jarda.simkanin Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Nevíte co to má být a kam to ma být připojený? Cerna kosticka-asi odrusovaci člen, jeden drát je pripojen na velkou matku na + a druhej a velký očko a je volnej, viz obr. Díky Quote
Havlicek.Lukas Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 ma ta kosticka nejaky dalsi dirky ?treba to je rychlo terminal na pripojeni nabijecky nebo jineho zarizeni asi bych to dosrouboval podle me zbytecnost Quote
jarda.simkanin Posted February 1, 2015 Author Posted February 1, 2015 Pridavam další fotky. Nevím zda je to orig, nebo to někdo předělával. Mam auto měsíc, tak ho pořád studuju Quote
HonzaZ Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Není to náhodou pojistkové pouzdro? Je na tom volném očku napětí? Quote
jarda.simkanin Posted February 1, 2015 Author Posted February 1, 2015 HONZO vypadá ze je to zalisovany. Quote
jarda.simkanin Posted February 1, 2015 Author Posted February 1, 2015 Teď jsem to měřil, nic tam není. Je to natvrdo zalisovany, ma to slabý drátky. Musí to být nějaký filtr proti napetovym spickam, nebo odrusovaci filtr. Quote
Guest servisman Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Má to nějaký odpor ? Něco podobné jsem měl ale krabička měla o vývod více Quote
Guest servisman Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Podle blesku je to asi bleskojistka :-) Quote
RichVa Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Nebyly tam xenony nebo jiné autorádio? Vypadá to na odrušovací člen, na volném očku zem připojeného zařízení Quote
HonzaZ Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Kdyby to byl odrušovací člen, tak to druhé očko by mělo být na kostru. Jenže podle zapojení by odrušoval BSM. Asi bych to neřešil a odpojil. Quote
Guest servisman Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Přesně tak není to zapojený na druhý straně tak bych to i já odpojil a byl by klid. Nějaký číslo na druhý straně není ?? Quote