baster Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 Zdravím, začalo mi bouchat v zadní napravě, někdy to nedělá někdy jo. Například když zatočím pručeji nebo na naky díře, nejdřív jsem si myslel že bouchá zadní tlumič výfuku, ale ten jsem dal níž a pořad to bouchá. Na rezervu jsem koukal a ta to taky není. Díky za rady. Jedná se od 306 sedan. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 Repas nápravy byl někdy dělán? Pokud ne, tak by ho to asi chtělo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baster Odesláno 8. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2014 Repas dělanej nebyl, náprava do ačka není a ma nejeto 125 tis bez skoro bez zatížení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poldiss Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 Hele mě na sedanu taky zezadu něco bouchá, ale jen při hodně jemnejch nerovnostech a to mam cca 3 měsíce po repasi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baster Odesláno 8. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2014 Přesně to stejný mi to dělá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 zadní silenbloky máš jaký ... nový...? ty buchty pod sedačkama...tuším stávaly kolem 300 , ty placky vzadu jsou věčný ,,buchty,, časem bouchaj ,jak kdyby jsi tam za sebou vozík .....zvedni to auto a zacloumej s tím ,nejjednodušší věc pod sluncem [upravil dne 8/9/14 18:01 od myšut] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baster Odesláno 8. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2014 Já mám zadek komplet původní, když to dám na hever tak to nezjistim co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 jestli máš zadek původní ,jseš před investicí . Nevidím důvod,proč by jsis to nezjistil sám ,líp teda 2 hevery z každý strany vzadu nebo ideál ,jestli máš TZ , zvednout celý zadek pod TZ .Vzít za nápravu zespod a přirazit ji ke kastli krom rezervy ,laufů a tlumiče výfuku,nějaký ten plech kolem toho a lanovodů tam víc není , mě to chvíli lupalo po repasu ,než si to sedlo,cca 3 tis km ,teď je zticha,potvora natáčecí . [upravil dne 8/9/14 18:11 od myšut] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baster Odesláno 8. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2014 Jsem s tím zkoušel vší silou hejbat za kola, ale stalo to na nich. Zkusím to teda přes dva hevery, nemám tažný. Co všechno by se muselo udělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 musíš mít auto odlehčené od země na nápravu.... asi myslíš repa , no to sundáš celou nápravu,pár šroubů ,to je triviál budou se 100 pro dělat nový brzdový vzadu ,protože origo nevydýchá rozdělání po X letech pošleš to někam ,kde to dělaj ,nové ližiska jehláky ,vymezuje se to na setiny MM , podle stavu torzek ...výměna ,a čepy ramen ....brzdy ..může to být ranec ,i 12 tis odkazů je milion.. nebo jak já vychytat někoho ,kdo má Zx Xsa 306 a zboří to ,pošle na vrakáč či je po nehodě,má to shnilé a neprojde TK a má pár km po repa a koupit to, prohodit kus za kus,za cca 3 hodiny není co dělat na parkáči ... cena přijatelná ,třeba 4 tis i s brzdama lanovodama tlumičema [upravil dne 8/9/14 18:22 od myšut] [upravil dne 8/9/14 18:23 od myšut] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baster Odesláno 8. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2014 tak 4 bych byl ochotnej za to dát, jinak na to zatim kašlu :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baster Odesláno 8. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2014 a ty silentbloky by nepomohly ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 jestli se po tom budeš pídit ,dojdeš k tomu ,že ta mizerná náprava je technický unikát s nedořešenými detaily ,které nakonec platí ten ,kdo se na ní vozí.Dělala se verze i odlehčená ,byly tam hliníkový či nějaký takový lehký ramena ,místo jehlových ložisek vložka samomazného bronzu ,dávalo se to na závodní vozy,ale to už stálo nějaký peníz. Není rozdíl sedan/kombi ,má to průměrnou životnost,když to funguje a nečekáš to ,můžeš i auto rozštípat o něco ,když to čekáš ,zachrání ti to v krizovce život jak mě....trpí to na českých silnicích,trpí to na velký kola,na tahání vleku ... když se do toho jednou pustíš ,prakticky děláš (platíš )celek. Nemá se o tom víc cenu bavit.Pokud se chystáš tím autem nadále vozit 5-6-7 let ,budeš to tak či tak měnit . [upravil dne 8/9/14 19:34 od myšut] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baster Odesláno 8. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2014 Je mi 19 a dostal jsem to auto po dědovi, tažný to nemá a jsou na tom trinactky a v zimě 14. Aspon těch 5 let ho budu mít no. Zatim to nějak hrozný není, jednou za čas to trochu bouchne. Kdybych to zatim nechal jaký to muže mýt dusledky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 kola do A ,mizerná stabilita,sesednutí zatuhnutí nápravy do podběhů,devastace středové nápravnice - čím víc vymleté ,tím hůř opravitelné -protikusem to nemusí už nikdo vzít ,vrzání ,bouchání a na TK ,jak jím tam s tím potom najedeš kolama na šoupačku ,a pustí ji od sebe ,nečekej ,že to auto projde . jenom dodám ,že frantíci mysleli na vše, dělali ty auta na životnost 10 let cca plus mínus .Pak se vše s..re. Opravný sady na brzdiče,opravný sady na zadní nápravy atd.....ale nějak se to nedodržuje ...a nechá se to až do konce. Je spousta lidí,firem ,co to repasují.Někdo tak,někdo jinak ,mě se nejvíc osvědčila firma z jednoho města z Vysočiny ,z Příbrami mám průměrné a spíš horší zkušenosti.Někdo tam cpe i něco navíc,přimazává. Někteří lidi to dělají jako kovářskou práci ,repa s torzními tyčemi jak od banánu ...asi nemají pravítka... Pokud jseš rozumnej ,nenacpeš tam 15ky -16 kola apod ,necháš co tam je, nebudeš tahat v kufru tele a jezdit ,,normálně ,,žádný drift ,ona ještě nějaký tis km vydrží ,něž půjde do kytek.Nejvíc tomu dá na frak zima ,to bude držet ,jak příjde jaro ,rozvrzá se ti to .S garáží či bez garáže. [upravil dne 8/9/14 19:59 od myšut] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.