Sign in to follow this  
Followers 0
lubor

kontrolka palivoveho filtru

14 posts in this topic

Zacala se mi obcas rozsvecet tahle kontrolka. Napred jsem odpustil naftu odvodovacim sroubem, pak jsem vymenil palivovy filtr. Pri vymene jsem chtel nadobu vycistit, ale zadny necistoty jsem nenasel. Nicmene cca 600km po vymene filtru byl klid. Ted se to vratilo. Nevim jestli je uklepany drat nebo spatne cidlo. Uklepany drat by to asi vubec nespinal, takze odhaduju cidlo. Nevite nekdo kolik stoji a zda jde vymenit? Spatnou naftu jsem taky zcela nevyloucil, ale beru jen u Shellu a ze by byla takhle casto spatna se mi nezda.

Jeste bych se chtel zeptat, co se stane pokud by tam byla opravdu voda a jel bych porad dal - v manualu pisou co nejrcyhleji do servisu.

P806 1.9TD/66kW

[upravil dne 22.3.08 lubor]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpustil jsem trochu nafty pres odvodnovaci sroub, zadna voda nevytekla. Kontrolka se dal rozsveci/zhasina. Zkusim demontovat to cidlo a vycistit ho pokud to nejak pujde, nahradni stoji cca 500kc.

Jinak po prohledani fora jsem zjistil, ze nejsem s touhle zavadou sam. Pokud se cidlo odpoji, kontrolka pry sviti, cekal bych opak. Pokud je to pravda a cidlo je ok, pak by to naznacovalo uklepany kabel, coz pokladam za nejhorsi variantu z hlediska vymeny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dost casto v aute je spinnanie, rozpinanie kostry takze teoreticky ti moze niekde o kasňu opierat preklepany vodic a nasledne sa rozsvecuje kontrolka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To čidlo si často vymýšlí. Já to u svých aut většinou odpojuji, aby to nesvítilo stačí i vytáhnout žárovku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2oddie: To uz me taky napadlo, odpojit zarovku, ale co kdyz vezmu nahodou spatnou naftu, pripadne se voda odlouci (obcas auto stoji i mesic)? Co se pak stane, kdyz se ta voda dostane za filtr?

Z tehle duvodu bych to dal radsi do poradku.

PS mam to auto 4. rokem, zacalo to blbnout teprve nedavno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se mi ještě nestalo, ani když jsem tankoval z kanystrů apod. Ani když auto stálo delší dobu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podla vsetkeho by cez filter podla mna voda nemala prejst, lebo ked aj nalievam naftu cez lievik/trichtýř/ do nadrze a mam v nom sitko a ked je len malo vody nazrazanej v bandaske, tak mi to cez sitko neprejde /ucpe sa/. Tak preto predpokladam ze by to mal filter zachytit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ted jsem mněnil filtr po cca 80000km.odkalovákem jsem vypustilasi půl deci vody a když už tekla čistá nafta dal jsem nový filtr .tak po téhle zkušenosti si myslím že voda přes filtr neprojde:papa:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

80 000 Km to je sila. Ja som menil cca po 25000 a to preto ze mi zacalo auto zdochinat.....:papa :papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

když to čtu,tak bych se chtěl k tomu tématu zeptat.

Jak je to s víměnou u benzínu. Po kolika cca km ho měnit?Jestli ho měnit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měnit určitě.Je tam delší interval--tipuju tak 60 000 km.Ale jen tipuju.:papa:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavada je v kabelazi nebo v konektoru cidla - jak zahybu s kabelem tak se to vetsinou rozsviti. Jinak staci odpojit na konektoru a kontrolka zhasne, tj. neplati co jsem tady psal ze jsem nasel u 406, kde to je opacne.

Zatim jsem to vyresil prepojenim kabelu k cidlu, aby se u konektoru tak nelamal, jestli se zacne kontrolka znova rozsvecovat odpojim to netrvalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.