Jump to content

Zapojení podsvícení - elektrika

matejvc
 Share

Recommended Posts

Dobrý den, jsem vlastníkem 106 1.0i 1997 xn.

Chtěl bych si do interiéru dát led diodové pásky, ale problém je v tom, že jsem amatér a nevím jak, kam, nebo odkud vést jaký drát, jde normálně jen o + a - s vypínačem. Dělal to už někdy někdo? Resp. odkud se kam mám napojit. Velmi děkuji za odpovědi a trpělivost :-) :-)

post-49095-14109629961497_thumb.jpg

[upravil dne 18/3/13 16:28 od matejvc]

Ahoj, zdravím novýho člena a dalšího náchoďáka :D , pokud myslíš podsvícení viz obrázek tak to mám napojený na interiérový osvětlení a rozvící se mi vždy při otevření dveří (teď sem předělával z modrýho na bílý a 2 pásky po 30cm mě vyšli v pasáži na tušim 120,- )

post-46013-14109629962848_thumb.jpg

to FiFa: když jsem auto koupil tak mi taky nesvítil ten panel a vždy sem marně v noci šátral kde je ovládání topení nebo si svítil mobilem (za jízdy né moc bezpečný :D ) a chvíli trvalo než jsem zjistil že to má svítit :D

Guest zelda93

já si ani zezačátku neuvědomil že mi nesvítí... v tý zimě sem si to nacvičil za dne a pak sem si toho nevšímal... uvědomil sem si to minulý týden, když sem to rozebíral :-D když někde na někoho dlouho čekam tak rozebíram interiér a hledám závady případně opravuju když něco nefachčí :-D a jhle výmečně sem u sebe neměl žárovičku

Pokud chceš aby ti to svítilo i bez zapnutých světel a budeš si to zapínat vypínačem zvlášť, musíš to připojit někam kde je \"stálý proud\" ten je tuším v zapalovači.

PAJA106: Taky jsem to neměl rád, tak jsem si budíky a ovladač topení podsvítil \"Cold White\" led páskama a svítí to tak akorát:)

Všem děkuji za odpovědi :) No nejspíše to napojím přes to osvětlení topení a ještě přes vypinač abych si to mohl zapnout třeba jen v noci :) :) Každopádně díky za rady :)