Jump to content

Palubka P405


Matt
 Share

Recommended Posts

este som sice neprehadzoval palubky,,, ale myslim si, ze ak budu pasovat uchyty tak to tam musi ist,,,,, lenze s palubkou musis menit cely interier,,, neviem ako by si napasoval palubku s calunenim dveri,,,, to by bola trochu makacka,,,, inak ja uz dlhsie zhanam z nejakeho buraneho P cely interier,,, vyzeralo by to ovela cool.....

Link to comment
Share on other sites

Hicsova výměna palubky byla celkem trivka, tam se akorát měnila za stejný typ kvůli barvě, plus dodělávka zadních el. oken, to je prostě jen zdlouhavá otrava, ale trivka. Akorát jsme to z toho nafotili ten komiks, aby to vypadalo :D však to tam tehdy taky jeden opravář komentoval... Jediné dva problémy, co tam byly, byly: a) Hics při rozebírání toho auta s černou palubkou pár měsíců předtím ustřihl ze svazku iso konektor k rádiu, a každá ta palubka měla svazek jiný, takže ho musel zas připájet zpátky, a za b) hala kde se ta výměna dělal nebyla vytápěná a venku bylo -10°, takže v té hale bylo tak tak nad nulou...

Jinak výměna mezi starým a novým modelem je o řád horší, to ti, Matte, popíšu do mailu někdy přes den, až bude čas.

Link to comment
Share on other sites

Tady to je, místo mailu. Tak mechanicky: palubky jsou co do uchycení do kastle stejné, pasují bez problémů, tam žádný problém není. Ovšem k palubce patří také odpovídající tapecíry dveří - nelze mít starou palubku a nové tapecíry nebo naopak. To? předpoklad první. Dále je třeba z mechanických věcí vyměnit také sloupek řízení (jiný úchyt páček) a samotné páčky. A také, mám takový neblahý dojem, celou krabici topení...

Pokud jde o elektriku, situace je podstatně horší. Oba modely mají navzájem nezáměnné svazky, takže je třeba vyměnit i kompletní motorový svazek (konektory do palubky nesedí), nebo jej přestříhnout a připájet jiné konektory, což je ale šílenost.U dieselových verzí je ta výměna celkem snadná, u benzínových je to horší - musí být k dispozici absolutně stejný typ...

Jinak to není nic hrozného, pouze podotýkám, že to s sebou nese spoustu nečekaných drobností, jako např. nutnost předělání světel na el. ovládání, pokud tam máte hydraulické, a podobně.

Pokud jde o samotnou přestavbu interiéru, zastávám názor, že 405-ka za něco takového už dávno nestojí, že to je škoda práce. Pokud se do toho ale někomu chce, doporučuju jedině ve variantě koupě celého vozu (by? třeba bouračky), aby byl k dispozici po ruce celý komplet - vyndavat to někde z vraku a doufat, že si vzpomenete na všechno je trochu riziko.

Link to comment
Share on other sites

aha, tak sem rad ze si mi to trochu osvetlil, na jednu stranu mas pravdu ze to asi nema smysl to predelavat v takovem aute, ale na druhou stranu beru to tak ze ho jeste nejakou dobu budu mit, protoze je na aute skoro vsechno opravene vč. generalky motoru, a novejsi palubka se mi libi o dost vic, jeste to zvazim a uvidim, je to diesel takze by to melo byt jednodussi jak rikas, ale nevim nevim, uvidime ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...