Jump to content

Podvozek air


H@sky
 Share

Recommended Posts

Zdravím, mám dotaz , nepočítám že mi tu asi někdo moc poradí, ale přece se tu pozeptám, nevíte někdo o stránkách kde bych se mohl pokouknout po vzduchovém podvozku pro ten to model, já sám jsem to dneska hledal asi 4 hodiny a nšel jsem jen pár videí na youtube. díky

Link to comment
Share on other sites

taky o něm přemýšlím... dělá to jeden v čr (na zakázku pošleš mu tlumiče a on ti místo pružin tam dá měchy + hadice kompresor atd atd....cena cena cca 30 000kč.. i s prací nejdražší je tam kompresor cca 8000kč... http://x-306.webgarden.cz/cenik

ale částečně mě od toho odradil jeden co prodával starší a tvrdil mi že je to na vzduchu tvrdší jak na pružinách....

a tady mejl co jsem si psal s tím co je vyrábí mluvil o opaku...

Orientační cena setu je 30 000kč.Set

> se

> > skladá z komplet 2 KS osazenych předních tlumiču a zadnich měchu-vymění se

> misto

> > pružin 4KS elektroventilu,1KS tlakového spínače,2KS Budíku,1KS

> > kompresoru,tlaková

> >

> nádoba,hadice,rychlospojky,téčka,redukce,hadice,elektroinstalace,vypinače..Pohodlí

> > se zvíší ale otazkou zustavá co přesne máte za podvozek,,jedná se o pevný

> > sportovní,,nebo štelovací sportovní?Jaka značka?Rozmezí nastavení podvozku je

> > kolem 15cm záleží na délce pistnice tlumiče

Link to comment
Share on other sites

Tvrdost/měkkost, tedy dynamické chování pérování, záleží na tlumičích, a ne na pérování. U Citroenů je tvrdost definována velikostí trysky v kouli hydraulického pérování. A přepínání tvrdosti se děje přepínáním velikostí těchto trysek.

Pneumatickým pérováním můžeš získat stálou výšku, nezávislou na zatížení, případně možnost ruční regulace výšky.

Tak jenom abyste od toho nečekali něco, co není možné.

Link to comment
Share on other sites

Tak tohle jse ani nečekal, že mi takhle poradíte, čakom ne není to na mě tvrdé ale je to vysoké a docela mě to zaujalo a neměl bych pak omezení co se týče retarderu podzemních parkovišt atd.

30000 je celkem raketa , ale pokud to udělá že to tam jenom dovezeš a on to udělá tak to není zas tak špatný , jen aby to šlo na racelan přidělat, a taky jestli by zajistil servis toho podvozku.

Link to comment
Share on other sites

Na origo ne to je moc měkké a ma tu tovární kapalinu ,taky nemá to stavitelný rozhraní jako má štelovák, to já bych nechal udělat na ten sportovní , kompresoru toho bych se nebál , ale spíš kdyby bouchnul měch nebo takhle, já jsem se radil , šlo by to udšlat i doma, ale já se bojím toho předku kde je to složité na to ukotvení měchu atd, zadek je v pohodě ten měch dáš za pružinu poládíš tlumič a je to.

Link to comment
Share on other sites

podle me je skoda nicit raceland.... dle meho potrebuje tlumice jen z toho duvodu, aby je mohl rozrezat a tim mel pekny pasujici drzak na mech, ale myslim, ze kapalina a celkove nic z vnitrku toho tlumice tam nezustane...

Link to comment
Share on other sites

jasný, taky jsem si teď uvědomil, že jsem řekl kravinu, tak kdyby mi wojtěch poslal email na toho typka, tak bych mu napsal aby to bylo objasněné, a abych veděl co a jak protože kdybych to nechával dělat, tak přes zimu ono to taky asi nebude práce na týden.

Link to comment
Share on other sites

Já co vím tak, když je měch vyfouknutý tak by to mělo byt měké a naplno nafouknute je tvrdej

Psal jsem to výše... Na naplno nafouknutém se nedá jezdit, je to \"vyprošťovací poloha\" pro ujetí několik metrů.

Nechci používat ošklivá sllova, ale nejprve informace, až potom investice.

Anebo se chcete poučit za pouhých 30 t.?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

kdyz jsem mel cherokeeho tak ten mel problem s tim,ze se docela rychle unavily zadni listy.Jeden borec to resil tim ze tam prave dal mechy.Byly to mechy z karosy na ridicovu sedacku.

U osobaku muze byt docela problem s tim kdyz ti ten mech prdne nekde v pr..li na ceste.

Pak je moznost nechat tam pruziny a ty mechy dat dovnitr a pouzivat je ciste na prizvednuti a ne na perovani.

Ovsem myslim si, ze je potreba si uvedomit,ze je to docela slozita vec, tak aby ji delal nekdo kdo skutecne vi co a jak.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Shootik : ten tvůj odkaz mi asi hodně pomůže...řeším taky vzduháč a když tak koukám tak když bych si ho postavil sám tak mě vyjde cca 15 000 bez nádoby ale tu si můžu kdykoli udělat nebo použít z něčeho jiného každopádně nevím jestli není dobrá před tím koupit ještě spotovní tlumiče aby to bylo trochu tvrdší....asi zítra zavolám na to číslo co mají uvedeno

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...