Sign in to follow this  
Followers 0
PetrSig

spatne serizena sbihavost na laseru v servise 406HDI

10 posts in this topic

Pred dvema roky jsem si nechal udelat geometrii na laseru na moji 406HDI 2001. Po roce jsem zjistil ze mam na zadnich pneumatikach schodovite sjety vzorek proto jsem si nechal geometrii seridit u jine firmy znova, bohuzel na stejnem typu pristroje. Ted se divam na jejich nastavenou normu sbihavosti na zadnich kolech a je to 4.5 +/-1.1 mm . Na internetu jsem dohledal, ze bych mel mit sbihavost 1.5 +/- 0.5 mm.Chtel jsem se zeptat jestli nekdo nevite jestli skutecne ma mit 406 HDI 1.5 mm sbihavost a kdyz ano nemate skusenosti s reklamacemi takoveho typu? spravne bych mel dostat nahradu za anicene pneumatiky plus cena mereni. Diky za odpoved

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím, jak se prokáže, že je to právě od té firmy, která měření prováděla. Nikterak označené to není (šrouby, pečeť apod.) A už je to rok. Opravdu nevím. Snad Ti poradí někdo z P-C. Držím palce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepises jaky HDi mas, tak jsem do Workshopu zadal 2.0HDi 66kW, parametry jsou na obrazku nize, tedy sbihavost vzadu je 1,5mm.

Pokud jde o reklamaci, tak bych to videl tak, ze mas sanci pokud servis na to nastaveni dal nejakou zaruku a ty jsi jeste v te zarucni dobe. A taky mit protokol o nastaveni. Jinak bych rekl ze mas smulu.

[upravil dne 27.6.2007 Tornado]

post-0-14109595887065_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diky moc za odpovedi, tak to me celkem dostalo. Ta +4,5 rozbihavost je mozna dobra pro traktor a ne pro auto. Jde ale videt ze na tom mericim pristroji to meli spatne v databazi. Jen ze cviku je navstivim, ale taky moc neverim ze uspeju. Doufam ze na dalsim miste se s nekym nebudu muset hadat ze sbihavost chci nasatvit jinak..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim. Mam podobny problem. Resi se to v jine sekci- servis. Zajimalo by me, jak nastavit tu vysku H1 a H2. Zalezi prece taky jak velke tam jsou gumy ne? Pry jsou nekde ryA jake jsi měl jizdni vlastnosti??? Mě teda ted auto vubec nesedi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

takove male upozorneni pro vsechny kdo maji 406HDI a pujdou si nechat nastavit geometrii.. Byl jsem v tretim pneuservisu na nastaveni geometriie a opet mi chteli podle prednastavene DB seridit sbihavost zadnich kol na 4.5 mm! Problem je v tom ze je tam jeste cleneni auta na HD a benzinaky, coz nejak vsude opomeli az na upozorneni to na HDecko dali, tam uz byla sbihavost OK 1.5... tato zkusenost me stala jedny pneumatiky. btw mam spatny zaklon a odklon na prednim kole tak jdu dnes do jedne opravny kde mi slibili ze to daji dohromady bez nutnosti menit tehlici nebo tlumic, toz su zvedav.. O te svetle vysce podle me nemaji nikde paru.. snad v Peugeot servisu by o tom mohli vedet.:(

[upravil dne 30.6.2007 PetrSig]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PetrSig

Pred dvema roky jsem si nechal udelat geometrii na laseru na moji 406HDI 2001. Po roce jsem zjistil ze mam na zadnich pneumatikach schodovite sjety vzorek. . . . .

No mě ve škole učili, že "schodovitě" sjetá - oskákaná guma značí, že jsou v řiti tlumiče.

Co se týče reklamace sbíhavosti - pokud máš protokol, z kterého je patrné, že to nastavili na špatné hodnoty, pak by tu možná nějaká malá šance na reklamaci mohla být. Pokud ten protokol špatné hodnoty nastavení neprokáže, pak se s Tebou ani nikdo bavit nebude - můžou tvrdit, že jsi s tím vymetl nějako díru, kanál atp. a že je to celé Tvůj problém.

[upravil dne 30/6/2007 Medvěd]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jenomze jak mas tlumice v poradku, tak je na rade spatna sbihavost. 1.5 mm a 4.5mm je obrovsky rozdil, kaslu na to nemam casu vyrizovat reklamaci Je jen na prd , ze neni spolehnuti na to kdyz si necham udelat geometrii, ze nastavi spravne hodnoty .. nereknu kdyz se tak stane na jednom miste ale 3x?:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kluci taky hodně záleří na tom, že u 406 tek se musí dát zadní náprava do tzv. světlé výžky. Má to zásadní vliv na spíhavost u samoříditelné nápravy, která funguje na principu většího přítlaku na kolo v zatáčce, takže čím je kolo víc zasunuté, zbíhavost se zmenší.

Nevím akorát, zda nestačí to, že místo stlačování auta k zemi, tak zadat do systému geometrie okamžitou světlou výžku auta. Neviděl jste to někdo jestli to v servisu měří, nebo vám tam dávali pod nápravu takový stahovací šrouby...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

byl jsem 3x na nastaveni geometrie, ale jeste jsem nikde nevidel ze by nastavovali nebo merili svetlo vysku auta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.