Sign in to follow this  
Followers 0
Guest _Fíla_309

309 1,9D na 1,9TD

7 posts in this topic

Ahoj pánové... jelikož je mi 17 a blíží se mi ta slavná 18 tak mi tatik sehnal nejake to auto na zacatek...muj stroj je Peugeot 309 rv.1990... motor je 1,9 D a doneslo se mi že by tam v klidku pasovalo turbo... tak bych se chtěl zeptat co to obnáší, co je potřeba vymenovat všechno a jestli to ma vubec cenu delat nebo koupit kompletni motor s turbem... Díky všem, co mi pomužou tento nápad vyřešit...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dej si hledání- už se to tu řešilo. Musíš vyměnit celý motor,protože i když vypadají stejně nejsou stejný uvnitř.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemá to cenu. Diesel bez turba je trvanlivější.

Radši řeš jiný věci, jako rozvody, ventily-vůle, oleje, nástříky, dutiny, brzdy apod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 309ky se montoval 1,8 TD (bez intercoleru), 1,9 TD s IC tam ani nedostaneš (pokud nebudeš vyřezávat díru v kapotě). Jinak u toho turbodiesela byla z výroby jiná přední náprava, mám pocit, že zadní měla kotouče (to si ale nejsem jistej) - každopádně překopat klasickýho diesela na turbínku je investice převyšující hodnotu auta (a to nemluvím o tom, co by tomu řekli na STK nebo policajti při náhodné kontrole, když bys otevřel motor, v papírech 1,9 D a uvnitř turbo)

[upravil dne 16/3/2008 Medvěd]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Do 309ky se montoval 1,8 TD (bez intercoleru), 1,9 TD s IC tam ani nedostaneš (pokud nebudeš vyřezávat díru v kapotě). Jinak u toho turbodiesela byla z výroby jiná přední náprava, mám pocit, že zadní měla kotouče (to si ale nejsem jistej) - každopádně překopat klasickýho diesela na turbínku je investice převyšující hodnotu auta (a to nemluvím o tom, co by tomu řekli na STK nebo policajti při náhodné kontrole, když bys otevřel motor, v papírech 1,9 D a uvnitř turbo)

[upravil dne 16/3/2008 Medvěd]

Ja by som chcel vidieť tých policajtov, ktorí by rozpoznali turbomotor od motora bez turba. Jeden veľmi dobrý známy pracuje v automobilových opravovňach ministerstva vnútra kde sa starajú o údržbu a opravy policajných vozov. Ten na nich každý deň nadáva, ako sa vôbec nevyznajú do áut a nevedia sa o nich ani len starať. Veď minule za ním prišiel jeden policajt na policajnom aute nech mu skontroluje olej...

Keď si dilino nevie skontrolovať olej, vie vôbec rozoznať hladký diesel od td? :bojim:grr:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já nevím, ale TD od D jde podle opravdu rozeznat na první pohled

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo děkuji... pouštět se do toho nebudu... prej to má zesílený ojnice a tak... ted radeji narvu 6tisic do repase zadni napravy pac ta je v prdeli at aspon muzu jezdit denně naloženej klukama do školy... diky všem co poradili...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.