Sign in to follow this  
Followers 0
Medion

imobilizer

24 posts in this topic

jak funguje imobilizer u 306 rv2000?a jak vyzkoušim jestli funguje?díky

[upravil dne 2.10.06 Medion]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale jak zjistim jestli fakčí,je tam na zapalování taková krabička,která čte kod z klíče že? a když sem zkoušel startovat jenom z rozebranym klíčem(bez toho plastu)tak to taky chytlo.nebo z čeho to bere ten kod:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

V klíči by měla být taková malá kostička.... a chytnout to klidně může, ale za chvilku by to mělo zase zdechnout.... u některých aut třeba až za 20 sec. U Peugeotu přesně nevím. :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže když tam nedám ten plast s tou kostičkou a nastartuju taky by to nemělo chytnout nebo chytne a za chvilku vzdechne jo.hmm to sem zkoušel a auto normálně běželo,měl sem nastartováno tak 10 min a byl sem to i projet a nic.a co je to kolen zapalování za kroužek co do něj vedou takový 2 dráty právě z tý čtečky kodu.dá swe s nim i otáčet,na co to je?nemá to s tim něco společnýho?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medion

ale jak zjistim jestli fakčí,je tam na zapalování taková krabička,která čte kod z klíče že? a když sem zkoušel startovat jenom z rozebranym klíčem(bez toho plastu)tak to taky chytlo.nebo z čeho to bere ten kod:myslim

tak si nech udělat običejný klíč cca za 90 kč a zkus si nastartovat , bude ti jen na to abys otevřel dveře a mohl si pustit rádio a stáhnout okýnka , ale při startování budeš bez šance.

Pokud nastartuješ klíčem s imobilizérem tak se ti to do 10s s klíčem bez imobilizéru taky povede , jinak nemáš šanci.Odzkoušeno na 206 2 l 2001 klíč jsem ale nerozebíral

[upravil dne 2/10/2006 raspa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

asi mě nic jinýho nezbyde než si nechat udělat ten klíč a zkusit to. ale když tam nedám ten plast s tim kodem tak by to přece nemělo chytnout

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medion

asi mě nic jinýho nezbyde než si nechat udělat ten klíč a zkusit to. ale když tam nedám ten plast s tim kodem tak by to přece nemělo chytnout

teoreticky ne - záleží co to tam ten kód posílá :myslim nechci strašit ale funguje ti imobilizér ? pokud si to teda nastartoval jen \"holým\" klíčem

Share this post


Link to post
Share on other sites

to právě potřebuju zjistit jestli fakčí.právě že se mi zdá že asi ne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medion

asi mě nic jinýho nezbyde než si nechat udělat ten klíč a zkusit to. ale když tam nedám ten plast s tim kodem tak by to přece nemělo chytnout

jestli chytlo, pak je to podivne :myslim. jsem z klice vybral cerny hranolek a nenaskocilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže to jeasi na seris co :myslim a kolik by to tak asi mohlo stát?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak ten koužek okolo spínací skříňky co k němu vedou ty drátky, to je přesně to čtecí zařízení, co si bere kód z tej kostičky v klíči. Pokud auto normálně běží, tak je někde chyba... ale může být jenom pomatená řídící jednotka.... už jsem to taky zažil, ukradli mi toledo, pak se našlo s rozlámanou spínačkou a 14 dní jsem to normálně startoval šroubovákem, blikala kontrolka imobilizeru, ale auto bezproblému jezdilo.... pak z ničeho nic to přestalo jezdit a nikdo v autorizovaném servisu mi to nedokázal vysvětlit :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sem si myslel,ale kdyby to nefungovalo tam přeci nenastartuju.nebo ten imobil.neni aktivovanej a proto to nechce ten kod a chýtá to furt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medion

to sem si myslel,ale kdyby to nefungovalo tam přeci nenastartuju.nebo ten imobil.neni aktivovanej a proto to nechce ten kod a chýtá to furt

imobilizér může být odpojen od řídící jednotky ale nevím jak je to od tebe já mám ještě ten kódový

