Jump to content

Catalytic Converter Fault


MrValicekNR
 Share

Recommended Posts

Kdybysis přečetl alespoň návod k použití k vozu, tak víš, že blikající kontrolka motoru znamená samozápaly což je pravděpodobná smrt pro kat a taky pádnej důvod k návštěvě servisu.

Link to comment
Share on other sites

Nemám návod ku vozu... ak môžeš pošli mi ho prosím. Ja som to typoval na katalizátor lebo od kupi auta mi rezonoval pri urcitich otačkach ale auto strastne vybruje motor ako kebyze ide na 3 valce a co som sa docital na tomto fore ked motor siel na 3 valce tak im ties tu chybu katalizatoru vypisovalo lebo tam striekalo nespaleny benzin 1 valcu

Link to comment
Share on other sites

u tehle motoru casto odchazi zapalovaci rampa, zvlast v kombinaci s pohonem na LPG, ktere ma na zapalovaci soustavu zvysene naroky. Muzou byt taky zatim spatne jen svicky.

svicky by mely byt tusim FR8ME, pro LPG je mozne snizit jejich odtrh na cca 0,75mm, pokud nepomuze vymena svicek, zkusit jinou rampu.

pro jistotu udelat i pres peugeot diag reset nastaveni skrtici klapky a znovunacteni adaptivnich hodnot

Link to comment
Share on other sites

sviečky vylučujem kedže boli menené pred 2ma mesiacmi ale môže byť aj to, nove neznamená že sa nemôže pokaziť...

skusím to hodiť dnes na diag u kamarata má sice neoriginal ale kebyže to je zapalovaci rampa tak to by tam malo ukazat...

Pred tyzdnom mi nastavovali lpg na ine hodnoty bo pri prepnuty mi zdochinalo auto... mohlo mi odpalit rampu upravenie hodnot LPG ?

Link to comment
Share on other sites

a dela to teda jak na benzin, tak na plyn?

jake svicky se davaly ? ty bosch, co jsem psal nebo neco jineho ?

rampa muze odejit bez zjevne priciny kdykoliv, ale v souvislosti s hybanim nastaveni hodnot LPG to souvislost muze mit.

zkus tedy vycist zavady pres diag, pak jeste odpojeni baterie pro reset ridici jednotky, vymazani a znovunastaveni autoadaptivnich hodnot (to by ale chtelo diag PeugeotPlanet) pokud se to na benzin srovna, tak blbne benzinova ridici jednotka kvuli stelovani LPG jednotky, muselo by se to pak jeste nechat znovu poladit, pokud nepomuze, tak zkusit tu jinou zapalovaci rampu

jinak teda diag stejne nenapise, ze to je konkretne zapalovaci rampa, napise leda zavady spojene se zapalovanim a vyhledani konkretni priciny uz je stejne jenom vec zkusenosti a zkouseni jinych komponent

[upravil dne 3/9/14 14:18 od Ferry]

Link to comment
Share on other sites

Že kontrolka bliká při misfirech je daný standardem OBD, to nezávisí na češtině ani slovenčině. A pokud se to stane tak urychleně zastavit a servis nebo máš po katu... a to už asi máš jak se zdá :)

Link to comment
Share on other sites

takze... v servise mi povedali ze mi nespaluje 4 valec... kedze mam auto na plyn tak benzinova triska vypada s uvahi kedze to robi aj pri plyne... takze ostala indukcna cievka... objednal som cievku cez internet a dnes mi ju tam namontovali a vymazali vsetky chyby a motor stale nejde dobre ako keby stale na 3 valce a teraz vypisuje poloha vačkoveho hriadela... takze cievka bola dobra... co to moze byt ??

[upravil dne 9/9/14 20:16 od MrValicekNR]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...