Krt€K Odesláno 18. duben 2013 Odesláno 18. duben 2013 Ahoj všem, nejdřív omluva, že to nedávám do servisu, ale není to Peugeot a tady to uvidí asi víc lidí...o co jde.. v práci mám na sebe napsanýho Trasportera, rok 1996, 2,5 85kW benzin. Vloni začlo docházet k průniku spalin do vozidla, no žádná hitparáda to není s tím jezdit. Podle našich techniků je vyměněný všechno kromě katu, ale pořád to tam utíká a smrdí. Podle mě, kdyby byl prasklej kat, bude to slyšet, ale právě, že žádný zvuky praskýho výfuku to nedělá. Neměli byste vizi, co to může být? Jirka Citovat
koblih69 Odesláno 18. duben 2013 Odesláno 18. duben 2013 Často smrdí děravý vlnovec (pletenec). Je to určitě výfuk? Není to spíš třeba prasklá hadice pro odvod olejových par a pod? Citovat
Krt€K Odesláno 18. duben 2013 Autor Odesláno 18. duben 2013 No, smrdí to jak výpary z výfuku...dneska, jak jsem mluvil s mechanikama, tak vlnovec dělali...jinak napadlo mě to taky, řešil jsem to nedávno u svýho auta... jo, ještě bych dodal, že to nesmrdí furt, ale jen někdy...a nezáleží, jestli volnoběh, zápřah, nahoru, dolů... Citovat
306-Kubik-S16 Odesláno 18. duben 2013 Odesláno 18. duben 2013 co nadobka s aktivnim uhlim ? ja kdyz mel prasklou hadicku k aktivnimu uhli tak to smrdelo benzinem po celem aute Citovat
Krt€K Odesláno 18. duben 2013 Autor Odesláno 18. duben 2013 Teď budu za blba, ale já mám dojem, že tam není... Citovat
306-Kubik-S16 Odesláno 18. duben 2013 Odesláno 18. duben 2013 nebudes za blba to urcite ne,ale ja taky myslel ze 306ka ho nema kdyz jsem ho nevidel a nakonec ho ma 306ka pod pravym podbehem schovanej :-) Citovat
Krt€K Odesláno 18. duben 2013 Autor Odesláno 18. duben 2013 Aha :-D no nadhodím jim to...blbý je, že to nedělá stále :-( Citovat
306-Kubik-S16 Odesláno 18. duben 2013 Odesláno 18. duben 2013 taky mi to nesmrdelo porad hlavne kdyz bylo teplo to bylo strasny hele zkus jim to ric a uvidis,prece nechces aby te zastavila hlidka a ty byl omamen benzinovejma vyparama :D Citovat