Jump to content

Problem: Hlasky a chcipnuti auta.


mariosa
 Share

Recommended Posts

Nazdar

Mam problem s autem, ktere mam nove od otce, ktery to ma od noveho a jezdil dost vlazne.

Zacalo to minuli rok kdy skocila hlaska Oil a chciplo auto, nastartovalo se a jelo se dal. V servise Peugeot vymenili Tlak.spinac(1131C5), ale po nejake dobe se

ukazala dalsi hlasky: Depolution system faully,Oil, ESP Off, zas chciplo a jelo se dal, vzdy po par mesicich to same. Ted to mam ja 14 dni a behem 200 km se to stalo 3x.

Byl jsem u Honzy na dia a nasel mnoho hlasek "Omezování rychlosti vozidla "  vyplo se omezeni rychlosti ale nepomohlo.

Dal bylo na dia: Závada tlak motorového oleje, Závada: absence komunikace s počítačem řízení motoru, Závada: snímač tlaku oleje.., Vadná informace o teplotě chladicí kapaliny a 

jine. Mohu poslat zavady.

Tak mam dalsi postreh, dneska jsem vyjizdel nadrz a pri dojezdu asi 40 km to psalo pri startovani nekolikrat  Depolution system faully, pak jsem tam nalil ten TEC 2000, nechal

25min bezet a plnou nadrz. Motor bezi lepe a dokonce jede od spoda o 100% lepe, hrozna zmena. Pak uz zadna jina hlaska,ale uvidi se casem. Treba to muze mit vse souvislost.

Kdo poradi nejakymi napady?

Moje vin VF36ERHRH21735507

Diky za rady

Link to comment
Share on other sites

Ma to najeto 86tis. a na dia byl fap fitr v pohode a ucpany neni. Olej byl menen presne a v servisu peugeot. Naposled pri vymene toho tlakoveho spinace.

Taky me je divne ze by pomohl jen Tec 2000, ale ucpany to bylo fest. Takto stejne ucpany byl od otce i peugeot 307, ale to psalo jine hlasky.

Link to comment
Share on other sites

Co on děla stěma autama :) asi jezdí hodně pomalu co :)  mam taky najeto cca 86 tisic po otci kupoval to nové,já stim jezdim cca 6 měsicu :) ale žádná závada,nalij tam někdy zas ten ten2000 + vif aditivum a pořádně to protáhni do otáček jak bude zahřátý motor,spotřebu máš furt stejnou nebo tec2000 to snižil

Edited by Lukaydo 407
Link to comment
Share on other sites

Kde tankuješ?

Na vyčištění doporučuji Delphi Diesel + (HAD350). Používám to cca každých 50tkm, jinak aditivuji vždy. Buď VIF nebo Castrol TDA při každém tankování. Některá paliva jsou hodně poznat na chování motoru.

 

Ten styl jízdy je zabiják na dvouhmotu. 86 tis. za 6 let, hm to je spíš na benzín, ne?

Edited by Pacho69
Link to comment
Share on other sites

Není pravda že ten kdo najede málo at si koupi benzin,když má někdo rad tah diesla a spotřebu tak si koupi diesel ja najedu taky jen cca 12 tisic  za rok, měl sem na  benzin už 2 auta a už bych nechtel.Pravidelny servis dělaš i u benzinu a měl jsem dost problemu s motorem. At si koupí každy co má rád,a udržuje auto a stará se o něho :aut

Link to comment
Share on other sites

aral už v ČR není asi 10let.

Spíš jde o to, že když moc nenajezdíš (jezdíš většinou krátké trasy), nafta se nestačí pořádně ani ohřát, takže do FAP jen chrlíš, ale když je studenej, tak ho moc nevypálíš, zvláště je-li trochu chladněji. Navíc regenerace nemusí probíhat zrovna optimálně. Ano, je to spíš o režimu, ale při těchto kilometrech buď jezdíš jen krátké trasy nebo auto dlouho stojí. Ani jedno dieselu moc neprospívá. Servis je také dražší, oleje je víc a ty low-saps oleje jsou drahý. A není to jen o olejích.

 

Tak za 34,70 jsem včera se služebákem tankoval u Benziny nebo kousek 34,9 bylo u Eurooilu. Mě minulý týden překvapilo, když jsem natankoval u OMV, jaký rozdíl byl v tom, jak motor reagoval na plyn, ožil a byl ještě více kultivovaný. Auto jelo lehce a jen vrnělo. Normálně používám Benzinu nebo Eurooil, nečekal jsem takový rozdíl.

Edited by Pacho69
Link to comment
Share on other sites

u nás je levny luk oil,automont,benzina ale  drahe omw,shell  já vtom nějak nepoznal rozdil, taky můžeš vzit na omw jinde a už to bude zas jina kvalita :) ja fap filtr nemam takže mám klid :) stejně to je jen na nervy ty regenerace ucpáni atd zas měli co vymyslel ekologové :grr

 

Jinak dojezd si měl někde větší když si bral stejně litrů? Minule jsem bral naftu do 407my  a měl jsem mit dojezd 380km ale napsalo to 460km vypočteno podle litru a km co mi psalo předtim dojezd,taky je zajimave že když mam dojezd 60km a vezmu za 200-300kč tak to vubec palubni pc nepozna jak jsem vzal ještě za 200kč tak už to připsalo správně  km dojezd a zvedlo se to i na budíku  :myslim

Edited by Lukaydo 407
Link to comment
Share on other sites

Pokud máš FAP off, je to horší než servisní náklady. Jinak to není výmysl ekologů, jde o normu hloupou metodiku EU, je to jen hra o prachy. FAP je jen důsledkem presudoekologického snižování spotřeby, které mělo za následek zvýšení nebezpečnosti (sice menšího množství) exhalací.

 

Tak info z PP musíš brát s rezervou, ukáže ti to podle toho, jak jsi jel před tím, než jsi natankoval. Já si monitoruji jen průměrnou spotřebu, navíc každá nádrže je tak trochu závislá na tom, kde zrovna jezdím, jestli je v ní víc krátkých pojezdů po Praze nebo jen dlouhý trasy. Já málokdy dojíždím na světýlko, tankuju vždycky plnou (ideální pro FAP), obvykle mám přehled, kam pojedu a cca kdy a kde budu tankovat. PP mi s mým režimem ukazuje maximálně o desetinu špatně. Pokaždé aditivuji (momentálně TDA). No a protože benzinky střídám, tak nedokážu tak úplně říct, na kterou naftu najedu víc. Pociťuji to v zahraničí, na rakouskou, německou, francouzskou i italskou naftu prostě najedu víc a motor se s ní chová stejně, jak s tou omv teď. Nevím, třeba měli závoz ze západu, ale nevím, tankoval jsem uprostřed Prahy.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...