Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Vysoká spotřeba P406 2.0 16V

Recommended Posts

Odesláno

Zdravím, měl jsem auto (P 406 2.0 16V 1997) v servisu, kde proběhlo pár oprav, jelikož jsem měl shnilej výfuk, tak došlo i na něj. Před výměnou mi auto žralo tak okolo 10,5-12L/100km dle jízdy. Doufal jsem, že po váměně to bude lepší (primárně mi šlo především o zvuk, kterej byl šílenej), ale jako naschvál to auto žere víc. První tankování cca 24l mi stačilo na 160km. Řikal jsem si, že to je možná jen náhoda, ale nyní jsem tankoval plnou nádrž (67L se tam vešlo) a po ujetí 330km mi zbývá už jen 1/4 nádrže. Reálně má auto špatnou spojku, klapou ventily (čas an seřízení a výměnu rozvodů) a má vykuchanej katalyzátor, ale tyhle problémy to mělo i dřív a žralo to míň. Může to mít souvislost s tou výměnou? Přijde mi, že to taky někde vpředu profukuje, ale nejsem odborník, takže zas tak cvičený ucho nemám.

Odesláno

no vzhledem k tomu, ze to ma hydrostely, tak na ventilech moc neseridis, leda vymena vsech 16ti kusu za nove

neodesla lambda sonda, nebo nezapomneli ji pripojit ? pripadne zda ji pri vymene neposkodili (prelamane draty, dostala naraz apod.)

Odesláno

Aha :-D tak to tam vážně moc neseřídim :-D takže klapání je na výmenu jo? No zajedu tam a poptám se, ale tahle spotřeba je zlo, to jsem si rvonou mohl pořídit tank :-D

Odesláno

Taky mi cvakaly hydroštely, znělo to jako nafťák a hodně pomohla výměna oleje za kvalitní. Teď se to občas ozve po nastartování, ale po ohřátí to zmizí. Se spotřebou Ti neporadím.

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.