Jump to content

P405 - spotreba a chcipani za studena


Marcel
 Share

Recommended Posts

Ahoj, podobny problemy se tady uz resili, ale muj problem jsem nenasel...

Kdyz nastartuju, tak za studena mi motor strasne vynechava a obcas i chcipne, ale kdyz ujedu zhruba 2km a motor se zahreje, tak je klid. Taky se mi hodne zvysila spotreba: z drive 7.5l na dnesnich 10l.Postupem casu se to horsuje. Jezdim stale stejnou trasu stejnym stylem jizdy (do prace). Mam si to nehat napojit na diagnostiku nebo rovnou vymenit lambda sondu? popr. cim to muze jeste byt? Taky mam trochu deravej a vysypanej zadni tlumic vyfuku, ale ten uz byl i driv, takze to na to asi vliv nema... diky

PS: jeste jedna vec, po nastartovani, kdyz uz to prestane chcipat, tak to drzi 1500-2000 ot/min, coz by bylo spravne, ale po zahrati otacky sami nespadnou na 1000, ale musim motor chcipnout a znova nastartovat, pak uz se drzi pekne poslusne na 1000ot/m. ....???? cim to?

[upravil dne 20/11/05 Marcel]

Link to comment
Share on other sites

Mě se přidíraly zadní brzdy ( kotouče ) a spotřeba šla taky tak o 2 litry nahoru.Jenže to asi nebude Tvůj případ, nějak při tom nevynechával motor.Zkus odpojit na nějakou chvíli baterku, a? se vynuluje ŘJ.Ještě se podívej na víčko rozdělovače.

Link to comment
Share on other sites

resetuj RJ.Na blatniku spolujezdce v motoru (pokusd mas sri 4 bodovku)je plastova krabka.Tam je uvnitr jeden volnej konektor.Zelenej asi.V nem je orientacni zarez tak 2x2mm.Tak na ni koukej aby byl zarez vpravo a koukal jsi jakoby dovnitr zasuvky a oba PINY byli nad sebou.Zapni klicky zapalovani do 2 polohy pred startem.Pak ten dolni! PIN zapoj na kostru.A tak 30s ho nech zapojenej.Pak odpoj a vypni klicky a pak nastartuj.A uvidis co to dela.M

Link to comment
Share on other sites

Aky mas motor? Kolko najazdene?

Tie otacky - nezasekava sa ti ovladac skrtiacej klapky

(\"krokovy motor\")? Ta spotreba moze suvisiet aj s tymi vysokymi volnobeznymi otackami...

Este ma napada \"sytic\" - obtok vzduchu za studena, zapalovacia cievka (po zahriati OK)...

Inac, v jednom servise mi chlapik povedal, ze deravy vyfuk ma na spotrebu tiez vplyv. Moze vraj zvysit az o 1l/100km, ak nie viac.:myslim

S tym resetom RJ je to dobry napad.

Este ma napadla hadica podtlaku v sani. Riesilo sa tu nieco s otackami, pozri toto:

Mozno ta to bude inspirovat.

Link to comment
Share on other sites

Mam SRI jednobod. vstrik 89KW, najeto buh vi koli, protoze jsem spravoval tachac, neukazoval...

Taky mam problem v tom, ze kdyz pridam plyn, tak se to na par ms zadusi a pak to teprv zacne zrychlovat.. coz driv delalo jen za studena, ale ted uz i za tepla... Predpokladam, ze to ma spojitost s vyse popsanyma problemama....

Ted se mi ale stala jedna zajimavost, kdyz jsem na ledu brzdil, sekly se kola a motor samozrejme chcipl, na sterku se znova chytl. Otacky sice drzely jak maji, ale vubec to nejelo, jen se to dusilo.Naneutral jsem to mohl tocit klidne do 5tis. ale kdyz jsem zaradil, tak ani jsem nepopojel ani metr.Nakonec stacilo motor vypnout, po par sekundach v klidu nastartovat a zase to jelo fpoho... :myslim

Tenhle tyden mam jet do servisu, kde by meli mit vybaveni na pripojeni RJ, tak jsem zvedavej...

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Marcel

Mam SRI jednobod. vstrik 89KW, najeto buh vi koli, protoze jsem spravoval tachac, neukazoval...

Taky mam problem v tom, ze kdyz pridam plyn, tak se to na par ms zadusi a pak to teprv zacne zrychlovat.. coz driv delalo jen za studena, ale ted uz i za tepla... Predpokladam, ze to ma spojitost s vyse popsanyma problemama....

