Přejít na obsah

Recommended Posts

Čaute. mám P308 1,6 VTI a vyskytla se závada, že topení netopí. I po hodině jízdy vychází z průduchů sotva vlažný vzduch. Zkoušel jsem dnes sundat bočný kryty pod palubovkou u noh řidiče i spolujezdce a vše vypadá v pořádku. Po nastartování jde potrubím u noh řidiče okamžitě do systému ohřátá voda. Nevíte někdo co může být tedy problémem a jak jej řešit? Díky za každou odpověď. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

u pežotů není kohout na přívodu vody k topení, takže voda cirkuluje topením pořád--i v létě, tvůj problém je v nastavení klapek topení, pokud máš manual klimatizaci, tak nefunguje ovládání lankama od ovladačů na přístrojové desce, pokud máš digi klimu, tak servomotorky nenastavují klapky tak, jak by měly, jestli ti nejde teplý vzduch nikde (na kolena, čel. sklo, na nohy atd., tak bude nefunkční klapka, co uzavírá vstup vzduchu do kabiny :myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jo, je to manuální ovládání. Fouká to všude stejně studený vzduch, takže asi ta klapka. Každopádně mechanismus na první pohled funguje  - u noh spolujezdce jsem sundal plastový kryt a lanko reaguje na pohyb ovladače a pohybuje mechanismem klapky. Takže problém bude asi někde více uvnitř. :nevim Mechanik mi ještě také říkal, že je možná zacpaný nebo zanešený radiátor :myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 3 hodinami, mmartinkovic napsal:

K radiatoru idu 2 trubky. Jedna tam, druha spat, ak su obe teple, resp horuce, obeh je.

A ventilator funguje???

Jedna byla teplá po chvilce a druhá byla právě chladná. Ale zkoušel jsem to jen na chvilku zatím. Ventilátory funguji všechny i přepínání jestli foukat na okno, na nohy atd.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Len pre istotu, ked nejde ventilator nebudes mat ani teplo. ale ten radiator by mal byt teply na oboch rurkach, ked sa zahreje voda v okruhu.

Tz, ze ak prejdes cca 10 az 20 km, a chytis trubky do ruky, mali by byt skoro rovnako teple. Ak to tak nie je moze byt ten radiator upchaty.

Ak su obe teple, tak ovladacom na paneli pohybujes smerom dolava na studeny, resp doprava na teply vzduch. ak sa ti da, pozri zo spodu kam vedie lanko ku klapke, ci sa ta klapka aj skutocne hybe. Moze byt odlomena vo vnutri, a lanko s tiahlom sa hybe ale vo vnutri to stoji.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zvenku se klapka hýbe, psal jsem to tady už. Ventilátory taky jedou, jediné co chybí je to teplo :roll a jak jsem říkal, tak po chvilce se jedna trubka ohřívala a druhá ne, ale to bylo možná krátkou zkouškou, to ještě vyzkouším pro jistotu znova :myslim

Upraveno uživatelem elton

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nemusis citovat predchadzajuce prispevky, admin to nema rad.

Pisem to ako rady, v 407 sa rady klapky zlomili vo vnutri. Oprava 12000 Kc. takze za zistenie to stoji.

Over najskor ten radiator. Potom dalsie veci.

Tiez som menil radiator, lebo tiekol, stale som mal pod nohami spolujazdca mokro. aj ked trubky bolu suche.

Po vybrati radiatora som zistil ze mu nic nebolo. ale ked uz to bolo vonku tak som ho preplachol ci to niekde nie je prehrdzavene. nic, ale vymenil som druhy.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dík za radu ohledně citování ;)

Ok, dík za radu. Takže když jedna trubka bude teplá a druhá studená, tak by to mohl být jen radiátor. Když obě teplé, tak klapky zlomené uvnitř. :papa

Upraveno uživatelem Namessis

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Takže mám pár poznatků :roll rozdělal jsem to u noh řidiče a vytáhl radiátor. Vypustil jsem kapalinu z okruhu, rozpojil trubky u radiatoru, odmontoval tři šroubky a šel v pohodě ven. Zkontroloval jsem ještě jestli se uvnitř pohybuje klapka podle otáčení spínače pro teplotu (a hýbala se :super), takže problém byl v radiátoru...zkoušel jsem ho prolít a sotva něco proteklo, zkusil jsem tomu pomoct profouknutím a prostě je zacpanej :bachatakže jsem do něj nalil nějakou chemii a ráno bude zkouška funkčnosti :potleskPořídil jsem i pár fotek z "operace" ... v kyblíku je svinstvo co z toho na poprvé proteklo :grr

IMG_20161209_184655.jpg

IMG_20161209_192319.jpg

IMG_20161209_192507.jpg

IMG_20161209_193414.jpg

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já odšrouboval jeden šroubek, který byl trošku schovaný pod tím bočním krytem středového panelu, ale když se to trošku přiohne, tak se tam člověk dostane, pak už to drží u pedálů jen na nějaké zarážce - takže brnkačka :D Ano, to je ta klapka...krásně reagovala na každé pootočení ovladače - max. teplota=uplně uzavřená, min. teplota=uplně otevřená. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mám auto cca půl roku, osobně jsem utěsňovač nepoužil a předchozí majitel nic neříkal, takže nevím. Postupně radiátor čistím a pokaždé vyteče bordel. Soustavu pročistím a když to bude nadále zlobit, tak pořídím nový radiátor. Říkal jsem si, že to zkusím pročistit, abych nekupoval nový díl, když starému bráno v provozu jen "banalita"

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×