Sign in to follow this  
Followers 0
Lolodreveny

Ach ta moja 306 vs Miznuca chadiaca kvapalina

6 posts in this topic

""Ahojte..mam nekonecny problem s miznucou chladiacou kvapalinou..Mizne iba po troske, ked jazdim po meste teda (0-100KM/H) a zavratnou rychlostou po dialnici(100-175KM/H).. :roker teda po meste mi "zmizne nadrzka kvapaliny t.j asi 0,5 l tak na 850 Km a pri rychlej jazde asi tak za 250Km. Kedze o5 sa zima blizi a ja zacinam pomaly skaredo pokukovat po 10kilovom kladive a a flexibruske :grr ,skuste mi povedat,kadial sa este dokaze voda vyparit.

Kedze hlava motora bola koli tomu zarovnana + tesnenie vymenene ,chladic vymeneny, hadice skontrolovane, vsakovake tesniace prasky nasypane.. vrchnak nadobky som skusal iny,olej nepribuda.. ... ... jo a este,tvori bielo-cierna vazelinovita hmota tam,kde sa olej do motora nalieva... :myslim daaka idea...? ""

P 306 1,9 TDI 66kW/90Ps r.v. 98

[upravil dne 21.5.07 Lolodreveny]

[upravil dne 21.5.07 Lolodreveny]

[upravil dne 21.5.07 Lolodreveny]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napadaju ma 2 moznosti. Bud prasknuta hlava, alebo netesniace hadice, tj. spony na hadiciach netesnia dostatocne a pod tlakom kvapalina unika. Mal som podobny problem na 309 1,4 benzin, stracala sa mi pomaly chladiaca kvapalina, a nevedel som kade. Az raz som zastavil a videl striekat pod autom chladiacu zmes. Pozrel som, odkial to islo, a bolo to na motore zozadu, pricom mi netesnila dobre spona na hadici. Ked som tam dal druhu, odvtedy sa mi nic nestraca.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Lolodreveny

Ahojte..mam nekonecny problem s miznucou chladiacou kvapalinou..Mizne iba po troske, ked jazdim po meste teda (0-100KM/H) a zavratnou rychlostou po dialnici(100-175KM/H).. :roker teda po meste mi \"zmizne nadrzka kvapaliny t.j asi 0,5 l tak na 850 Km a pri rychlej jazde asi tak za 250Km. Kedze o5 sa zima blizi a ja zacinam pomaly skaredo pokukovat po 10kilovom kladive a a flexibruske :grr ,skuste mi povedat,kadial sa este dokaze voda vyparit.

Kedze hlava motora bola koli tomu zarovnana + tesnenie vymenene ,chladic vymeneny, hadice skontrolovane, vsakovake tesniace prasky nasypane.. vrchnak nadobky som skusal iny,olej nepribuda.. ... ... jo a este,tvori bielo-cierna vazelinovita hmota tam,kde sa olej do motora nalieva... :myslim daaka idea...?

P 306 1,9 TDI 66kW/90Ps r.v. 98

To že se ti dělá ta kaše( bielo-cierna vazelinovita hmota) na víčku oleje znamená že jde voda do oleje, jde ji tam málo tak se asi stihne odpařit a olej nepřibývá, ale vypadá to na netěsnost hlavy nebo něco podobnyho, nebo je hlava prasklá. nechci nijak strašit ale možny by to bylo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drobná rada ..... Jedna zbytečná zátka na expanzku chladící kapaliny, do ní našroubovanej ventil z duše, samozřejmě na těsno, utáhnout, a system pomocí kompresoru a manometru

natlakovat. A pak pomocí uší a očí poslouchat a vysledovat kudy, že ta voda mizí...

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je dobrá rada ale sou místa kam šišku nestrčíš ale za pokus to určitě stojí...:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.