Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Ahoj.Mám dotaz k zářivce.Přestala mě svítit zářivka T8/18W/765 a zajímá mě jestli je tam nějaké trafo,nebo tam jde přímo 230V.Zkoušečku mám jen starodávnou klasickou na 220/380V a nic jiného nezměřím.navíc nejsem elektrikář,tak se nechci pouštět do žádných větších akcí :) Jde o to,že je to zářivka bez klasického startéru,ale s elektronikou a nechtěl bych kupovat zbytečně zářivku,kdyby odešla celá ta elektronika.Zářivka má na obou koncích v trubici viditelné černé pruhy,takže si myslí,že by tomohla být jen špatná trubice,ale radši se zeptám.

Odesláno

No jo,ale když bude vadná ta elektronika tak vyhodím nemálo peněz za trubici a pak to stejně bude eventualně k ničemu.To je ta nevýhoda novinek.Na staré bych vyměnil startér za pár korun a jelo by se dál,toto nikdo nespraví.Leda nějaký kutil by se stím hrál

Jo a ještě.Jaký je rozdíl mezi značením T a L?

[upravil dne 5.12.2013 09:04 AM od lape]

[upravil dne 5.12.2013 09:11 AM od lape]

Odesláno

Tak co jsem videl tak byly vsechny pres 100.A značení ano myslím L8.Včera jsem se díval v Kauflandu a mají tam právě jen L8/18W OSRAM a na té mé je T8/18W

Odesláno

No a kdyby ti odesla ta elektronika,tak se da senat nova asi kolem 200kc.

Pokud si nejak fixovany na toto svitidlo,mas k nemu nejaky citovy vztah,tak si to predelej na klasiku.

Odesláno

Trubice Philips TL-D 18W 68,- vč DPH. Pokud odešel elektronický předřadník, je nutno zvážit jeho dostupnost/či pořízení nového celého svítidla ;)

Odesláno

Mají pořád v Kauflandu rohlíky za 0,90 Kč ?

[upravil dne 6/12/13 09:39 od minimaxa]

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead