petko309 Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 neviete poradit nejaky postup ako by som zistil ktory vstrek je kaput. zimny motor vydava hrozne zvuky ked je zohriaty pekne pradie. a aka cena sa pohybuje vstriku pocul som ze su dost drahe. dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 Zkontroluj žhavící svíčky (celé žhavení-relé atd)--to,co popisuješ asi nebude vstřikama:myslim:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza z Nera Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 Tak vadný vstřik se dá nejlépe zjistit pomocí diagnostiky. V ČR stojí vstřik cca 2000KĆ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 Tryska stoji 2100,- ale cely vstrik nekde okolo 17 000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 on ma ale 2,1td Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 Původně zaslal: bubakkaja on ma ale 2,1td Sorry, to jsem prehlid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gen.Migen Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Přikláním se ke kontrole žhavících svíček, vymontuj je, připoj na 12 voltu a musi svitit. Jak ne, vyměnit a uvidiš rozdíl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Původně zaslal: gen.Migen Přikláním se ke kontrole žhavících svíček, vymontuj je, připoj na 12 voltu a musi svitit. Jak ne, vyměnit a uvidiš rozdíl Netřeba demontáž, zpočátku stačí když mezi střed /vrch/ žhaviče a přípojný kabel dá žárovku 12V - když se žárovka rozsvítí, pochopitelně po zapojení žhavení - měl by být žhavič OK / odpor dobrýho žhaviče by měl být 0,0 nic /ohm/. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 ked sa zarovka rozsviti tak ne zhavic je OK ale napajanie zhavica je OK. Odpor zhavica sa pohyboje okolo 0,7 - 1 ohm je to individualne. Potom merat zhavice odpojene od + polu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gen.Migen Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Myslim, že pokud jde o jistotu, tak je nejlepší vymontovat a vizuelně shlidnout jak žhaví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 jo jo presne tak dobre je vizualne pozret nan, lebo ohmicky to merat je iba informativna hodnota a nie 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Původně zaslal: Peto670 ked sa zarovka rozsviti tak ne zhavic je OK ale napajanie zhavica je OK. Odpor zhavica sa pohyboje okolo 0,7 - 1 ohm je to individualne. Potom merat zhavice odpojene od + polu. Touto metodou se dá zjistit prvotní závada - zda je žhavič úplně v p*deli./má nekonečně velkej odpor/ Jinak je potom opravdu lepší žhavič vymontovat - nejlepší je vizuelní kontrola. Odpor novýho žhaviče má být opravdu menší jak 1 ohm. Ovšem, když jsem je měnil já - nový Bosch 0250201039, šoupl jsem je na měřák - odpor 0,0 nic, zkoušel jsem to na 3 měřácích se stejným výsledkem. /digi na 2desetiný místa/ . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 ja sem daval nove zhavice cca 2-3 mesiace spet a schvalne som ich meral, pohybovali sa hodnoty v rozmedzi 0,7 az 0,9 ohma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Původně zaslal: Peto670 ja sem daval nove zhavice cca 2-3 mesiace spet a schvalne som ich meral, pohybovali sa hodnoty v rozmedzi 0,7 az 0,9 ohma. Taky Bosch-ky ?? Já jsem je měnil začátkem zimy /listopad/, kdy mi wehikl začal blbě startovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 jo jo Boschky, presne aj mne zacal blbe startovat, ale bohuzial zhavice to neboli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Původně zaslal: petko309 zimny motor vydava hrozne zvuky ked je zohriaty pekne pradie. Původně zaslal: ozzy1956 Zkontroluj žhavící svíčky (celé žhavení-relé atd)--to,co popisuješ asi nebude vstřikama:myslim:roker Podle toho, co popisuje se nejedná o žhaviče, ty plní fuknci jen při startu a pár okamžiků po něm. Ty zvuky budou takové kovové zvonění, že? Jedná se o to, že za studena se ze vstříku nafta do motoru dostane špatně rozprášená, nebo ještě hůř jen v kapkách a při zapálení to udělá takovou kovovou ránu od tlakové rázové vlny ve spalovacím prostoru, bo řádně rozprášená nafta zahoři plynule, postupně bez zvukového doprovodu. Po ohřátí motoru se nafta vlivem horka stihne zplynovat a zvukový efekt mizí. Pokud vstřík místo rozprášení naftu jen odkapává, může se stát, že tyto kapky dopanou až na dno pístu - stále na jedno místo a časem je možné, že se dno pístu propálí skrz. Takže zajet do servisu, kde seřizují vstřiky, vyndat držáky se vstřikovačema, prověřit na stolici, paprsek nafty a otevírací tlaky a seřídit. Ev. se nemusí kupovat celý držák (to, co kouká z motoru s trubkou od čerpadla), ale jen vlastní vstřikovač, např: http://www.motorpal.cz/index.php?id=produkty_trysky&num=dc Nevím, kolik stojí teď, ale podle výrobce cca 300,-Kč. Např: http://www.autolano.cz/shop/dieselove-systemy/vstrikovaci-trysky/motorpal.htm [upravil dne 12.2.08 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El-Chio Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Mam podobny problem, teplota cca -4 auto stoji celu noc vonku, pridem zazhavim a zastartujem auto chyta z velkou nechutou a prve odpalenia su ako uderi kladivom, skusal som aj dva krat zazhavit, ale nijak sa to nezlepsilo. Niekery trva nastartovanie aj niekolko sekund. Zhavice su vraj dobre pozeral ich tipek co mi robi auto ked mam nejaky vaznejsi problem Bojim sa co sa stane ked bude -20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petko309 Odesláno 12. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2008 co sa castejsie meni ma tu niekto s tym skusenosti? ci vacsinou odchadzaju cele vstreky alebo ci nestaci vymenit len trisky. a ked odijdu tak vsetky 4 vstreky? do peugeotu nechcem ist pretoze mam s nimy zle skusenosti. ked som tam bol naposledy tak mi nic nenasli a ze vraj oni tam nemaju softver na tie starsie 406tky. podla vas treba to rychlo dat doporiadku? alebo to moze aj pockat, a moze sa tym nieco pokazit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Původně zaslal: Kdo Původně zaslal: petko309 zimny motor vydava hrozne zvuky ked je zohriaty pekne pradie. Původně zaslal: ozzy1956 Zkontroluj žhavící svíčky (celé žhavení-relé atd)--to,co popisuješ asi nebude vstřikama:myslim:roker Podle toho, co popisuje se nejedná o žhaviče, ty plní fuknci jen při startu a pár okamžiků po něm. Ty zvuky budou takové kovové zvonění, že? Jedná se o to, že za studena se ze vstříku nafta do motoru dostane špatně rozprášená, nebo ještě hůř jen v kapkách a při zapálení to udělá takovou kovovou ránu od tlakové rázové vlny ve spalovacím prostoru, bo řádně rozprášená nafta zahoři plynule, postupně bez zvukového doprovodu. Po ohřátí motoru se nafta vlivem horka stihne zplynovat a zvukový efekt mizí. Pokud vstřík místo rozprášení naftu jen odkapává, může se stát, že tyto kapky dopanou až na dno pístu - stále na jedno místo a časem je možné, že se dno pístu propálí skrz. Takže zajet do servisu, kde seřizují vstřiky, vyndat držáky se vstřikovačema, prověřit na stolici, paprsek nafty a otevírací tlaky a seřídit. Ev. se nemusí kupovat celý držák (to, co kouká z motoru s trubkou od čerpadla), ale jen vlastní vstřikovač, např: http://www.motorpal.cz/index.php?id=produkty_trysky&num=dc Nevím, kolik stojí teď, ale podle výrobce cca 300,-Kč. Např: http://www.autolano.cz/shop/dieselove-systemy/vstrikovaci-trysky/motorpal.htm [upravil dne 12.2.08 Kdo] Asi mám blbej dotaz - soráč, zatím jsem to nedělal. Jak poznám kterej vnitřek patří zrovna do mýho vstřikovače ?? Je vstřikovač nějak označen a kde ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 To petko 309 Pokud máš žhavení OK,nechej seřídit trysky-tak,jak píše KDO--v servise,kde dělají diesely-nemusí to být pežot--oni vstřikovače seřídí,popřípadě vymění trysky--vědí jaké trysky tam mají být:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.