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm kua a jak zjistim jestli je zapojenej?neni na to třeba nějaká kontrolka na palubce asi ne že.no asi budu muset sfrknout do Pardubek do Peugeotu aby se na to mrkli.kua to zas bude peněz....:grr:grr:grr:grr:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem to nastartoval običejnym klíčem tak nevim ale mašel jsem tam u toho kroužku ve spínačce ulomenej jeden drátek tak se na to musím ještě podivat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky se na to o víkendu mrknu a pak dám vědět jak sem dopadl.doufám že to bude jen nějaká blbost

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm tak sem žádnou viditelnou chybu nenašel.takže s tim asi nic nevymyslim..:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ani nic nevymyslis. Seriovy immo ma v plaste kluca pasivny RFID prvok /nepotrebuje napajanie/, okolo spinacej skrinky je vytvorene elmg. pole z citacky RFID /to je ta antenka - zavit/y/, z ktorej idu 2 droty. Vytvorene elmg. pole z tejto citacky napaja aj precita pasivny prvok RFID /to je ten valcek v plaste kluca/. Toto precitanie trva urcitu dobu cca 3s.

Preto je system nastaveny casovou konstantou /cca 5s/ tak, ze povoli nastartovanie aj bez precitania RFIDu, ale potom ak nesedi kod, motor zdochne.

RJ immo u modernejsich aut /aj u teba/ priamo spolupracuje s RJ motora /seriovy asynchron. prenos - 2 droty/, teda akekolvek nepotvrdenie kodu /kluc bez spravneho RFIDu, odtrhnuty kabel z citacky, porucha RJ immo .... ma za nasledok zdochlinu.

Mohol si usetrit experimentovanie, staci hlavicku kluca zabalit do staniolu /alobal/ - zabrani sa takto precitaniu RFIDu a spravne fungujucom immo sice nastartujes, ale po cca 5 s stojis.

Ty mas zrejme RJ motora s softverovo, alebo hardv. odblokovanym immo - predpokladam softverove odblokovanie /nie je nutny rozoberat RJ motora/.

Na nete najdes dost programov pre tuto cinnost /k radosti zlodejov aut/.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: brejda.paul

Ani nic nevymyslis. Seriovy immo ma v plaste kluca pasivny RFID prvok /nepotrebuje napajanie/, okolo spinacej skrinky je vytvorene elmg. pole z citacky RFID /to je ta antenka - zavit/y/, z ktorej idu 2 droty. Vytvorene elmg. pole z tejto citacky napaja aj precita pasivny prvok RFID /to je ten valcek v plaste kluca/. Toto precitanie trva urcitu dobu cca 3s.

Preto je system nastaveny casovou konstantou /cca 5s/ tak, ze povoli nastartovanie aj bez precitania RFIDu, ale potom ak nesedi kod, motor zdochne.

RJ immo u modernejsich aut /aj u teba/ priamo spolupracuje s RJ motora /seriovy asynchron. prenos - 2 droty/, teda akekolvek nepotvrdenie kodu /kluc bez spravneho RFIDu, odtrhnuty kabel z citacky, porucha RJ immo .... ma za nasledok zdochlinu.

Mohol si usetrit experimentovanie, staci hlavicku kluca zabalit do staniolu /alobal/ - zabrani sa takto precitaniu RFIDu a spravne fungujucom immo sice nastartujes, ale po cca 5 s stojis.

Ty mas zrejme RJ motora s softverovo, alebo hardv. odblokovanym immo - predpokladam softverove odblokovanie /nie je nutny rozoberat RJ motora/.

Na nete najdes dost programov pre tuto cinnost /k radosti zlodejov aut/.

hele a nevíš kde bych ty prográmky našel?zkus mi sem hodit link.dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.