Jump to content

TURBO


walek
 Share

Recommended Posts

během jízdy po dálnici při zapnutém tempomatu 110km/h po asi 6 hodinách poklidné jízdy se rozsvítila kontrolka motoru s hláškou chyba emisního systému a vzápětí to shodilo i tempomat. Od té doby auto jelo dál, ale po chvíli jsem zjistil, že už bez turba. Čím začít než se objednám na servis ? díky za rady

Link to comment
Share on other sites

Než se objednáš na servis tak bych nedělal nic. Prozatím můžeš max. 5x nastartovat a pokud to byla přechodná vada tak to přestane být v nouzáku a na diag zjistíš čím to bylo.

PS: jinak doporučuju jiný (smysluplnější) nadpis, protože to s turbem nebude mít asi mnoho společného (kromě toho, že to běží v nouzáku...)

[upravil dne 7/7/12 12:34 od koblih69]

Link to comment
Share on other sites

tak druhý den po asi 7 startech jsem zaregistroval100% výkonu (návrat turba) i přes svítící kontrolku a chybovou hlášku emisního systému, a další den po asi dalších dvou startech zmizela i ta chyba a kontrolka zhasla. Takže asi došlo k úspěšné regeneraci a vše je zase OK. Ani jsem se nestihl objednat na tu diagnostiku :-)

Link to comment
Share on other sites

este raz si precitaj co napisal Koblih69 ;-) Regeneracia vobec nemusela prebehnut ani pod... Prechodne zavady sa po istom pocte startovani bez chyby na palubovke \"zresetuju\" , na DIA by som aj tak pripadne siel (mozno si zistil neakeho clena klubu v okoli co ma dia)...

Link to comment
Share on other sites

Taky myslím, že k regeneraci nedošlo ... ta hláška je obecná ( Depolution Faulty, Antipolution Fault... ) neznamená přímo, že je chyba ve FAPu nebo katalyzátoru. Takže bohužel se to asi bude opakovat. Určitě se podívej na zaznamenané chyby.

Link to comment
Share on other sites

Cau. Len info odo mna - zacalo mi hlasit \"depolution system faulty\" niekedy zaciatkom tohto roka. Na diagnostike im vyhodilo ze odisiel EGR ventil (opetovne spalovanie). Ten EGR ventil stoji okolo 350 EUR. neriesil som to, lebo mi mechanik povedal ze sa s tym da jazdit, ze to nehra velku rolu v aute. Pred dvoma tyzdnami mi nieco strelilo v motore, a zacalo to piskat. Pisal som o tom v tomto threade - . Odislo mi turbo, a to len vdaka mojej blbosti, ze som dalej jazdil na pokazenom EGR ventile, ktory kedze pol pokazeny, vracal horuce splodiny spet do spalovania a do turba, rozpaloval ho do zerava, a deformoval klapky a tie vrtulky v nom. Tie nakoniec povolili, a strelili. Cakala ma vymena turba a nakoniec tak ci tak aj EGR ventilu. Preto ti odporucam diagnostiku a riesit to kym je cas a nedas za to majlant.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...