Sem.j Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 Rád bych se zaptak jak funguje a co ovládá škrtící klapku. Zdá se mi že je stále otevřená.Dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 Na akom motore? Máš to síce v sekcii 406 ale v popise 2,0 HDI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sem.j Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 Ano je to motor 2.0HDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 Naftové motory nemajú šktiacu klapku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 a proto je taky porad otevrena diesly maji rizeni kvantitativni, ne kvalitativni, jako benzin, zakladni znalost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sem.j Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 nemám moc velkou zkušenost ale jen se ptám proč tam je a je daná na nějaký moturek a na podtlak. a také se mi stalo že nastartuji motor a posilovat brzd začne reagovat až po několika šlápnutí brzdového pedálu. Mám 406 chvilku a rád si udělám věci sám pokud se to nechá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 Správně chlapče \"Musíš za svou pravdou stát\" :D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sem.j Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 proto se ptám proč tedy ta klapka tam je a jakou má funkci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 dobra, jeste jednou, diesel nema skrtici klapku i kdyz ted me tedy napada, ze to, co mozna za skrtici klapku povazujes, by mohl byt EGR ventil - ventil recirkulace vyfukovych plynu a jestli ten zustava otevreny, pak bud je spatny elektromagneticky podtlakovy ventil, ktery ho ovlada (a tudiz se ztraci i vakuum a proto nemusi spravne fungovat posilovac brzd) nebo je spatny samotny EGR ventil, pricemz se nevylucuje, ze spatny jsou oba dva soucasne [upravil dne 23/2/13 22:39 od Ferry] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sem.j Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 tak co je ta klapka co je pře sacím potrubí a vede k ní hadička a je od jednoho motůrku proto se ptám Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 viz EDIT vyse hadicka nevede od moturku ale od elektromagnetickeho ventilu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sem.j Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 nevím asi si myslíme každý něco jiného tohle není vůbec k výfukovému potrubí připojeno ale je to jen k sacímu potrubí ale možná máš pravdu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sem.j Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 A hlavně co mi píšeš tak ten ventil vypadá uplně jinak prostě tohle je taková plastová klapka s podtlakem kse když udělám podtlat tak se zavře jinak ne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 EGR (ventil recirkulace spalin) slouží k tomu aby se část výfukových plynů přivedla znovu do sání a snížilo se množství škodlivin ve výfukových plynech. Proto vede do sání... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 http://www.numcat.ru/peugeot/6/1PD9/D9G116J88T/ cislo 1 na obrazku nebo 17? [upravil dne 23/2/13 22:54 od Ferry] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sem.j Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 škoda že ten obrázet se nezobrazí celý. nevím jak více to mám popsat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 tak si myslim, ze mas asi na mysli tu polozku c. 17, v peugeotu se to jmenuje \"davkovac cerstveho vzduchu\" je to takovy by-pass, ktery prepousti studeny (z mezichladice stl. vzduchu) nebo horky (primo od turba) vzduch do sani, ma to asi za ucinnek rychlejsi ohrivani motoru a mozna to ma i souvislost s EGRem a emisema Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 zkus F5, obrazek se nacte znovu a cely Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sem.j Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 možná ano jestli to někde najdu dám to sem jako obrázek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 tady to resili kolegove ve francii http://www.forum-peugeot.com/Forum/generations-precedentes/Peugeot-307/Questions-techniques-8/puissance-bridee-70-sujet_33675_2.htm ten bazmek je tam kvuli EURO3, aby ho splnovaly i motory bez FAP tipoval bych, ze to auto je dovezeny z nemecka nebo belgie nebo holandska a tam melo nejakou ulevu na dani, kvuli vyssi emisni norme, podobny vyfikundace k vzteku vetsinou pochazi z techto koncin EDIT koukam, ze mas problemy s volnobehem, chcipanim, hlaskou antipollution fault apod., vse bude mit souvislost s timto a s EGRem, s jeho ovladanim, nejspis budou spatne ty elektromagneticke ventily, ovladajici EGR a ten davkovac vzduchu, videl bych to zkusit to napichnout na diag, zda nenapise primo konkretni ventil a pokud ne, tak patrat v teto oblasti, vycistit EGR, davkovac a trubky kolem, prezkouset elmag. ventily pripadne je vymenit [upravil dne 23/2/13 23:18 od Ferry] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.