Jump to content
Sign in to follow this  
myšut

V6 3.0 123 kW 89-94

Recommended Posts

neválí se někomu V6 12V  manuálu na ND...?

 

mám nabídku V6 za odvoz,ale má v háji awtomat .

Hypoteticky bych z toho udělal ležáka na zahradu,přes člena v rodině zachránil přes kartu  ZTP  v budoucnu kunil

. Ale awtomat resuscitovat nechci .Hledám manuál.Nepište sem ,že to nejde mechanicky a nebo manuálně nebo legislativně ,na to se neptám.V Pl se dá sehnat převodovka na V6 ,ale přednostně se zeptám tady.  

 

Nebo se najde někdo ,kdo už u V6 přehazoval awtomat na manuál..?

Edited by myšut

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jinak..V6 už je nachystaná ,sháním rozumná odtah   Brno - okr.Bruntál  cca 180km

nějaké nabídky ,pouze rozumné....dělal jsem u odtahovky, :P

budu to muset pořešit tento měsíc nebo si půjčit náklďák...když se nic nenabídne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak převodovka je 4HP18 , a je k tomu navíc grátis ,další je k mání u Prahy i s motorem TCT za 3ku ...

dostal jsem k tomu ještě holomotor V6 ,světla ,palubku,čerpadlo,chladiče ,xxxx věcí.....

ale díky 

Edited by myšut

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja by sa tak neponahlal si myslis ze ked vymenis automat za manual tak tym to skonci ?a co na to rj motora ak ziisti ze nema prevodovku? na to si nepomyslel? neviem sice jak ta elektrika je chytra ale najprv by som si pozistoval co a ako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektrika moc ani nie, vtedy tam FR tolko toho nemali a nepindalo to do vsetkeho.

No so spolahlivostou a funkcnostou to moze byt horsie aby to islo a fungovalo tak ako chces.Je to stary voz so starymi dielmi, mnohe uz ani nezozenies, a ak aj tak vyjdu niekolko nasobne viac ako hodnota auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jsem rád ,že Vás staré V6 zajímá.. :)

já měl za to ,že je tam problematická 4HP20,a toho jsem se děsil. Při dostupnosti 18ky a cenách jsem to přehodnotil .Problém byly informace,které jsem o voze neměl. 4HP 18 zůstane ve voze.Až ji rozběhám a udělám upgrade na hydroaktiv 1 ,aby si nelehala, přenechám tatíkovi,je důchodce,ať si pojezdí....:o

10 let to nejelo a bylo zakletý v garáži ,a navíc ta AP byla měněná a opravovaná 2x . a je k tomu i další grátis ....tady není už nad čím uvažovat .TCT má taky 18ku a je jich na ND dost .

jak dokončím věci na TK pro Bx ,vrhnu se na V6. 

A je pravda ,že  to složitý auto teda není,až na to ,že je těžké jako kráva.

Edited by myšut

Share this post


Link to post
Share on other sites

starý PRV je "skoro" nezničitelná věc, taky na něm stále jezdím... (mám několik exemplářů...)

jen pozor na věci zdarma... co nic nestojí, většinou taky za moc nestojí - to je jen moje zkušenost

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslíš Xm V6 za odvoz ,s věcma z další V6ky ,skoro celý auto ,vyjma plechařiny...?to snad nééé:D

to není koupě ,je je závislost (šílenost)....

a hezky žádné úpravy ,jen klasický servis. Max v oblasti hydro ,trochu to upgrade...

dyť to má 210 tis najeto teprv....od roku 92...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no pokud je to celá kára s dalšíma dílama tak takovou závislost samozřejmě chápu... zvlášť, když je pod kapotou PRV :D

 

jen narážím na případ, kdy dostaneš převodovku zadarmo, za jistýho (velkýho)ú úsilí ji namontuješ a pak stejně nefunguje (nebo blbě)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta kára má vůbec zajímavou historii,v pátek budu mluvit s majitelem.Nevím,proč to odstavil a dál nejezdil po druhé opravě původní AP,ani neznám důvody ,proč k tomu je prakticky druhé auto na ND. Vím jen ,že se rozvedl a odstěhoval před 10 lety a do baráku,kde býval,už nepáchl a nepáchne ,takže jsem ty pozůstatky vyklízel já.

Je to trochu k nevíře ,ale je na tom ještě origo výfuk a není zrezlý,což mi hlava nebere .Pochopitelně ,náplně po 10 letech...takže to nestartuju,dokud nebude nový olej a voda .Ale vizuálně super. Gumy sice na vyhození všech 8,ale rozchodil jsem elektriku v oknech,je to jinak plná palba....

 

vím ,na co narážíte pánové ...tady mi ale odpadá vaření shnilé kasny ,resuscitace motoru,podvozku.....mám na to čas ,nic mě nehoní . ...tady je http://www.citroenclub.eu/forum/viewtopic.php?f=49&t=189

a tady ta druhá ..na stránce až dole ...Xm v Bx....to se povedlo... :D http://www.citroenclub.eu/forum/viewtopic.php?f=49&t=33&start=40

 

a jinak 505 nemá chybu..... :aut

Edited by myšut

Share this post


Link to post
Share on other sites

spousta aut má nepochopitelnou historii... taky mám několik kusů s malým nájezdem, ale když je zdravá bouda, tak všechno ostatní je relativně prkotina...

pokud tedy nesháníš poslední zbytky některých dílů po celé Evropě...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...