Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Zdravím, jsem tu nováček :-)

Začal jsem \"přestavovat\" 206, rozděleno do několika fází:

1) Zatmavení zadních skel

2) Oranžová matná fólie na celé auto

3) Dodělání dálkového centrálu

4) Nové sedačky / tapec (černé, víte o něčem?)

5) Nová černá kola

Teď je to na zimních plecháčích (a asi to nebudu na zimu měnit), v léte dostane nějaká pěkná černá kola. Nyní se bude dělat dálkový centrál a pak bych se chtěl pustit do těch sedaček.

Koukal jsem na čalouníka a nacenil mi to na 20 - 25 tisíc, což je dle mého vkusu moc, takže se podívám na vrakárně po něčem a zkusím poptat černé sedačky ještě zde...

01.jpg

02.jpg

03.jpg

Z té oranžové jsem nadšený, jedinečné auto, na parkovišti se rychle najde :D

Odesláno

Hezká barva... ale nech si potáhnout i obě lišty nárazníků a boční lišty ;)

Přední světla vyměň za čirá.. klidně origo :) budou tam vypadat hezky a vzadu lištu nad SPZ dej bez znaku a taky do barvy :)

A neuškodili by tomu ani světla z faceliftu nebo 206+ ;)

Jinak hezký vozítko

Odesláno

Pěkny vozítko :) Pomeranč jak vyšitej. Co v tom máš za motor? :) Sedačky se dají sehnat docela dobře z bouraček. Zeptej se třeba tady http://www.tuned-pugs.cz/forum/viewtopic.php?f=42&t=700 co v tom je za sedačky :) Jinak černy kola bych určitě nedával. Tak strašně to zapadne, až hrůza :D Vím o čem mluvím...Dal bych třeba grafitovou, když už tmavou :)

BTW: Nemusíš mít náhodou nalepenou nálepku ČR někde vzadu, když to není na SPZ? :myslim

[upravil dne 15/12/12 11:59 od FiFa_cze]

Odesláno

FiFa_cze: O motoru raději nemluvě :D Ale přijde vylepšit, takže pak se rozepíši... Stejně tomu prd rozumím, jsem grafik, do aut moc nevidím, nechávám profíkům a jen mám představu o designu...

Kola ještě zvážím, udělám si to ve Photoshopu, zkusím třeba okolo dát oranžový lem, něco -> jeden človíček to pak nastříká, udělá do matu, cokoli, stačí si jen říct.