Jump to content

Škrtící klapka


Patrikas
 Share

Recommended Posts

Zdravím vás, chci se zeptat mám Peugeot 307 1.6 16V 80kw a mám tam plastovou škrtící klapku a chci se zeptat jestli nevíte kde ji sehnat kromě Peugeotu popřípadě jestli tam pasuje i kovová. Přikládám schéma se serviceboxu co tam mám . Děkuji za odpověď.

post-50312-0-29116100-1426584283_thumb.j

Edited by Patrikas
Link to comment
Share on other sites

Zdeformovat se nemůže sama od sebe.

No škrtící klapku tak to si nachystej min 3000,- Kč protože si nejsem jist, zda se dá ta plastová část vyměnit.

Spíše bych se díval po vraku stejné motorizace a dokonce i z dvojkové xsary tam tam škrtiící klapa pasne, je totiž stejná=totožná.

Link to comment
Share on other sites

Někdo tady na foru mi kdysi novou klapu nabízel s cenou okolo 4000,- tuším kdo to byl už nevím a teplem asi těžko, to by se deformovala každému, někdo se v tom prostě vrtal a buď ji načnul a tys ji při čištění dorazil ale horkem opravdu ne.

Co se změnila inzerce nemohu to najít, zkus napsat módům oni budou mít přehled.

 

Takže jsem to našel, byl to zde

 

http://www.peugeot-club.com/topic/84667-nove-nahradni-dily-za-velmi-zajimave-ceny-spusten-novy-e-shop-wwwgranexcz/page-6

 

 

nevím zda je to ještě aktuální ale tady je citace z SZ

 

Hoj mohu se zeptat na cenu originální, nechci žádnou neoriginální škrtící klapku s označením BOSCH č. 1635 Q9.
pro vůz 307 hatchback rv.2001 1.6 16V vstřiky a celá elektrika od BOSCHe.


Ahoj, klapku Bosch tu mám v nabídce za 5473,- vč. DPH.

 

 

Takže jsem se s cenou seknul o litr a půl. Omluva.

 

Být tebou hledám to z vraku.

Edited by Tony Stark
Link to comment
Share on other sites

Zdravím, taky jsem měnil škrtící klapku kvůli haprujícím otáčkám. Kupoval jsem originál Bosch za 3200kč samozřejmě nová se zárukou. Mám stejnou motorizaci jako ty. Máš SZ

Edited by qx123
Link to comment
Share on other sites

Taky jsem řešil problém vyčistěním, nicméně po cca půl roce problém se objevil znovu a bylo mi řečeno, že muže být chybná elektronika klapky, a hle rok a pul s novou a ani náznak kolísajících otáček.

Link to comment
Share on other sites

Díky všem zatím za rady , jen jde o to že tam mám celoplastovou žádný kov a podle service boxu a vin kodu je to tahle http://s27.postimg.org/5wxlw8axv/post_50312_0_29116100_1426584283.jpg a tu plast/kov klapku co se tady řeší je podle schématu a čísla tahle http://s16.postimg.org/g2z7vt52d/Bez_n_zvu.jpg a právě v serviceboxu je napsané že ta moje je Multiplexní rozvod CAN CAN a tu té vaši je Multiplexní rozvod CAN VAN takže nevím jestli to bude pasovat takže uvidím jak to  budu řešit . 

Link to comment
Share on other sites

toto tiež neviem, či sú navzájom zámenne (ak to má v sebe okrem potenciometru aj aktívnu elektroniku tak určite nie) ale v prvom rade si ty mal začať tým, že napíšeš aký rok výroby ma tvoje auto, resp. aspoň že je to FL

Link to comment
Share on other sites

Ještě jednou je to 307 SEDAN 5-DVEŘOVÁ 1.6 i 16v 110 (TU5JP4) BVM 5 rok 2005 před FL  . Jinač jsem našel jinačí označení klapky než 1636 37 a to BOSCH 0 280 750 164 . uvidíme zkusím ještě obvolat vrakoviště popřípadě ještě něco dopátrat . 

Link to comment
Share on other sites

http://www.autodilyjesenice.cz/nabidka/klapka-sani-bosch-0280750164-pro-motor-16-16v-psa-nfu

Ale podle mého do tvého vozu musí jít i kovová, jelikož máš totožný motor s mým.Navíc 1,6 16V 80kw je jeden a tentýž motor od roku 2001. A co se týče použitelnosti určitě ta kovová je trvanlivější. Vznesl bych dotaz na servis Peugeot.

Edited by qx123
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nechci zakládat nové téma, tak se zkusím zeptat zde. Před cca rokem a půl jsem měnil škrtící klapku za novou, jelikož stále házela chyby i po vyčištění ( v servisu mi bylo řečeno že je špatná její elektronika) Do této doby nebyl problém. Nicméně za poslední měsíc již dvě stejné chyby(poloha škrtící klapky). Při nastartování otáčky více vyletí a chyba vyskočí. Mám diagnostiku, chybu si smažu, nicméně se chci zeptat zda po cca ujetí cca 10000km by mohla být zanesena. Nepředpokládám, že by byla opět rozbitá. Popřípadě jestli nemá ještě nějaké další čidla, které by chybu mohly způsobovat. Za každou odpověď budu rád. Dík 

Link to comment
Share on other sites

Klapku jsem kupoval sám, originál BOSCH, totožná s předchozí. Co se týče nastavení, tak mi bylo řečeno, že při výměně nastavovali parametry. Předpokládám, kontrolu správného nastavení asi doma nedokáži provést že?

Link to comment
Share on other sites

Ale jo, uz si presne nevzpominam na postup ale v dia je nekde polozka nastaveni koncovych poloh nebo nejak a tak a pri vypnutem motoru ale vsak otocenem klicku se musi nechat plynovy pedal volne a pak zase naopak uplne seslapnout = ony krajni polohy

Jde to pritorm krasne slyset jak klapa jde na dorazy, cvaka to co si matne vzpominam.

Edited by Tony Stark
Link to comment
Share on other sites

ja som len dokladne vycistil... predtým mi na volnobehu lietali otacky, po vycisteni uplny klud... nic som nenastavoval v RJ ..

 

tesni ti poriadne potrubie so vzduchoveho filtra a ta "odvetravacia" (neviem presne ako sa vola) hadica co ide z motora pod plastovym krytom? ta sa zvykne opalit pred vstupom do toho hrubsieho potrubia co ide od filtra do klapky..

 vtedy ti moze nasavat sajrajt priamo do klampky... samozrejme aj teplo od motora..

Edited by marioff
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...