Hofmister Odesláno 27. únor 2015 Sdílet Odesláno 27. únor 2015 Zdravím.Začal mi dost utíkat olej z motoru.Před cca měsícem jsem doléval 2 Litry oleje.A od tý doby to pozoruju. Po každý jízdě mi odkape cca pul panáku mot.oleje.Dnes jsem dlíval litr.Myslel sem si že to teče z olejovýho filtru pač mám najeto lehce přes 10 000Km a zatím jsem používal olej a vzduch.Filtr od starline myslel sem že to je tím že v tom filtru prasko těsnění.Obědnal sem si ted od BOSH tak doufám že to bude už kvalitnější.Nicméně sem dnes zajel za mechanikem ten na to koukal a říkal že to nejspíš teče tam jak je turbo pod tím krytem kterej je šedej a jako by z filcu. Na motoru mám nalítáno cca 210 600km , před rokem dělaný rozvody a před měsícem spojka.Nevíte pokud to teda teče ,,někde u turba co se tam mění jestli těsnění nebo hadička a kolik to asi tak stojí díky. Jinak jsem dal na uložto video jak to chčije (sem se to nevejde) http://uloz.to/live/xrtQaqrQ/cam00360-avi P206 1.4HDI /03 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 27. únor 2015 Sdílet Odesláno 27. únor 2015 Já tu 1,4 moc prošlou nemám, ale když tekl olej z naší 1,6, tak to bylo z prasklé hadice odtoku z turba. Možná to bude podobný Každopádně byl od toho "zablitej" celej motor, takže to vypadalo, že to teče úplně někde jinde. Mrkni na fotky, třeba ti to pomůže: http://mjsytic.rajce.idnes.cz/Olej308/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chury721 Odesláno 28. únor 2015 Sdílet Odesláno 28. únor 2015 Jestli je to stejný jako u 1.6HDi (což by mohlo), tak od filtru k turbu je tam taková gumová propojka a ta může vlivem klepání - stáří prasknout a pokud turbo netěsní (neviděl jsem turbo které by neflusalo olej :-D), tak to tam může vytékat. Samozdřejmě to může bejt hodně věcí zkontroloval hadice vizuelně popř. mrknout na mazací šroub jestli to neteče z pod těsnění (ale na to budeš muset sundat ten kryt :-P). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hofmister Odesláno 6. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2015 Tak opraveno.Byla to mazací trubka oleje u turba.Musela se vyměnit za novou. V peugeotu 1190Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eggnoog Odesláno 19. březen 2015 Sdílet Odesláno 19. březen 2015 Ahoj, mám ten samý problém s trubkou oleje turba na P206 1,4 HDi. Taky prolíná. Asi obvyklá závada. Chtěl bych se zeptat, jak náročná byla výměna, případně na kolik to přišlo. Trubku už mám doma, jen to vyměnit. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogi24 Odesláno 22. březen 2015 Sdílet Odesláno 22. březen 2015 Ja som musel dat dole katalyzator,takze vsetko spojene s nim a pristup ku spodnemu srobu mas volny. Cas prace? cca 1hodina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raduna Odesláno 12. duben 2015 Sdílet Odesláno 12. duben 2015 Čau, taky se přidám. Praskla mi ta trubička ve vlnovci, kupil jsem novou včetně šroubů a těsnících kroužků cca 1500 Kč. Jinak takhle vypadá nový a starý šroub se sítkem, co jde do bloku. http://dieseltruck.rajce.idnes.cz/P206sw1.4hdi/#IMG_20150412_113413.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.