Ted se mi ale stala jedna zajimavost, kdyz jsem na ledu brzdil, sekly se kola a motor samozrejme chcipl, na sterku se znova chytl. Otacky sice drzely jak maji, ale vubec to nejelo, jen se to dusilo.Naneutral jsem to mohl tocit klidne do 5tis. ale kdyz jsem zaradil, tak ani jsem nepopojel ani metr.Nakonec stacilo motor vypnout, po par sekundach v klidu nastartovat a zase to jelo fpoho... :myslim

Tenhle tyden mam jet do servisu, kde by meli mit vybaveni na pripojeni RJ, tak jsem zvedavej...

na 4bodu 16Ventilu SRicku 92kW to delalo otci taky. Pry byla spatna vaha vzduchu. Za studena to chcipalo, dusilo se to, nekdy i za tepla. Pri prudkem seslapnuti plynu se to nejdriv zadusilo a pak teprve roztocilo

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: rimmer

na 4bodu 16Ventilu SRicku 92kW to delalo otci taky. Pry byla spatna vaha vzduchu. Za studena to chcipalo, dusilo se to, nekdy i za tepla. Pri prudkem seslapnuti plynu se to nejdriv zadusilo a pak teprve roztocilo

Oprava: mam 88KW a je to mono-vstrik (jednobod) a vahu vzduchu tam nastesti nemam. Predtim jsem mel 4bod vstrik kde jsem vahu vzduchu mel a uz nikdy vic! nenasel jsem nikoho kdo by ji umel spravit, tak jsem sehnal druhou spatnou a trochu se mi ji podarilo uvest do chodu, ale uz nikdy vic!

Zitra jedu do servisu, ze mi to napichne na pc, popripadne kdyby to neslo napichnout, tak ze to umi zjistit, tak se pak urcite ozvu! ;)

Link to comment
Share on other sites

Este ma napadlo - a co palivovy filter, pripadne, ci nie je spinavy vstrekovaci ventil, ked sa to tak dusi. Pripadne, problem palivoveho cerpadla, alebo prasknuta hadicka privodu paliva (ze si to prisava vzduch)? Jednobodove vstrekovacie systemy potrebuju konstantny tlak paliva (aspon Mono-Jetronic) a pokial ho nemaju, nefunguje to dobre.

Som zvedavy, co povie ta diagnostika...:myslim

Link to comment
Share on other sites

To Marcel:tak 88kw ma jen motor:typove oznaceni:DKZ a to je 4 bodovy vstrik.Tezko rict co tam mas?Ale tenhle motor musi mit vahu vzduchu.Nebo se jeste zeptam!!!Nemas novej model sri?93-96.Tam je motor RFX a ten to ma kapku jinak(regulace nasavaneho vzuchu)....Jo ten poznatek s teplotnim cilem je dobrej!!!Vyridim!!!!!Ale budu sleovat Marcela,s cim prijde ze servisu.

Link to comment
Share on other sites

Tak sem prijel ze servisu:

konektor na napojeni ECU sme nenasli (pouze na ABS a to mi stejne nefunguje btw.bylo plne chyb)

Takze sme prosli: cislo na teplotu vzduchu - OK, cidlo na teplotu vody - OK, lambda sondu na osciloskopu - zrejme OK - ani jeden sme poradne nevedeli jak na to) :-)

Ale mel super program \"APM TEC\", kde bylo vsechno suprove popsane, jak postupovat pri mereni a jaky hodnoty co ma mit, takze ted usilovne tenhle program snahim :-)

Posledni co zmerit neslo je vyrovnavac volnobeznych otacek (nebo jak se tomu nadava), tak ze doma vecer najde jinej a zkusime ho zitra prehodit. Ale sam netusil kde je chyba...Aspon sme vsechny kontakty na cidlech vycistili, tak uvidime zitra...

Ozvu se :-)

Link to comment
Share on other sites

Takze asi uplna haluz! Jeste jednou jsem poradne kontaktolem vycistil vsechny konektory a prosel kabelaz a zjistil sem, ze u volnobezneho ventilu je popraskana buzirka ma kabelazi, tak jsem to zaizoloval a ejhle....

Motor po malinkym zahrati pekne stahne otacky na 1000ot/min, uz necuka a spotreba se zda byt opet v poradku (ted ji merim).... takze rada zni, prvne vsechbno poradne zkontrolovat a vycistit :-)

Jo a program APM TEC uz stahuju. V pripade zajmu pak vystavim na netu (treba na rapidshare.de)...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...