Jump to content
Roman16

Nestartuje 405ka

Recommended Posts

Zdárek všichni.Poradíte někdo?Měnil jsem těsnění pod hlavou u 405-1,6benzín a když jsem vše dal zpátky(všechny hadice a konektory) tak jsem nenastartoval.Když otočím klíčkem palivo jde,ale když chci nastartovat,tak někde začne cvrdlikat a startér netočí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jsem také někde vyčetl (na forech u jiných aut)že je špatně ukostřen motor.Nemůžeš popsat podrobněji kde se ukostřuje ta hlava.Zítra se podívám jestli mi tam někde nevisí nějaký nepřipojený káblík

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slabo ukostrené . Presne takto som nemohol naštartovať ladu nivu a ked som motor ukostril radšej 3 káble namiesto jedného orginl ktorý bol uš nič moc tak ide ako nová :)

Edit : je to jedno aj ked natiahneš hrubý kábel a pripojíš ho pod šroubu na dotiahnutie štartera a druhý koniec dáš niekde na karoseriu tak to pojde :)

[upravil dne 28.3.2012 23:25 od maNkovic]

Share this post


Link to post
Share on other sites
To jsem také někde vyčetl (na forech u jiných aut)že je špatně ukostřen motor.Nemůžeš popsat podrobněji kde se ukostřuje ta hlava.Zítra se podívám jestli mi tam někde nevisí nějaký nepřipojený káblík

Na troch autách som to mal na konci hlavy nad prevodovkou, tesne vedľa rozdeľovača. Na 1,9 je druhý koniec na držiaku cievky ale už sa nepamätám kde mala druhý koniec 1,6.

Je to asi 2 cm široký a cxa 20 cm dlhý medenný pletený pásik. Dá sa nahradiť hrubším káblom (priemer ako na štartér) ktorý prepojí motor a kostriacim bodom karosérie. Ten býva najčastejšie na karosérii pod baterkou a na ten istý bod ide i - kábel od baterky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem koukal a na vzadu hlavě pod rozdělovačem jsou pouze 2 konektory na nějaká čidla a jeden vícepólový konektor nevím na co.Jinak silnej zemnící kabel je z převodovky na mínus pól baterie a odtud na šroub pod plechem na baterii.Ještě z té převodovky jdou 2 žlutozelený slabší dráty do zaizolovaného svazku kabelů.Ještě mě napadlo, že jsem někde četl že je uzemněn výfuk ke karosérii,ale když jsem měl povolen 1 díl výfuku (s katalyzátorem)a ležel jsem pod autem,tak tam na podlaze karosérie nějaký zbytek(cca 1cm) asi 2cm širokého placatého kabelu(měděného pásku) byl ale k výfuku nevedl(asi uhnil).

[upravil dne 29/3/12 06:06 AM od Roman16]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem pročistil ten zemnící kontakt a takévšechny konektory co jsem měl odpojené a stejný výsledek.Měřil jsem napětí na silném kabelu startéru - 11,64V a stejné napětí při startování na slabém kabelu startéru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak vyřešeno.Za zoufalosti jsem zkusil tam dát jinou starší baterku,která měla 12,6V místo té která tam byla původní (11,6V) a motor naskočil na první otočení klíčku.Takže spokojenost.Jo abych odpověděl.Kostru jsem měl na šroubu karosérie.Díky všem za rady.

[upravil dne 29/3/12 07:11 PM od Roman16]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...