Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Max. rychlost


Šocek

Recommended Posts

Ono je velky rozdil tacho a skutecna rychlost a hodne znat na rozmeru pneu. Jestli mas 14ky kola, tak je to vubec brutalne znat a ukazuje to vic. Zkus to nekdy s navigací nebo se nech nekde necim zmerit a budes znatelne pod 200 Km / hod, tomu ver. Sam jsem tohle auto mel. Kdyz se to rozkejchalo, tak jelo, ale jinak je to lina mrcha, hlavne na predjizdeni, kdyz musis o dvě rychlosti podřadit a pak se modlit, ze to stihnes :D Tim ho ale nechci pomlouvat, mel jsem ho 4 roky a hodne jsem s nim zazil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemůžeš srovnávat motorově 1,8 16v benzín a 1,9 diesel kde oba motory mají stejný koně ale diesel má o polovinu větší krouťák, to je jasná že diesel pojede o hodně líp;)

A navíc se dívám že tam máš chip na 103 kw;)

Jinak těch 230km/h sem jel na 15 kolech, což byl doporučenej rozměr pro 406;)

[upravil dne 11/10/09 Šalda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale nikdo prece nic nesrovnava ;) Precti si, co jsem psal ;)

Jinak jeste dodavam, ze jsem se na 230 Km / hod. u 406 taky dostal, ale myslim, ze to proste ukazovalo vic. Mel jsem 205/60/R15. Na zimnich 14kach to ukazovalo vic a bylo to znat okem.

[upravil dne 11.10.09 Petr X]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, lina mrcha, ale nemyslel jsem to tak zle, ja to auticko mel moc rad .... i kdyz me pak trosku zlobilo. Upravil bych to, ale to by ostatni nevedeli, o cem je tu rec.

Neporovnaval jsem to se svym soucasnym autem, kroutak ma 406 malej (tusim kolem 150 Nm, sam ted mam pres 320), ale celkove tech 81 Kw je trosku nadrazenejch, kdyz to porovnam celkove s ostatnima autama bez turba. Ona taky neco vazila, to je fakt.

Co se tyce rozmeru, tak 1998 je porad starej model a tam byly predepsany 14ky kola a s nima se to auto taky prodavalo. S tim, ze alternativa byly 15ky. Predepsany jsou 185/70/R14 tusim, ale nechtel bych uz kecat.

[upravil dne 11.10.09 Petr X]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl sem přímo v tp napsaný jen 15, ale je fakt že 14 tam šli dát taky, měl sem je na zimu.A to že ta 1,8 je línější to je fakt, ale na normální ježdění mě stačila, ale už bych ju nechtěl, zvykl sem si na naftu a to svezeníčko je úplně o něčem jiným:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem s ni taky nezavodil, tenkrat jsem to jednou nebo dvakrat rozjel na dalnici, ale jinak jsem z toho uz davno vyrostl. Me mrzi, ze 406ky nemaji tak stejne kvalitni, usporne a vykonne naftove motory jako ma motor TDI koncernu audi v oktavce (nechtejte se se mnou hadat, ze TDI je od VW :) ... ale chtel jsem tim rict, ze kdyby tak kvalitni byly, ze bych velice rad u 406ky zustal, a to i pres znatelne drazsi dily (ta spolehlivost je trosku jinde bohuzel). Protoze co se tyce komfortu, svezeni, pohodli ... tak 406 nema chybu .... 4x jsem s ni byl v Chorvatsku a SUPER !! A i pres to, ze jsem do ni hodne investoval, tak to bylo super auticko, ani vykonove to nebylo spatny, jen na predjizdeni me stvalo to podřazování :)

[upravil dne 11.10.09 Petr X]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když teda porovnám moje Hdi a kamošovo Tdi tak tyhle motory nemůžem vůbec srovnávat, Tdi papá míň, to je fakt ale jinak stojí za hovno, nemá tak pěknej kultivovanej chod jako moje Hdi, a kvalitně budou oba dva na stejné úrovni, a ohledně náhradních dílů to vychází na stejno, něco stojí vís na Tdi a něco zase na Hdi, soudím tak podle mých a kamarádových zkušeností:super

A komfortu 406 se vyrovná jen pár aut ale auta koncernu vw rozhodně ne:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:blablabla e mrzi, ze 406ky nemaji tak stejne kvalitni, usporne a vykonne naftove motory jako ma motor TDI koncernu audi v oktavce (nechtejte se se mnou hadat, ze TDI je od VW :) ... ale chtel jsem tim rict, ze kdyby tak kvalitni byly, ze bych velice rad u 406ky zustal, a to i pres znatelne drazsi dily (ta spolehlivost je trosku jinde bohuzel).:blablabla

:roll :roll jen aby to nebylo naopak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TDI versus HDI ... nechci se hadat, ale pocet aut v servisu od kazdeho tomu svedci. Hlavne tady na tomhle foru se hadat nechci.

Ale s tim komfortem s tebou naprosto souhlasim ... proto jsem to taky psal. I o tom VW ... tam pežotek hodne vede. A navic co si clovek i ve 130ti km rychlosti v mensi zatacce na dalnici muze dovolit se 406, si ted ja dovolit zdaleka nemuzu. S tim souhlasim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukam, ze jsme se dostali nekam jinam, nez jsem chtel, jeste ze jsem s tim porovnavanim OCT a 406 nezacal ja :mrk:)

Ne, s komfortem a pohodlim jsem si nepolepsil, ale se spolehlivosti jo, proto jsem tuhle vymenu zvolil, s tim me nepresvedcite. Sam to vidim vsude. KONEC :) Nic vic, nic min. Vratme se k tematu, o kterem to tu bylo, nechci do fora Peugeot clubu zanaset jiny auta. Hodne jsem tu pred lety psal a resil problemy s ostatnimi, co se tykalo 406tek (hodne lidi me tu zna, pokud tu jeste jsou), hodne jsem s ni zazil a vubec ji nechci porovnavat, do ted se mi to auto moc libi, ale holt kvuli spolehlivosti jsem presel tam, kam jsem presel, vic tuhle zmenu resit nechci ani se tu s vami nikym nechci hadat. Na forum chodim z toho duvodu, abych si zavzpominal a pripadne poradil, ale urcite ne kvuli tomu, abych sem treba i vnucoval jinou znacku, to fakt ne.

[upravil dne 11.10.09 Petr X]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...