Sign in to follow this  
Followers 0
Dušan

EGR ventil

11 posts in this topic

čau,nemá někdo na Míčku zaslepenej tenhle ventil?Zajímalo by mě jaký sou zkušenosti.Příde mi to jako ekologickej nesmysl... :-))

Share this post


Link to post
Share on other sites

proc lol?

jeden kluk z telce ho na Micku ma, ale nutno podotknout ze to ma ponekud vytuneny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mašinka: a vo to mi právě de... když to fungluje na jinejch kárách tak proč né na 405....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma to vubec 206? ... sem si toho nevsimnul ... pri letmem pohledu pod kapotu ... meho 1.4 350ps beastu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jéje zase nevím co to je. Pánové co je to EGR ventyl a k čemu to slouží?

Ještě jsem se chtěl zeptat našel jsem zhruba mezi vzduchovou klapkou a vzd. váhou takovej černej váleček do kterýho jde z jedný strany dvoupinovej konektor a hadička a z druhé strany jde jen hadička upevněná pod vzduchovou klapkou kousek od plynového přepínače. Na co to tam je? Mění se to? Má to na něco vliv a na co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR ventil = ventil mezi sacím a výfukovým potrubím, slouží k přísávání spalin zpět do sání - odtud název, je to zkratka Exhaust Gas Recirkulation či tak nějak... prostě, při určitých režimech běhu motoru přisává část spalin zpět do sání, znovu je spaluje, a trochu tak zmenšuje emise. Při volnoběhu a při plném plynu je to zavřené, otevírá jen při částečném zatížení. Je to spíš pro zlost, než k užitku, zasírá to sání...

Maj to diesely (min. DJZ) od r.88. Jestli to ale má i Mi16-ka, to nevím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám to na dieselu a mám to zaslepený ...

Jak se dá překontrolovat správná funkčnost EGR ventilu ?? D

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR ventil ma ridici jednotku a v pripade problemu vraci chybove kody (dosti obecne), ktere umeji precist na diagnostice a jejich vysvetleni lze najit ruzne na netu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funkčnost EGR ventilu se dá jednoduše ověřit vizuálně - na běžícím motoru se pomalu přidává plyn, a sleduje se ovládací tyčka ventilu. Po dosažení určitých otáček se tyčka zasune, a motor malinko změní zvuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.