Vlasta134 Odesláno 13. březen 2013 Sdílet Odesláno 13. březen 2013 Zdravim, mam problem s LPG AG SGI u Peugeota 406. Potreboval bych poradit. V servisech by chteli menit uplne vsechno .... Puvodne auto nechtelo startovat hlavne za studena na benzin a pak porad chcipalo - vubec netahlo, ok bylo az po ohrati a prepnuti na LPG - chcipalo ovsem cim dalcasteji i na volnobeh LPG. Navstivil jsem neokolik servisu, kde mi tvrdili, ze mam i spatnou kompresi - to jiny vyvratil a prisel po vycisteni vseho a za pouziti diagnostiky od Citroenu na problem v mapach - po vymazani map benzinu starty a vonobeh na benzin super, ale ... Pokud jsem jezdil jen banzin vse OK, ale kdyz prepnu na LPG, tak to pak na prvni krizovatce chcipne a nechce nastartovat, resp. tak po 15 sec a pri seslapnutem pedalu plynu. Po jizde na LPG to pak blne i na benzin - asi to rozhodi ridici jednotku.. V X tem servisu LPG - stary typ AG SGI - mi bylo receno: Odpojuje se senzor tlaku LPG (MAP) - vadny, propousti Vam min. 1 vstrik - porad to meni bohatost., repas reduktoru a cenu pri jen jednom vadnem vstriku (1500) odhadoval celkem na 8 tKc (3,5 MAP sensor, reduktor 3) - coz se mi zda moc ... Vzhledem k tomu ze uz tam cca 5 let mam vstriky od Tartarini - tak jsem mistni servis LPG nechal repasovat celou listu LPG vstriku- 1100 Kč - pry to z Prahy slo az do Italie (dily) ... Predchozi problem to moc nevyresilo, pozoruji jen mirne zlepseni. Listu jsem si demontoval a nasazoval sam a prekvapilo me, ze tudy kudy by mel jit do vstriku plyn auto salo pri nastarovani na benzin vzduch - tj pres tenkou hadicku pro regulaci podtlaku a pres reduktor - je to OK? Ci je vadny reduktor? Byl by to vlastne dalsi neregulovany prutok plynu. Kdyz jsem volal znova do servisu, kde maji diagnostiku, tak mi tvrdil, ze ho to do korekci LPG nepusti (pry to stejne muze menit jen o 25%) pokud je vadny senzor tlaku. Je ten senzor tlaku skutecne pouzit i pro regulaci LPG ci jen na prepnuti pri prazdne nadrzi LPG - to mi jiz totiz nekolik let nejde a auto na LPG jezdilo \"OK\"? Da se pouzit nejaky jiny reduktor se senzorem, ci do toho budu muset jeste min. 6500 vrazit? Auto ma uz 235 tKm a manzelka je na MD... Predem moc dekuji Vlasta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 13. březen 2013 Sdílet Odesláno 13. březen 2013 Jed tam kde delaji a montuji jen AG Sgi nebo kontaktuj clena Ferryho ma dia na lpg Ag....co svicky ,jaky tam mas co odtrh?zapalovaci rampa,nejdriv dej auto doporadku,aby jezdilo a vse bylo ok na benzin a pak teprv na lpg,myslim ze jezdis tam kde ti neumi naladit.... musis auto prepnout na benzin na noc odpojit baterku pak jezdit jen na benzin cca 40-80 km a pak napis co to dela,ale neprepinej na lpg pak se bude moc dat radit co dal..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 13. březen 2013 Sdílet Odesláno 13. březen 2013 Takze na benzin jsi zkousel ok,pak neprepinej a at ti seridi mapy podle benzinovy krivjy lpg krivku...serizeni spociva v tom ze bapichne auto na dia lpg a s autem se treba hidinu jezdi a technik vedle tebe na compu doladuje krivky lpg je to pakarna....ale ze ti doladi lpg v garazi na autokalibraci za 5 minut o tom to opravdu neni..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 13. březen 2013 Sdílet Odesláno 13. březen 2013 no pokud jsi sundal vstriky ze sani, tak samozrejme, ze pres ty diry bude motor sat falesny vzduch, i pres hadicku, ktera ovlada podtlakem reduktor, kdyz ji z toho reduktoru demontujes. Ten repas vstriku je vicemene bezna zalezitost po cca 60-80tis km, stejne tak repas reduktoru (ten dejme tomu po 100-150tis km) to patri k bezne udrzbe MAP senzor dokaze odejit i ten originalni, ktery slouzi benzinove jednotce, takze to se taky muze stat Ten senzor tlaku, to ted nevim, zda je na vstupu nebo na vystupu z reduktoru. Tlak z reduktoru by mel byt dan pevne a to nastavenim pruziny v reduktoru na membrane primarniho redukcniho stupne, ted si ale uvedomuju, ze jsem nekde videl obrazky z diagnostiky SGi, a tam to ukazovalo hodnotu tlaku LPG ke vstrikum, urcite je to dulezity udaj pro vypocet mnozstvi pro davku, takze spis bude teda na vystupu a bez jeho hodnot to bude stale na plyn rozhazeny Diag SGi jsem zatim bohuzel nikdy nedelal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta134 Odesláno 13. