Jump to content

P 806 motor RFU 85kW 2.0i otáčky


Otaznik1
 Share

Recommended Posts

Dobrý den přátelé,

rád bych u vás jako u odborníků na Peugeoty konzultoval závadu se kterou si nevím rady nejen já, ale ani některé servisy.

Mám P 806 r.v. 1997 dovezený z Holandska a koupený v autobazaru, s benzínovým motorem 2.0i 85 kW, typ RFU.

Když jsem auto koupil, tak motor byl úplně super, parádně startoval i při relativně slabé baterce, i když už od počátku se mi stávalo, že mu někdy kolísaly otáčky na volnoběh. Ale jinak naprosto pohoda. Kolísání otáček se celkem dalo snést až do té doby co jsem si nechal opravit těsnění pod hlavou a spojku. Pravda je, že auto opravoval sice servis specializovaný na francouzská auta, ale majitel servisu byl už tehdy nemocný, takže mi nějaké věci dělal jeho automechanik, ale bez kontroly majitele a posléze jiné majitel, který nebyl vůbec fit. Od té doby se mi stává, že z ničeho nic poklesnou volnoběžné otáčky z 1000 na 500, nebo se mi stane, že při jízdě ráno s automatickým sytičem drží volnoběžné otáčky nesmyslně vysoko, třeba na 2000 - 2500 ot./min. Taky startování už není tak parádní, protože někdy mám po prvním ranním nastartování pocit, že motor zase chcípne, protože neběží rovnoměrně. A někdy to i udělá, že chcípne.

Teď v poslední době, a to i přesto, že jsem nechal auto prohlídnout a opravit jak u pana Jiřího Máši v Rajhradě (můžu ho silně nedoporučit) nebo u firmy Fedor v Prostějově (ačkoli jsem je taky žádal, aby se tomuto problému věnovali, tak to taky nepomohlo - pravda je, že se závada objevuje jen někdy) se ta závada nenadálého poklesu volnoběžných otáček motoru projevuje relativně častěji a přidalo s k ní i jemně opožděné reagování na sešlápnutí pedálu plynu, že cítím, že auto najednou poskočí.

Netuším čím by mohl být problém způsobený, možná nějaké čidlo, možná nějaká prasklá hadička, nevím.

Měl by někdo nějakou radu co s tím?

Díky moc za rady

Jiří

Link to comment
Share on other sites

příde mi to že zapoměli zapojit hadičku podtlaku nebo jí nekde natrhly začal bych těsností sání a všech podtlak hadiček vč mapsenzoru kterej to má nad motorem nabojenej hadičkou tendle motor je celkem jednoduchej ...

Link to comment
Share on other sites

Trochu to tady pročti,je toho psáno dost ale málo kdo kolisající otáčky vyřešil,i mne to občas nepravidelně houpalo když jsem měl 806,pročti sekci 806 možná něco najdeš,jak píše michal,tak podtlak klidně skoukni,hadička může být jen někde naprasklá

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...