Jump to content

Budíky


kubiq
 Share

Recommended Posts

Zdravím čím může být způsobené, že ukazatel paliva neukazuje kolik paliva je v nádrži, 2 problém je, že když jedu tak rafička otáčkoměru se silně chvěje nahoru a dolu? Jinak je něco na co dát pozor při sundavání budíků? nebo vše v pohodě

Link to comment
Share on other sites

dobrá tak pokud budu brát že seženu jiné budíky kolik do nich investovat? za kolik se zhruba pohybují? přeci jen mám tuhle značku chvíli a z feldy a seauta tam jsem dával za budíky 100 tak jak je to u 306?

A ještě doplním budíky jsou u 306 shodné? je jedno jestli tam dám z 1,9 nebo 16 jako mám já nebo 1,4? jak to tam je? dík

[upravil dne 26/2/13 07:45 od kubiq]

Link to comment
Share on other sites

Obávám se, že to nebude tak jednoduché. Laboroval jsem se dvěma budíkama v 306, tak v prvé řadě každý měl \"své \" najeté kilometry. Mám obavu, že i osazení kontrolkami bude různé, tedy benzin kontra diesel určitě. Doporučoval bych spíš jen výměnu motorku , tedy komplet elektromechanické části měřiče paliva.

Sundavání budíků je v pohodě, pár šroubků, není nutné ani sundavat volant ( alespoň já jsem jej sundavat nemusel ) pouze kryty u volantu, a trochu zalomená ruka - odpojení konektorů.

Rozebrání vlastní přístrojové desky je bez problémové.

Jen je asi lepší definovat si polohu ruček měřičů ( jde to snad i pak zkalibrovat ) ale je to jednodušší.

Ještě podotýkám, že se jednalo o 306 1,4 benzin z roku 2001 s elektronickým tachometrem, jak je to u mechanického nebo starších typů - nevím.

Jo mimochodem, na aukru je nějaká přístrojovka za 150 kč ( kup teď ) z 1,6, ale stále netuším, co přesně vlastně máš za auto.

[Edited on 26/2/13 11:39 by sauromalus]

Link to comment
Share on other sites

mám 5dveřovou verzi z roku 1993, klasickou krátkou s tím kulatým kufrem ne kombíka ani sedana

Jinak budíky za tech 150 jsem taky našel ale nevím jak by to bylo s jejich zapojení, momentálně mám ty mechanický odpočítávadla na budíky, tyhle mají ty digitální, tam to bude asi jinak připojený, ikdyž tenkrá u feldy byl stejnej konektor na hodiny i otáčky prohodil jsem budíky z novější a místo analog hodin jsem měl otáčkoměr, jak to funguje tady nevím.

[upravil dne 26/2/13 16:47 od kubiq]

Link to comment
Share on other sites

Tak to tam ty budíky rozhodně nepůjdou. Pokud se pamatuju a že už je to dlouho, tak v 306 z roku 1993 byl palivoměr jako klasický měřák který snímal napětí z potenciometru na plováku ( jako u feldy ), ale můžu se plést , opravte mne, jestli kecám a prostě je to dávno. Otázka je stav plošného spoje budíků, kabelů a odporového snímače v nádrži a jeho ukostření.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

zdravim všechny, na cabriu mi od začátku nefunguje palivoměr (chyba by udajně měla být v budíkách) moc mi to teda uplně nevadilo ale postupem času bych chtěl i toto pořešit, zajímá mě tedy jestli mi budou pasovat tyto budíky http://auto.bazos.cz/inzerat/23971412/budiky-Peugeot-306-S16GTi-20-16V.php

popř. je možnost tam dát z new modelu?

a ještě malej dotaz kterej do tohohle vlákna nepatří chci si objednat žárovky na new model čiže h1 h7, ktera je potkavacka? :D

diky

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...