mrazy a ani Verva+aditivem VIF mě neuchránili od separovaného parafinu. Pomůžete mi prosím najít vypouštěcí ventil na odpuštění té zkondenzované sračky? Z černobílého obrázku to nejsem schopný pochopit. ___ ne, vyhřátou garáž nemám a řešení koupí benzínového vozu zatím taky neplánuji. díky, n Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 (upraveno) můžu ti leda z praxe napsat, že bez toho teplého prostoru to nevyřešíš, protože v tomto počasí ztuhlý parafin z filtrboxu neodstraníš, navíc tam bude částěčně i zmrzlá voda, která se měla odkalit před zimou, nee ve 20 stupních pod nulou , dělat to v těchto mrazech venku je zbytečná práce ani žádný servis to nebude dělat před dílnou Upraveno 9. leden 2017 uživatelem ozzy56 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Zbytečné hledat vypouštěcí ventil, stejně musíš vyměnit filtr tak odpoj hadičky sundej víko a vytáhni zas... filtr a co zbyde ve filtrboxu odsaj nebo vytři hadrem. Ale jak píše ozzy56 je třeba to dělat někde kde aspoň nemrzne. Nebo aspoň mít přístup k elektrice a ohřát motorový prostor aspoň horkovzduškou nebo něčím podobným. Osobně jsem takhle kdysi resuscitoval Berlingo a byla to hnusná práce ve sněhu před barákem. Kolega podobnou lapálii řešil tím že odtáhnul auto do podzemních garáží obchoďáku sice tam není extra teplo ale nemrzne tam. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Toto byla bolest 1,4 HDi, zřejmě některé série nebo ročníky měly příliš hustý filtr. Pohledej tady na fóru podrobnosti, abys pak koupil ten vyhovující. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
niemand Odesláno 9. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2017 (upraveno) Chápu to teda správně, že když rozeberu filtrbox, vyleju a vytřu, co je vevnitř, tak to vyjde nastejno, jako kdybych to jenom vypouštěl? (+ teda bonus nového filtru) No a k mé původní otázce: kde ten ventil najdu? Ha a teď mě napadlo.. Když koupím celý pal. filtr (cca 600,-) mám vyřešeno? Upraveno 9. leden 2017 uživatelem niemand Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Aha, takže jseš technikou nepolíben. V kostce " zamrzlá" nafta neexistuje ale je to proces při kterém v určité teplotě začne houstnout a srážet parafin a ten parafin jak se sráží tím ucpe palivový filtr a pak nejde palivo do čerpadla a dále do vstřikování a pak neběží motor. Takže v okamžiku kdy k tomuto " zamrznutí" dojde se musí vyčistit filtrbox a musí se vyměnit palivový filtr který je zanesený tím sraženým parafinem což nejde vyčistit. Takže pokud nafta zatuhla jen ve filtru a jeho nejbližším okolí tak by mohlo stačit jen vyčistit filtrbox a vyměnit filtr. Ale většinou je nafta zatuhlá ještě v chladiči nafty na zpátečním potrubí do nádrže. Alespoň na to takhle trpělo Berlingo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
niemand Odesláno 9. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2017 alles klar, díky za vysvětlení. nemáte někdo teplou garáž? (toto není nabídka k sexu) klidně lock Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts