Sign in to follow this  
Followers 0
purkmistr

termostat

9 posts in this topic

už mi odchází termostat (propouští a rychle se ochlazuje voda) tak se chci zeptat jestli je lepší dát na motor 1,6i 65kw teplotní čidlo na 82°C nebo 89°C. Při 89 je prý větší opotřebení 2. a 3. válce v důsledku vetší teploty ale zase je menší spotřeba. Při 82°C je to prý opak. co je na tom pravdy? který mě doporučíte? (léto a zima 82/89?)

[upravil dne 27.12.07 purkmistr]

Share this post


Link to post
Share on other sites

já mám na dieselu termostat 82 °C a v zimě docela brzo topí... jinak jsem jezdil asi rok s otevřeným termostatem a fakt se motor ani nezahřeje. Rozdíl ve spotřebě nepozoruju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no co sem slyšel,tak u dieslu by měl bejt 89°C a u benzínu se dávaly podle toho,do který země to auto šlo.já mám termostat na 83°C a topí mi to v pohodě

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medion

no co sem slyšel,tak u dieslu by měl bejt 89°C

Právěže u dieselu by měl být termostat 83°C, potože diesel se moc s vysokou teplotou nekamarádí;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Původně zaslal: Medion

no co sem slyšel,tak u dieslu by měl bejt 89°C

Právěže u dieselu by měl být termostat 83°C, potože diesel se moc s vysokou teplotou nekamarádí;)

je to možný,nevim ale někde sem to tu četl

Share this post


Link to post
Share on other sites

no dostal sem v obchodě na 89°C tak je rozhodnuto. je to made in france a stál 261Kč. Dneska vyměním a uvidím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.