Jump to content

P206, 1.4i, 2001 - při rozjezdu má snahu chcípnout


xkolousek
 Share

Recommended Posts

Zdravím všechny.

Mám problém s mým pažoutem. Při studeném startu a následném rozjezdu, má motor snahu zhasnout. Zakolísají otáčky a auto začne poskakovat. Jakmile se trochu ohřeje, přestane to dělat a rozjezd je normální. Poradí někdo prosím???:bojim:myslim

PS: palivový filtr nemám, a bylo mi řečeno, že to dělá nějaké čidlo teploty, ale nevím jaké

Peugeot 206, 1.4i, 55kW, r.v. 2001

Link to comment
Share on other sites

Motor typuji na KFW že?... máme doma 106 a 206SW s tímto motorem a za studena mi skáčou oba.. chvíli prohřát a auto jede normálně.. svíčky vyměněny, všechny filtry, udržba.. nic nepomohlo ;)

Link to comment
Share on other sites

motor mi začal dělat to stejné po zásanu do klapky...mě od problému, který popisuješ ty pomáhá před startováním buďto párkrát prošlápnout plyn a teprve pak nastartovat,nebo po nastartování motoru vytočit cca 2tis otáček dej vědět jestli ti to pomohlo :) ještě edit: když ti kolísají otáčky a sešlápneš spojku kolísají dál? mě jo...pomůže až vytočení na těch cca 2tis. ot.

[Edited on 21/3/13 20:38 by joshiki]

Link to comment
Share on other sites

Při startování to okamžitě chytne. Ale když se chci rozjet tak někde v půlce záběru spojky (když se auto začne více rozjíždět) najednou prodce spadnou otáčky a začně to kuckat. Když hned vyšlápnu spojku, tak otáčky jsou zase v normálu. Právě že mi bylo řečeno, že to může dělat čidlo teploty (ale to nevím přesně jaké). Řídící jednotka si myslí, že je motor už zahřátý a neobohacuje směs.

VIN: VF32CKFWA

motor: KFW

[upravil dne 21.3.2013 22:06 od xkolousek]

Link to comment
Share on other sites

robi to aj mne, bol som s tym v peugeote. mne to robi tak ze ked nastartujem v teplom pocasi studeny motor a trochu pridam plyn tak to okamzite skape.. ked to necham trochu zohriat tak je to ok.. a tiez to robieva co popisujes, ze ked sa rozbieham tak ma tendenciu skapat a skakat, ale iba ked je teplo, v zime skoro vobec.

v peugeote mi povedali ze poloha snimaca teploty tusim nasavaneho vzduchu je nejaka nevhodna v tom potruby, ze sa to riesi nejakou vymenou ale ta vychadzala na dobrych 400eur.. alebo druha moznost ze robia prerabku, ze presunu to cidlo niekam na lepsiu poziciu v tom potrubi cize snimac teploty lepsie vyhodnocuje teplotu vzduchu... ale aj to budu pekne palky za taku prerabku... tak som nechal len nahrat novu verziu sw do RJ motora, ze vraj zvyklo pomahat, mne nepomohlo.. proste \"vlastnost\" vozidla, i ked dost zasadna..

[Edited on 23/3/13 19:51 by Saaw]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...