MrValicekNR Odesláno 2. září 2014 Sdílet Odesláno 2. září 2014 vypisalo mi chybu CATALYTIC CONVERTER FAULT po prudkom starte do kopca , auto od tedy netaha a blika / sviety kontrolka motora NE Caps Lock !!! [upravil dne 2/9/14 19:21 od StibTo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 2. září 2014 Sdílet Odesláno 2. září 2014 A?Chceš to preložiť do slovenčiny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrValicekNR Odesláno 2. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2014 Čo to môže byt ? Čo sa mi mohlo pokaziť ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 2. září 2014 Sdílet Odesláno 2. září 2014 Žeby dačo s katalyzátorom?Počkáme si na názory múdrejších. http://www.peugeotforums.com/forums/307-38/catalytic-converter-fault-error-8318/ [upravil dne 2/9/14 21:05 od ferinko2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrValicekNR Odesláno 3. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2014 Mám taký pocit ako keby auto išlo na 3 valce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 3. září 2014 Sdílet Odesláno 3. září 2014 Kdybysis přečetl alespoň návod k použití k vozu, tak víš, že blikající kontrolka motoru znamená samozápaly což je pravděpodobná smrt pro kat a taky pádnej důvod k návštěvě servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrValicekNR Odesláno 3. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2014 Nemám návod ku vozu... ak môžeš pošli mi ho prosím. Ja som to typoval na katalizátor lebo od kupi auta mi rezonoval pri urcitich otačkach ale auto strastne vybruje motor ako kebyze ide na 3 valce a co som sa docital na tomto fore ked motor siel na 3 valce tak im ties tu chybu katalizatoru vypisovalo lebo tam striekalo nespaleny benzin 1 valcu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gabriel 307 Odesláno 3. září 2014 Sdílet Odesláno 3. září 2014 MrValicekNR : http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/ tak koukni sem nebo do clubového eshopu-pokud ho chceš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrValicekNR Odesláno 3. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2014 praveze tam som manual kukol a je tam nieco ine pisane ako mi ,,ph56,, pisal... edit: som si ten isty manual kukol v CZ a naozaj je tam napísane co mi pisal ph56 ale v slovencine je tam ine napisane [upravil dne 3/9/14 13:43 od MrValicekNR] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 3. září 2014 Sdílet Odesláno 3. září 2014 u tehle motoru casto odchazi zapalovaci rampa, zvlast v kombinaci s pohonem na LPG, ktere ma na zapalovaci soustavu zvysene naroky. Muzou byt taky zatim spatne jen svicky. svicky by mely byt tusim FR8ME, pro LPG je mozne snizit jejich odtrh na cca 0,75mm, pokud nepomuze vymena svicek, zkusit jinou rampu. pro jistotu udelat i pres peugeot diag reset nastaveni skrtici klapky a znovunacteni adaptivnich hodnot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrValicekNR Odesláno 3. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2014 sviečky vylučujem kedže boli menené pred 2ma mesiacmi ale môže byť aj to, nove neznamená že sa nemôže pokaziť... skusím to hodiť dnes na diag u kamarata má sice neoriginal ale kebyže to je zapalovaci rampa tak to by tam malo ukazat... Pred tyzdnom mi nastavovali lpg na ine hodnoty bo pri prepnuty mi zdochinalo auto... mohlo mi odpalit rampu upravenie hodnot LPG ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 3. září 2014 Sdílet Odesláno 3. září 2014 a dela to teda jak na benzin, tak na plyn? jake svicky se davaly ? ty bosch, co jsem psal nebo neco jineho ? rampa muze odejit bez zjevne priciny kdykoliv, ale v souvislosti s hybanim nastaveni hodnot LPG to souvislost muze mit. zkus tedy vycist zavady pres diag, pak jeste odpojeni baterie pro reset ridici jednotky, vymazani a znovunastaveni autoadaptivnich hodnot (to by ale chtelo diag PeugeotPlanet) pokud se to na benzin srovna, tak blbne benzinova ridici jednotka kvuli stelovani LPG jednotky, muselo by se to pak jeste nechat znovu poladit, pokud nepomuze, tak zkusit tu jinou zapalovaci rampu jinak teda diag stejne nenapise, ze to je konkretne zapalovaci rampa, napise leda zavady spojene se zapalovanim a vyhledani konkretni priciny uz je stejne jenom vec zkusenosti a zkouseni jinych komponent [upravil dne 3/9/14 14:18 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrValicekNR Odesláno 3. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2014 Dakujem... ano robí to aj na benzín aj na plyn... sviecky sa tam davali NGK... večer príde kamarad automechanik a uvidime co mi povie on Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 3. září 2014 Sdílet Odesláno 3. září 2014 Že kontrolka bliká při misfirech je daný standardem OBD, to nezávisí na češtině ani slovenčině. A pokud se to stane tak urychleně zastavit a servis nebo máš po katu... a to už asi máš jak se zdá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrValicekNR Odesláno 9. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2014 takze... v servise mi povedali ze mi nespaluje 4 valec... kedze mam auto na plyn tak benzinova triska vypada s uvahi kedze to robi aj pri plyne... takze ostala indukcna cievka... objednal som cievku cez internet a dnes mi ju tam namontovali a vymazali vsetky chyby a motor stale nejde dobre ako keby stale na 3 valce a teraz vypisuje poloha vačkoveho hriadela... takze cievka bola dobra... co to moze byt ?? [upravil dne 9/9/14 20:16 od MrValicekNR] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.