Jump to content

Stěrače - kratujou


Mopař
 Share

Recommended Posts

Zdravim, je to asi tejden, co mi odešly stěrače. Po spuštění se rozjely šnečim tempem, když sem chcípnul motor a znova nastartoval asi o 20 minut pozdějc, už se nerozjely. Momentálně je mam sundaný a jezdim bez nich :roll Motorek sem přeměřil v práci, byl tam někde šlus ve vinutí. Strejda mi sehnal nějakej motorek z vrakáče, ale byl to zcela evidentně jinej typ, takže sem si akorát prohodil kotvu, vyčistil, zavřel a vrátil.

Jenže co čert nechtěl, při otočení klíčem v zapalování (pravděpodobně motorek nedojel do konce cyklu) to pálí pojistky 30A okamžitě. Z relátka sem sundal kryt (ještě dokud to běželo aspoň pomalu) a cvakalo jak vzteklý, dokonce tam lítaly i jiskry.

Někdo nějakej nápad kam na co ještě kouknout? Motorek byl při měření dobrej, uhlíky sou v cajku :myslim Relata sem prohazoval ty dvě fialový jedno za druhý a pochybuju že by byly vadný obě...

VIN: VF37BLFYE32881890

[upravil dne 17/6/12 12:29 od Mopař]

[upravil dne 27/6/12 22:26 od Mopař]

Link to comment
Share on other sites

ahoj, ja mel se steracema problem na stary cliu po vymene motorku stale nesly, tak sem to vyresil tak ze sem si navedl drat na motorek, baterku a do kabiny na specialni tlacitko a slo to.. kouknu jestli mam nekde fotku.. vypadalo to divne ale hlavne ze sem stiral :D

Link to comment
Share on other sites

Motorek mimo auto funguje?

Místo pojistky dej žárovku H4, obě vlákna paralelně. Tak může pracovat na hledání a v případě zkratu se akorát rozsvítí žárovka.

Když relátka vyndáš, zkrat zmizí?

To jsou normální elektrikářské postupy, těžko se ty kroky vysvětlují ne-elektrikáři. Prostě to musíš rozdělit na sekce a lokalizovat, kde je chyba.

Je možné, že je spečený kabelový svazek anebo konektor, pokud tam dříve byl zkrat a došlo k přehřátí.

Taky by bylo dobré mít schema, když napíšeš VIN a hezky požádáš, tak tady někdo to schema zveřejní.

[upravil dne 18.6.2012 10:19 od P607Olda]

Link to comment
Share on other sites

Dík za reakci, relátka vyndaný obě (fialový, nevim, který k čemu patří) zkrat nemizí... Motorek se píchlej přímo na baterku roztočí normálně, jakmile se ale vrátí do obvodu, prdne to zas... Konektor u motorku nejevil známky poškození, jak je to u pojistek nevim. Jinak VINko už sem dal, takže pěkně prosím prosím :mad:

Link to comment
Share on other sites

Hřídele i všechen bordel je vyhozenej, jezdim bez toho. Motorek byl zkoušenej tak, že sem ho vždycky držel v ruce a čuměl, jestli se točí. Takže zátěž nulová, navíc táhla při otáčení matkou chodily relativně hladce... Už mě bohužel fakt napadá jenom ta kabeláž (do který bych se upřímně řečeno pouštěl fakt nerad), nebo ten dešťovej senzor, ale tam fakt nemam páru jak to funguje :myslim

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Prosím prosím, vážně už vás nikoho nic nenapadá? Nemohl by mi někdo pls hodit aspoň schémě, případně říct, co všechno je jištěný tou 30A pojistkou? Už sem fakt dost zoufalej a než rozeberu přístrojovku, tak chci mít 100% jistotu, že to nemůže bejt nic jinýho... :bojim

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...