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2013 Po smazani map je auto pri provozu na benzin OK. Kdyz jedu na LPG a dosahnu pomaleho snizeni otacek ci nekolikrat ho nakopnu pri pohybu auta pustenim spojky, tak se pak volnobeh srovna na LPG a nechcipe. Pak je to ovsem po prestavce v jizde jeste vetsi problem nastartovat a smrdi benzin. Pomuze hodne, kdyz to par km pred koncem cesty prepnu zpet na benzin. Pri repasu vstriku jsem mel vstupy do sani ucpane. Hadicka podtlakove regulace (tenka) zustala v reduktoru! A vzduch to salo tou silnou hadici co vede ke vstrikum tj. pres reduktor! Je reduktor OK? Musel jsem ji ucpat tez a pak jsem s tim teprve mohl jezdit. Toto AG SGI je jednotka je pevne naprogramovana z vyroby pro toto auto - pry se moc neda nastavovat - jen do tech 25% upravovat. Premyslel jsem ze bych koupil jen ten MAP senzor na netu cca 3 tKc, ci spise zda neexistuje nejaka levnejsi nahrada, pripadne i rovnou s reduktorem .... Diky Vlasta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 13. březen 2013 Sdílet Odesláno 13. březen 2013 ale kdyz byly vstupy vstriku do sani ucpane, tak jak to mohlo sat pres privodni hadici k nim ? nejak se v tom porad neorientuju jo nebo uz teda mozna chapu, vlivem toho podtlaku pres tu hadicku regulace to salo vzduch pres vystup plynne faze ? no to samozrejme spravne neni, ta podtlakova regulace pouze ovlada pres membranu mnozstvi plynu, ktere jde do reduktoru, ale nesmi byt nijak propojena s prostorem v reduktoru, kde je LPG, jinak to nekontrolovane privadi LPG do sani a tim je pak smes prebohacena, tim se taky pak rozhodi mapa, protoze lambda trvale hlasi bohatou smes, ale i kdyz urcite jednotka snizuje mnozstvi LPG pres vstriky, tak ji tam jde zcela nezname mnozstvi tou hadickou podtlaku Vidim to tedy jeste na repas reduktoru dej sem fotku toho reduktoru, jaky ma tvar, treba tady se daj membrany sehnat za dobrou cenu http://www.fedorauto.cz/index.php?tabpage=60&taboffset=0&ts=1&epc=4426&oid=1764991 [upravil dne 13/3/13 18:40 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 13. březen 2013 Sdílet Odesláno 13. březen 2013 http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp03MxRinFE8R8LtQvjoDJoK0kXHdamxQP7bufJewFz4L+clcnnGQAbP0yT7SJJpd4CT7ggejkUABzgo1nM88Y/Az7i5NT3beu2Vt/9jeFeQlL87U3V+FQPkZbb9NloYmKWSGPSx3mvoUXyF286Z8apa/K355qKf6M+jpHtf79hct tady máš Map pro svý auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 13. březen 2013 Sdílet Odesláno 13. březen 2013 ale on potrebuje spis MAP pro LPG jednotku, co jsem pochopil ne ? druhej, pridavnej, u SGi se daval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 13. březen 2013 Sdílet Odesláno 13. březen 2013 Charlie, přímé odkazy na Kelly obvykle nefungují. Musíš sem napsat jejich kód, podle kterého si to vyhledá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta134 Odesláno 14. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 14. březen 2013 Tj. mam tam dle vzhledu toto: MAP senzor je nahore mirne vlevo http://www.1-lpg.cz/ag-sgi-dgi/reduktor-ag-sgi/flypage_wp_2.tpl/ Levnejsi nahrada za tento celek od jineho dodavatele? Jinak mam nabidku repas membran 3000 a map senzor 3500 Vlasta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.