Jump to content

Kryt pod motor-přichycení


Milan+
 Share

Recommended Posts

Když jsem Ulyšáka koupil,tak při výměně oleje jsem zjistil,že to v servise v rajchu a pak asi i u nás doktorovi,co to od něj pochází vždy někdo přidělal jak mu padlo co do ruky. Podle Eperu a SB jsem koukal,že Fiat to má origo v takových maticích co jsou v plastu,řešení na....,přirezne šroub,protočí se matice v plast.lůžku a musi se to vypáčit ven.

post-30067-14109629603609_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

A já to vyřešil tím,že jsem ty původní díry lehce propiloval abyh tam dostal čtverhranou vkládací matici co se používala ve škůdkách třebas ve dveřích na madla,Dal jsem to tam také kvůli ceně těch origo,protože ve Fiatu za to chtěji batoh a do Pugu už jsem nejel.

Pořádně máznout vazelínou a dnes nebyl problém to povolit.

post-30067-14109629604098_thumb.jpg

[upravil dne 23/2/13 19:39 od Milan+]

Link to comment
Share on other sites

Já jsem ty origo matice v té plastové kleci kupoval přímo v Peugeotu 1ks za cca 30 Kč. Tady je kdyžtak objednací číslo 7481GP. Peugeot má ten spodní kryt taky přišroubovanej klasicky šroubem. Už se mi taky stalo že se matice protočila.

[upravil dne 23/2/13 19:47 od JirkaBe]

[upravil dne 23/2/13 19:50 od JirkaBe]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...