Jump to content

307 HDI 66kw tluče


LORD_mapiv
 Share

Recommended Posts

ahoj,

mám tu od známýho 307 2.0HDI 66kw 2002 na servis.. udělal jsem na tom rozbvody a ejhle, první co jsem viděl, že byl skočený řemen na čerpadle o zub.. říkal jsem si, že to nějak málo jelo a spotřeba byla taky docela vysoká nehledě na víc rachotící motor.. nicméně, rozvody jsem udělal, nastavil je správně a ejhle, auto sice jede hezky, spotřeba vypadá taky docela dobře, ale od 2000 do 3000 tís. ot. v zátěži mlátí vstřiky jako traktor.. na volnoběh nic, bez zátěže to taky neudělá.. koukal jsem tady na fóru, že v těchto otáčkách to přidává před vstřik, což mi dneska potvrdila i diagnostika, kdy opravdu těsně po 3000 tis. ot. vypíná jednotka předvstřík.. koukal jsem ještě na korekce vstřiků, který byly ve chvilkách k 5, ale to si myslím, že by ještě nemělo bejt tak strašný.. otázka je tedy, jestli to odnesli opravdu vstřiky (to jsem našel tu na fóru) nebo něco jinýho.. eventuelně jaký je postup opravy? komplet nové vstřiky nebo stačí repase? s tímto mám zatím zkušenosti jen na TDčku, ale čekám že to bude v podstatě stejný..

Link to comment
Share on other sites

jestli je korekce vtriku 5, tak sou uz asi po smrti. 66kW verze muzou mit ruzny vstrekovaci system, siemens, nebo bosch. Siemens sa repasovat neda, takze jedine nove. Bosch se da, ale zalezi na tom, jak je na tom ten vstrek, ci se budou menit jen spicky, alebo cely...

jo a este kolik mam najeto??

[upravil dne 13/6/12 20:13 od foxo]

Link to comment
Share on other sites

měl by tam být bosch systém.. co se týče repase, tak o tom něco vím, už jsem to párkrát nechával dělat ale na TDčku teda.. má to najeto asi 156 tis. km, ale myslím, že těch posledních a bezproblému si tipnu, že to má tak o 50-100 tis. km víc už podle toho rozvodu, když jsem to měnil a v neposlední řadě i stavu, nehledě na to, že to bylo cca asi v dubnu bouraný..

co se týče rozvodů, tak jsem to bral podle značek, který tam udělal někdo přede mnou fixou.. vačka seděla, čerpadlo bylo přeně o zub posunutý..

[upravil dne 13/6/12 20:48 od LORD_mapiv]

Link to comment
Share on other sites

U HDI je opravdu jedno jak je nastaveno vstřik.čerpadlo. Důležitá je klika a vačka. U starých TD bylo zaaretováno kvůli horní úvrati, tady už to řídí elektrika. A korekce 5 je asi fakt hodně, a v čem je udávaná? Některé diag zobrazují v mm3, jiné v gramech.

Link to comment
Share on other sites

a kolik byla korekce před rozvodama? A jak to startuje? Točí to o něco déle? Také jsme měli pár HDi s vyšší korekcí, tak se shodilo čerpadlo a vstřiky. Vše se rozdělalo, vyčistit ultrazvukem. V čerpadle vyměnit veškeré těsnění, a pak to bylo v pohodě. A motor do nouzáku nepadá?

Link to comment
Share on other sites

My ještě třeba trysky zkoušíme na klasické zkoušečce, taková kde si člověk u starých TD šteloval přesný tlak, a viděl jak tryska rozprašuje, tak tam dáme vstřiky a vidíme jestli těsní, nebo ukapávají, když je člověk natlačí. Tím by to mohlo i déle točit, že budou už chycené, proto v točkách jsou hlučnější a nerozprašují jak mají.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...